איך לבחון חברות שיווק דיגיטלי לפני שמתחייבים? 5 טיפים

איך לבחון חברות שיווק דיגיטלי לפני שמתחייבים? 5 טיפים

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

חברות שיווק דיגיטלי מספקות שירותים שונים שמטרתם לקדם את העסק ברשת האינטרנט. היום כל עסק צריך להיות בעל נוכחות ברשת. השאלה היא כיצד הכי נכון ליצור את הנוכחות וכמה משאבים נדרשים כדי להגיע למצב בו לקוחות מגיעים אל העסק. עסקים רבים פונים לעזרת חברות שיווק דיגיטלי שעוזרות להם להיחשף לקהל הרחב וליהנות מלקוחות רבים.

שיווק דיגיטלי לעסקים

חברות שיווק דיגיטלי מספקות מענה בתחום השיווק באינטרנט. ישנן כאלה שמתרכזות במתן שירות ספציפי ויחיד כמו פרסום ממומן בפייסבוק וישנן חברות שיכולות לספק שירות של 360 מעלות. על מנת להצליח בכך אותן חברות מחזיקות בצוות מקצועי שכל אחד מומחה בתחומו וכולם יחד נותנים מענה מקצועי.

שנת 2020 – האם לא כל עסק יכול לפרסם את עצמו?

הידע זמין לכל אחד ואחת מאיתנו. אפשר ללמוד גם מסרטונים כיצד עובד הקידום הממומן ברשת, אך השאלה הנשאלת היא האם באמת כל עסק יכול לשווק את עצמנו לבד ובעקבות כך השאלה מהם היתרונות של חברות שיווק דיגיטלי.

מאז ומעולם כל עסק היה צריך לבצע פעולות רבות בו זמנית. מעבר לעבודה עצמה, יש לנהל את קשרי הלקוחות, לבצע הנהלת חשבונות, לעבוד מול ספקים ועוד. העסק הקטן והגדול מבצע פעולות רבות ואין כל ספק כי יש צורך באנשי שירות מתאימים לעזרה.

רוב העסקים לא יחשבו לעצב לעצמם שילוט רחוב. הם יפנו לגרפיקאים לצורך כך. רובם נעזרים בשירותי הנהלת חשבונות ואלו שצריכים לשנע דברים משתמשים פעמים רבות בשירותי מיקור חוץ של חברות שילוח. אין כל ספק כי בשנת 2020 מותר לכל עסק לנסות לקדם את עצמו, אך יש משמעות רבה למקצועיות, לצוות, לתכנון ולביצוע שיהיה לא פחות ממושלם.

ניתוח נתונים של קמפיין ממומן

הלקוחות, כלומר הגולשים, מצפים לתוכן איכותי, לעניין ולא מעוניינים ש”ידחפו” וימכרו להם בכוח. שיווק דיגיטלי איכותי יהיה מדויק, מתאים לשפה של הלקוחות ושל העסק. ישולבו בו אלמנטים שונים של תוכן כתוב, תוכן ויזואלי, סרטונים ועוד. מדובר על מכלול פעולות שצריכות להתבצע במקצועיות ולרוב העסקים אין את כל הידע המתאים, המשאבים המקצועיים והזמן לבצע את השיווק.

טיפים לעבודה נכונה מול חברות שיווק דיגיטלי

עבודה מול חברת השיווק יכולה להיות נינוחה, רגועה והיא יכולה להיות מתוחה. כיוון שישנו פער בין הידע של החברה לידע של העסק, תקשורת לא טובה ואי הבנות, עלולים לגרום לעבודה פחות טובה, אך אל דאגה, אפשר לגשר על כך. הטיפים הבאים נכתבו מתוך ניסיון ויוכלו לעזור לכל עסק שרוצה להתקדם ברשת ולהשיג את המקסימום מהעבודה עם חברת שיווק דיגיטלי:

טיפ ראשון – בדקו את הצוות לפני תחילת העבודה

לפני תחילת העבודה ולפני חתימה על הסכם, מומלץ לדעת מי יעבוד עבורנו. חשוב שבצוות יהיו אנשים רלוונטיים לשיווק וקידום ובהם מומחים דיגיטליים, אנשי תוכן, גרפיקה ואחרים. כמובן, לא כל העובדים חייבים לשבת באותו המשרד, אך חשוב שיהיה צוות של אנשים שיוכלו להיות זמינים בעת הצורך למלא כל משימה. לפני תחילת העבודה יש לוודא כי ישנם בחברה אנשי מקצוע בעלי ניסיון שיוכלו לספק את השירות הטוב ביותר.

טיפ שני – שימו דגש על אסטרטגיה

רגע לפני שתתחילו, עצרו הכול. קל להתחיל “לשים פוסטים בפייסבוק” או לפרסם מאמר באתר, אבל ללא אסטרטגיה דיגיטלית מובנת התוצאות כנראה לא יגיעו. בספר “אליסה בארץ הפלאות” פונה אליסה לחתול ושואלת אותו לאן עליה ללכת. הוא שואל אותה לאן היא תרצה להגיע והיא עונה “זה לא משנה”. בתגובה אומר החתול “אז זה לא משנה לאן תלכי”. מסקנה – אם חשוב לנו להגיע למקום מסוים, אנחנו חייבים לתכנן את הדרך.

שיווק דיגיטלי לעסקים

טיפ שלישי – בקשו לקבל דו”חות חודשיים

חברות שיווק דיגיטלי עובדות אך צריכות לעשות זאת בצורה שקופה. זה לא מספיק לראות רק את התוצאות או לקבל דו”ח תוצאות אלא חשוב לדעת מה נעשה ומה לא נעשה. כמובן, העבודה שתתבצע צריכה להיות פועל יוצא של האסטרטגיה ושל הפעולות שנקבעו מראש. אפשר לשאול שאלות לאורך הדרך, לבקש הבהרות וכשהדברים ברורים, כל הצדדים מרוצים.

טיפ רביעי – שפרו ROI

או במילים אחרות ופשוטות, “החזר השקעה”. הרעיון מאחורי שיווק דיגיטלי הוא פשוט יחסית, הציפייה היא להחזיר יותר כסף ממה שהושקע. בהשקעה יש לחשב גם את המאמצים האישיים והזמן המושקע כדי להגיע אל היעד והמטרה היא תמיד לשפר את החזר ההשקעה. להכניס יותר כסף ולהביא יותר לקוחות לעומת הזמן והכסף שמושקעים. יש להסתכל על זה בטווח של תקופה ולא רק באופן נקודתי.
ראו גם: איך לקדם עסקים בפייסבוק?

טיפ חמישי – הקפידו על תקשורת טובה

על פניו, החברה אשר מספקת את שירותי השיווק אמורה להקפיד על תקשורת טובה, אך כדאי שהתקשורת תהיה הדדית. יכולות להיות לנו שאלות, נושאים שחשוב לנו להעלות בתוכן, דברים שראינו ומצאו חן בעניינו. כדאי להרגיש בנוח עם חברת השיווק, לפנות אליה בעת הצורך ולשתף במידע כדי שהיא תוכל לספק את השירות הטוב ביותר.

חשיבותן של חברות שיווק דיגיטלי טובות

חברות שיווק דיגיטלי יכולות לקדם את העסק במרחב האינטרנטי ולא רק. חברות מקצועיות ידעו לחבר בין מהלכים שמתבצעים ב”אופליין” יחד עם נראות דיגיטלית נכונה. החברה יכולה לספק שירותים בתחום קידום אתרים כמו גם שירותי קידום וניהול ברשתות החברתיות, לנהל קמפיינים ממומנים, להפיק כתבות יח”צ ועוד פעולות רבות אשר עוזרות לקהל להכיר את העסק, להתעניין בו ולהפוך ללקוחות.

חברת שיווק טובה תציע לעסק רק את השירותים שיכולים לעזור לו ובו זמנית היא תהיה גמישה כדי לתת פתרונות נוספים בהתאם לצורך. חברת ירדן דיגיטל מציעה ללקוחותיה שירותי שיווק כוללים מותאמים באופן אישי. נשמח לשמוע מכם ולראות כיצד נוכל להעמיד את הניסיון שלנו גם לרשותכם.

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו