כך תשחזרו את המידע האבוד שלכם

כך תשחזרו את המידע האבוד שלכם

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

 

 

שחזור מידע מדיסק קשיחגם אם תעשו כל מאמץ בכדי לשמור על המידע שלכם, בסופו של יום הוא יכול להיעלם לכם מבין האצבעות. יכולות להיות מגוון רחב של סיבות שיביאו אתכם למצב הזה, ומה שבטוח הוא שתחושת חוסר האונים תהיה משמעותית. אך לפני שאתם משלימים עם המצב, אנו שמחים לבשר לכם כי יש מה לעשות בנידון. אם בעבר הייתם צריכים להשלים עם המצב שנכפה עליכם, כיום ניתן לבצע שחזור מידע מדיסק קשיח. אז איך תוכלו להחזיר את המצב לקדמותו אתם שואלים?

 

האם שווה בכלל לשחזר את המידע?

לפני שאתם מתחילים לשבור את הראש, עליכם להחליט האם שווה בכלל לשחזר את המידע. לא תמיד המידע שיהיה מגובה על אותו דיסק קשיח הוא כזה שיצדיק את כל המאמץ. בנוסף עליכם לוודא כי אין באפשרותכם דרך אחרת לשחזר את המידע שאבד. יכול להיות שבעבר שלחתם או גיביתם את המידע דרך מקומות שונים, וכעת תוכלו לנצל את העניין הזה בכדי לגבות את המידע האבוד.

 

אל תנסו לשחזר את המידע בעצמכם

זה אומנם יכול להיות מאוד מפתה, אך אל תנסו לשחזר את המידע באופן עצמאי. אין לכם את הידע ואת הניסיון הנדרש בכדי לשחזר את המידע. מוטב כי את המשימה תפקידו בידיים של אנשי מקצוע מנוסים, כאלה שידעו בדיוק מה צריך לעשות. תכבו את המחשב באופן מידיי, כי כל זמן שבו אתם מתמהמהים עלול להוריד את הסיכוי לכך שיהיה ניתן לשחזר את המידע. אם תיקחו את המושכות לידיים שלכם, לא מן הנמנע כי יהיה יותר נזק מאשר תועלת.

 

עשו לעצמכם סדר – אילו קבצים חסרים לכם?

שחזור מידע מהמחשבלפני שמתחילים בהליך השחזור, עליכם לנסות להבין בדיוק אילו קבצים אתם תרצו לשחזר. חלק מהקבצים בדיסק הקשיח יהיו חשובים, וחלק כמובן יהיו כאלה פחות חשובים. ככל שתגיעו יותר מסודרים, כך יהיה ניתן לבצע את השחזור בצורה שהיא יעילה הרבה יותר. שחזור מידע מדיסק קשיח חייב להתבצע בצורה מסודרת, בטח אם קיימים מאות קבצים שונים בדיסק הקשיח שלכם. אל תביאו את עצמכם למצב שבו תצטרכו לשלם אלפי שקלים על שחזור של קבצים לא חשובים.

 

העלות משתנה בהתאם לסוג התקלה

עוד עניין שחשוב מאוד שתכירו הוא שהעלות הכספית היא איננה חד משמעית. הכוונה היא שיש סוגים שונים של תקלות, וכל תקלה דורשת התייחסות שהיא מעט שונה. לכן בכל פעם שאתם מקבלים הצעת מחיר מסוימת, אל תצאו מנקודת הנחה כי גם בפעם הבאה תקבלו אותה. כל מקרה נשקל לגופו, וכל תקלה אמורה להיות מתוקנת בצורה שהיא מעט שונה. אך בשורה התחתונה רק במקרה שבו החברה מצליחה לשחזר את הקבצים, אתם תצטרכו לשלם על התיקון. אם החברה לא מצליחה לבצע את השחזור, לא תצטרכו לשלם עליו כסף.

 

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו