כיצד לבנות דף נחיתה שיביא לכם ים המרות?

כיצד לבנות דף נחיתה שיביא לכם ים המרות?

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

דף נחיתה הוא דף שעליו הגולש “נוחת” לאחר שהוא לוחץ על קישורים שונים. אל דף הנחיתה בעצם מופנית התנועה הממומנת של הגולשים שיכולים להגיע אל הדף מגוגל, פייסבוק או מאפיקים אחרים.

חשוב להדגיש כי דף נחיתה אינו מתאים עבור פעילות של קידום בגוגל (SEO) אלא בעיקר עבור קמפיינים ממונים – בין אם זה פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק אמצעי ממומן אחר.

דרך הדף יכולים הגולשים לבצע פעולה מסוימת שמסייעת לבעל האתר. הפעולות שהגולש מבצע יכולות להיות למשל: השארת פרטים אישיים, הורדה של קובץ, יצירת קשר או פעולה אחרת.

מכאן ניתן להבין שהמטרה של דף הנחיתה היא להניע את הגולש לפעול ולהביא לכך שהוא יבצע רכישה או ייצור קשר שיכול להביא לביצוע רכישה, כל זאת צריך להתבצע באותם הרגעים בהם הוא גולש.

כדי שהדף יוביל לביצוע הפעולה הרצויה וימנע מצב שבו הגולש ינטוש את האתר ובעל העסק יפסיד כספים, יש לבנות ולכתוב אותו בצורה נכונה. חברה לקידום אתרים צריכה לדעת לעשות זאת נכון.

freepik

מאפיינים של דף נחיתה מוצלח שמגדיל את כמות ההמרות

כדי לבנות את דף הנחיתה בצורה נכונה יש בראש ובראשונה להחליט איזה פעולה מעוניינים שהגולש יבצע כאשר הוא “נוחת” על הדף.

דף נחיתה מוצלח יהיה מעוצב באופן מרשים ומזמין שמתאים לשירות או למוצר שהעסק משווק, כאשר הגרפיקה של דף הנחיתה צריכה למשוך את העין ולהניע לפעולה. כדי לעשות זאת יש לבחור בין היתר בצבעים נכונים ותמונות מרשימות ואמינות שימחישו את המוצר או השירות שהעסק מפרסם. במידה שהעסק מוכר מוצר, יש לצלם אותו מזוויות שונות ולהקפיד על כך שהתמונות יצולמו בצורה מושכת אך יהיה אמינות. אם העסק משווק שירות, יש לבחור בתמונה שיוצרת רושם של עסק אמין ומקצועי. נוסף על כך, יש להבליט את הלוגו של העסק.

וכעת נעבור אל הטקסט – הטקסט שמופיע בדף הנחיתה צריך להיות ממוקד מאוד, להציג את המסרים באופן ברור וחד ולהניע את הגולש לפעולה. חשוב מאוד להקפיד על כתיבת כותרות ברורות ומושכות ולאפשר לגולש לקבל מידע חיוני על העסק תוך הדגשת החוזקות שלו. הגולש חייב לקבל את המסר שהמוצר או השירות יסייעו לו וישפרו את חייו בדרך זו או אחרת.

כדי ששני האלמנטים הללו – גם הגרפיקה וגם הטקסט יתבצעו בצורה מוצלחת, רצוי מאוד עבור בעל העסק להיעזר במעצב גרפי מקצועי ובקופירייטר שיודע כיצד לכתוב טקסטים באופן ממוקד ומושך שיניע לפעולה. כדי שהגולשים יגיעו אל דף הנחיתה, יש להגדיר את קהל היעד של העסק באופן ממוקד ככל אשר ניתן.

על החשיבות של טפסים פשוטים וברורים

כדי שהגולש לא יביט על הדף וירגיש שמילוי הפרטים האישיים שלו דורש ממנו לבצע יותר מדי עבודה, יש לבקש ממנו למלא רק את הפרטים הכרחיים. לא תמיד חייבים למשל לבקש מהגולש להשאיר את שם המשפחה שלו או את המייל שלו, לפעמים ניתן לבקש ממנו לספק רק מידע שיאפשר התקשרות בדרך אחת.

חשוב לזכור כל הזמן שלגולשים אין סבלנות ושהם גם לא ששים למסור פרטים אישיים. ככלל, יש להבין שהגולש הממוצע מגיע אל לא מעט דפי נחיתה ועצם העובדה שהוא נחשף אליהם בכל יום או מדי מספר ימים מפחיתה את סבלנותו וגורמת לו לחשוש מכך שהטלפון שלו לא יפסיק לצלצל. כאן ניתן מקום של כבוד למיקרו קופי – כתיבת אותן מילים “קטנות” שמניעות לפעולה בזמן שבו שהגולש כבר נמצא בשלב ההתלבטות וצריך עוד “דחיפה” קלה כדי להשאיר פרטים.

בלי סרטונים “מתפרצים” – לתת לגולש לבחור האם לצפות או לא לצפות בסרטון

במידה שמוסיפים לדף הנחיתה סרטונים, שיכולים לסייע מאוד בהמחשת המוצרים או השירותים שהעסק משווק, חשוב לתת לגולש את האפשרות לבחור האם להפעיל את הסרטון או לא להפעיל את הסרטון. לא תמיד יש לגולש זמן או סבלנות לצפות בסרטון (שצריך להיות גם הוא קצר וממוקד), לפעמים הוא נמצא בקרבת אנשים וישנן עוד סיבות מגוונות לכך שהוא לא ישמח מכך שהסרטון מופעל בלי שהוא הפעיל אותו בעצמו. סרטון “מתפרץ” יכול אפילו להכעיס את הגולש ולמנוע ממנו להשאיר פרטים.

הצגת הוכחות ועדויות

כדי שהגולש יחליט להשאיר פרטים, חשוב לחזק אצלו את התחושה שהעסק אהוד ומצליח. ניתן לעשות זאת על ידי הוספה של המלצות של לקוחות שקיבלו שירות מהעסק או רכשו מהעסק מוצר. כמו כן, אפשר להציג את ההמלצות בווידיאו ולצלם את הלקוחות בעודם משבחים את המוצר או את השירות. גם הצגת אזכורים שהופיעו בפורטלים או עיתונים יכולים מאוד לסייע בחיזוק התחושה שמדובר על עסק מקצועי, אמין ופופולארי.

מבחנים ושיפורים

גם לאחר שדף הנחיתה מוכן, חשוב מאוד שלא להניח לו לשוטט ברחבי הרשת בלי לערוך בדיקות. חשוב מאוד לבחון את מידת ההצלחה של דף הנחיתה ואף לייצר מספר גרסאות שונות שכל אחת מהן שונה מהאחרת באלמנט אחד. בצורה זו ניתן להצליח לבודד משתנים ולהבין איזה אלמנט גורם לדף נחיתה מסוים להצליח יותר מהאחר – האם מדובר על שינוי קטן שנעשה למשל בטקסט? ואולי השינוי נגרם כתוצאה משימוש בתמונה שהובילה לשיפור או להפחתה בכמות ההמרות? חשוב מאוד לבחון את התגובות של קהל היעד ולערוך שינויים בהתאם לתוצאות שהתקבלו.

דף נחיתה יכול להשפיע בצורה משמעותית על הצלחתו של העסק, לכן, חשוב מאוד להקפיד על כל הפרטים שהוזכרו ולזקק את המסרים שמעוניינים להעביר לגולשים. בחירה בחברה שמתמחה ביצירת דפי נחיתה יכולה מאוד לסייע בהגעה אל המטרה.

 

 

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו