מה זה פרופיל פייסבוק מאומת?

מה זה פרופיל פייסבוק מאומת?

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

יכולות לעלות לא מעט שאלות שקשורות לפרופיל הפייסבוק האישי שלכם. השאלות יכולות להגיע לאחר שוטטות קצרה בין פרופילים אחרים, שם תוכלו לראות פרמטרים שונים. לא משנה כמה זמן אתם נמצאים בפייסבוק, תמיד יצוצו להן כל מיני שאלות שונות. אחת מהשאלות השכיחות ביותר קשורה לנושא של פרופיל פייסבוק מאומת. הרבה מאוד משתמשים לא מבינים את העניין הזה, ואת החשיבות שלו להמשך הדרך. הגיע הזמן שתבינו גם אתם מהו פרופיל מאומת, ועד כמה זה יכול לתרום לכם.

 

מהו פרופיל פייסבוק מאומת?

פרופיל מאומת הוא פרופיל שאושר על ידי פייסבוק עצמה, כזה שמאשר כי הדף הזה הוא הדף המקורי. במציאות של היום ניתן לראות לא מעט פרופילים שונים שמזייפים זהויות שונות. העניין הזה הגיע על מנת לספק מענה לפרמטר הזה, ולאפשר לכם לפנות לאנשים הנכונים. אם נכנסתם לעסק מסוים או לחנות גדולה, יהיה עליכם לוודא כי מדובר על דף מאומת. כך תוכלו להיות בטוחים כי אתם פונים ישירות אל הגורם הנכון, ולא למישהו שמתחזה לאותו גורם.

 

כיצד מזהים פרופיל מאומת?

אינכם צריכים להיות מומחים גדולים על מנת להבין איזה פרופיל הוא פרופיל מאומת. פרופיל פייסבוק מאומת הוא פרופיל שיש לו וי כחול ליד השם, הוי הכחול הוא בעצם תג האימות. לפרופיל כזה או אחר שאין את תג האימות, לא כדאי לכם לפנות. בסופו של יום מוטב לכם להיות בטוחים כי אינכם מכניסים את עצמכם אל תוך מקום בעייתי. מראש מוטב לכם לפנות לעסקים שעברו את כל האישורים האלה, עסקים שקיבלו את האישור המיוחל. תג האימות יכול להיות רלוונטי גם עבור אנשים פרטיים כאלה שמייצגים מותג מסוים.

 

כיצד מקבלים אימות לפרופיל?

פייסבוק עצמה היא זאת שקובעת איזה עמוד יהיה מאומת ואיזה עמוד לא יהיה מאומת. היא בוחנת את התנועה בתוך העמוד, ומחפשת את העמודים שאליהם נכנסים הכי הרבה גולשים. אותם עמודים עוברים בדיקות מקיפות, שבסופן הם אמורים לקבל את האימות המיוחל. באופן אוטומטי פרופיל פייסבוק מאומת משרה אווירה נעימה יותר, תוכלו לדעת כי אתם פונים אל האדם או אל הגורם הנכון. לא תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם לוקחים סיכונים שעלולים לעלות לכם ביוקר.

 

האם גם לכם יהיה פרופיל מאומת?

כל עוד מדובר על עמוד פייסבוק סטנדרטי, לא תקבלו אימות עליו בשלב כזה או אחר. המציאות היא שפייסבוק מחפשת אחר פרופילים עם חשיבות, כאלה שלאנשים אחרים יהיה אינטרס להתחזות אליהם. המטרה היא למנוע מצב שבו משתמשים שונים יפנו לגורמים שמתחזים לאותם גורמים רשמיים. כך שרק אם יהיה לכם עסק גדול או שתהיו מובילי דעת קהל תמצאו את עצמכם מקבלים את הוי הכחול. עד אז תוכלו להשתמש בפרופיל שלכם ולדווח על אנשים שונים שמתחזים אליכם.

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו