נוטריון אפוסטיל גרמנית

נוטריון אפוסטיל גרמנית

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

הרפובליקה הפדרלית של גרמניה (בגרמנית: Bundesrepublik Deutschland “בונדסרפובליק דויטשלנד”) היא מדינה במרכז אירופה, הנמנית עם המדינות המתועשות החזקות בתבל.

לדברי עו”ד נוטריון רחל שחר המבנה המשפטי של גרמניה הוא איחוד פדרלי הכולל שש-עשרה מדינות (Bundesländer, הגייה [ˈbʊndəsˌlɛndɐ]). היא לא התקיימה כמדינת לאום מאוחדת עד 1871, אף שהתרבות והשפה הגרמנית עתיקות הרבה יותר.

החל משנת 1871 עת אוחדה תחת ביסמרק למדינה גרמנית מאוחדת, הפכה גרמניה באחת לכוח החזק ביותר באירופה.

המדינה תועשה במהרה ורשמה זינוק כלכלי עצום, אולם ניסיונותיה להשיג מעמד של מעצמה אירופית מן הדרג הראשון הגיעו לקצם עם תבוסתה במלחמת העולם הראשונה.

הסנקציות והקנסות שספגה גרמניה ממדינות ההסכמה לאחר המלחמה, וכן קשייה הכלכליים החמורים של רפובליקת ויימאר, הביאו בסופו של יום לעלייתה האומללה של המפלגה הנאצית לשלטון אשר סחפה בסופו של דבר את מדינתם ואת שאר העולם למלחמת העולם השנייה.

לנוכח המלחמה הקרה פוצלה המדינה למערב גרמניה הפרו-מערבית ולמזרח גרמניה שנתמכה על ידי ברית המועצות. בנפול הקומוניזם והגוש המזרחי, התאחדו שתי הגרמניות תחת הרפובליקה הפדרלית בשנת 1990. השוני בין מזרח ומערב וצמיחה כלכלית איטית, מוסיפים להקשות על המדינה.

נוטריון אפוסטיל גרמנית מהו השירות שאנשי עסקים נדרשים לו?

לדברי נוטריון גרמנית רחל שחר אנשי עסקים ישראליים המתגוררים בכל העולם עושים חיל בגרמניה. איש הנדלן יקיר גבאי מככב בעיתוני הכלכלה ובצדק כאחד מהגורמים המשמעותיים ביותר בנדל”ן הגרמני.

בכתבה שפורסמה באתר דה מרקר עולה כי “כבר 15 שנה גבאי פעיל בעסקי הנדל”ן והמלונאות בגרמניה, והחברות שבשליטתו מחזיקות במלאי עצום של נכסים — 82 אלף דירות ו–150 בתי מלון. בשנתיים האחרונות הן רכשו 1,800 דירות בבריטניה.

יצירת השווי המשמעותי של החברות הללו היתה ב–2013–2018, כששוויין זינק ממאות מיליוני יורו לשווי של מיליארדים. בין היתר, חברת הנדל”ן גרנד סיטי שהקים, שהונפקה בגרמניה ב–2012 לפי שווי של כ–150 מיליון יורו, טיפסה לשווי נוכחי של כ–3.5 מיליארד יורו. שווי חברת הנדל”ן אראונדטאון (המחזיקה במשרדים ומלונות, וגבאי מחזיק בה 27%), שהונפקה ב–2015 בבורסה הגרמנית, זינק מכ–1.6 מיליארד יורו בעת ההנפקה ל–9 מיליארד יורו כיום.

 

למעשה, אראונדטאון היא כיום חברת הנדל”ן המסחרי הגדולה ביותר בבורסת פרנקפורט, ואחת מחמש חברות הנדל”ן הגדולות באירופה. את כספי המשקיעים החברה משקיעה בנדל”ן מניב בערים מרכזיות בגרמניה והולנד. ב–2017–2018 החברה השקיעה כ–4 מיליארד יורו בשנה, ובמחצית 2019 כ–2.5 מיליארד יורו — כולל עסקת נדל”ן בסך מיליארד דולר עם בלקסטון, קרן השקעות הנדל”ן הגדולה בעולם”.

בשל פעילותם הנרחבת של אנשי עסקים ישראליים בגרמניה קיים ביקוש הולך וגובר עבור שירותי תרגום משפטי לגרמנית בישראל וכן במדינות אחרות.

שירותי תירגום מסמכים עבור חברות, ארגונים או משרדי ממשלה שונים בארץ וברחבי העולם זקוקים לחותמו ולחתימתו המקצועית של נוטריון האמון על השפה הגרמנית או מחזיק במתרגם מוסמך גרמנית.

 

 מתי יש צורך בנוטריון אפוסטיל גרמנית

באופן כללי בכל מסמך משפטי בה נדרש אימות זהותו של החותם או אימות האותנטיות של המסמך מעורב גם נוטריון.

מוסדות רבים בגרמניה דורשים גם אישור אפוסטיל אשר למעשה מאמת את חתימתו וכשירותו של הנוטריון לחתימה על המסמך הרלבנטי.

באמצעות שירותי נוטריון גרמנית  ניתן לתרגם את כל סוגי המסמכים המשפטיים שיש לכם והרשימה ארוכה החל מייפוי כח לצורך ביצוע פעולה משפטית כלשהי תעודת לידה, תעודת נישואין, פסק דין של בית המשפט, תעודת הסמכה מקצועית וכדומה. התרגום אשר מתבצע בשפה הגרמנית נעשה בצורה מדויקת ונכונה באמצעות נוטריון מוסמך.

 

באילו ארצות נדרש תרגום נוטריוני לגרמנית?

השפה הגרמנית היא שפה שכיחה בעולם ובעיקר במדינות האיחוד האירופאי. כל הארצות אשר הגרמנית היא השפה הרשמית דורשות תרגום נוטריוני גרמנית לכל מסמך אשר מגיע למסודות רשמיים שלהם.

 

תרגום נוטריוני בגרמנית עם משרד המתמחה בתרגום לגרמנית

משרד עורכות דין רחל רייצ’ל שחר עוסק שנים רבות בתחומי התרגום המשפטי השונים ובתוך כך עוסק בתרגום נוטריוני או משפטי רגיל לגרמנית וכן שפות שונות.

המשרד מבצע על דרך השגרה תרגום נוטריוני בגרמנית במגוון תחומים שונים, החל מעריכת תרגום מסמכים משפטיים, דרך תרגום מסמכים רפואיים, מסמכי זהות רשמיים ועוד.

המסמכים המשפטיים אותם מתרגם המשרד כוללים תעודות שונות לצרכי הגירה לגרמניה או עבודה בארץ דוברת גרמנית, תוכלו לקבלם עם אישור תרגום נוטריוני בגרמנית.

 

לעמוד היוטיוב  https://www.youtube.com/watch?v=YLPOji3tgjQ

 

 

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו