ניהול קמפיינים בגוגל עם חברת מוסמכת GOOGLE

ניהול קמפיינים בגוגל עם חברת מוסמכת GOOGLE

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

עולם הפרסום עובר מערוצי הפרסום המסורתיים אל עולם הדיגיטל ועל הדברים האלה מעידים אינספור מחקרים המעידים על כך שתקציבי הפרסום במרחב הדיגיטל הולכים וגדלים על חשבון אלו של הפרסום המסורתי. אבל גם בתוך המרחב הדיגיטלי קיימים ערוצים רבים ומגוונים של פרסום ואחד הבולטים שבהם הוא מנוע החיפוש של גוגל. מה הופך את גוגל לערוץ פרסום ושיווק כל כך אטרקטיבי? מהן אפשרויות הפרסום באמצעות גוגל? עד כמה יכול בעל עסק לבצע ניהול קמפיינים בגוגל באופן עצמאי לחלוטין, או שבכל מקרה נדרשת מעורבות של גורם מקצועי כדוגמת משרד פרסום בדיגיטל? על שאלות אלו ועוד עונים לכם בשורות הבאות, המומחים של ירדן דיגיטל, משרד פרסום מוביל בעולם האינטרנט והדיגיטל בכלל.

שיווק דיגיטלי

מה הופך את גוגל לערוץ שיווק ופרסום כל כך אטרקטיבי?

ובכן, החלום הרטוב של כל איש פרסום וכל איש שיווק ולמעשה של כל בית עסק, הוא למצוא את הלקוח בדיוק ברגע ובמקום בו הוא מחפש אותנו. בעידן טרום האינטרנט, הלקוחות שלנו חיפשו אותנו בדפי אינדקס מודפס שנקרא דפי זהב, בעיתון המודפס, ברחוב או בפרסומים אלקטרוניים שונים. היום הלקוח שלנו מחפש אותנו כמעט תמיד במקום אחד – בגוגל. היום, לא רק שאנחנו יודעים איפה בדיוק מחפש אותנו הלקוח שלנו, אלא שאנחנו גם יודעים בדיוק מתי הוא מחפש אותנו, מה שמעניק לנו את היכולת להציע לו את הפתרון שלנו בדיוק ברגע בו הוא מחפש אותו. האמת הפשוטה הזאת, היא שהופכת את גוגל לאחד מערוצי השיווק והפרסום הטובים ביותר, ולא רק במרחב האינטרנט אלא בכלל.

ראו גם: איך לקדם אתר בגוגל?

 

איך אפשר לפגוש את הלקוח הפוטנציאלי בגוגל?

אחרי שהסברנו את היתרון המשמעותי של גוגל על פני ערוצי פרסום ושיווק אלטרנטיביים, אנחנו מבינים שאנחנו יודעים היכן מחפש אותנו הלקוח ומתי הוא מחפש אותנו, אבל אנחנו עדיין לא יודעים איך אנחנו יכולים לעלות מולו בדיוק ברגע הזה, ואת התשובה לכך נותן לנו התחום המקצועי שנקרא ניהול קמפיינים בגוגל. ככלל, כאשר לקוח פוטנציאלי מחפש אותנו בגוגל, הוא משתמש בביטוי חיפוש כלשהו, שעל פי הבנתו יאפשר לו להגיע לתוצאות החיפוש המתאימות לו ביותר. גוגל עצמו יודע להציע לו ביטויים שכיחים כדי לסייע לו, אבל בסופו של דבר המשתמש יכול להשתמש בכל ביטוי שיבחר.
מרגע שעולה מול המשתמש דף תוצאות החיפוש, הוא בדרך כלל יבחן את התוצאות הראשונות בלבד ולא יתייחס בכלל לתוצאות בתחתית דף התוצאות, שלא לדבר על לעבור אל דף התוצאות השני, השלישי והרבים האחרים שמגיעים לאחר מכן. זאת אומרת, שכדי לממש את החלום הרטוב שלנו לפגוש את הלקוח שלנו ברגע הנכון ובמקום הנכון, אנחנו צריכים לדאוג לכך שכאשר הוא מחפש אותנו, אנחנו נופיע במיקומים הראשונים של דף תוצאות החיפוש ובעולם של ניהול קמפיינים בגוגל, ישנם שני כלים מרכזיים שמאפשרים לנו לעשות זאת:

  • קידום אורגני – קידום המבוסס על בנייה ושימור של דירוג גבוה לאתר שלנו בעיני גוגל, כך שגוגל יבחר בעצמו להציג את האתר שלנו בין התוצאות הראשונות בדף תוצאות החיפוש. המדובר באתגר מאוד לא פשוט, בעיקר לאור התחרות הקשה על המקומות הראשונים הללו, אבל גם לאור הפרמטרים הרבים שבהם עלינו לעמוד לאורך זמן ובצורה קונסיסטנטית בכדי לשמור על החן שלנו בעיני גוגל. יחד עם זאת, כאשר אנחנו מצליחים בכך, השמים הם הגבול.
  • קידום ממומן – קידום ממומן הוא חלק בלתי נפרד מהמכלול שנקרא ניהול קמפיינים בגוגל והוא מתמקד ברכישה של מודעות פרסומת בדף תוצאות החיפוש. הרעיון הוא פשוט: במקום להשקיע בקידום אורגני במאמץ להגיע אל המקום הראשון, בואו נשלם לגוגל כדי שתציג אותנו במקום הראשון. וזה עובד, או לפחות באופן חלקי. מדוע חלקי? מכיוון שרבים בהגדרה לא מתייחסים לתוצאות ממומנות, רבים אחרים חוסמים אותן ובנוסף, גם על המודעות הממומנות ישנה תחרות רבה כך שלא נוכל להבטיח ששמנו יעלה בכל חיפוש שרלוונטי לנו, ובמקרים רבים יעלה שמם של המתחרים שלנו.

ראו גם: מדריך בניית דפי נחיתה מעוצבים

פרסום בגוגל

למה מיועד ניהול קמפיינים בגוגל?

ניהול קמפיינים בגוגל הוא תחום שרואה את כל האפשרויות הקיימות לפרסום ושיווק בגוגל, ובונה עבורנו תמהיל של כלל הכלים במסגרת קמפיין מאורגן ומתוזמר, ממש כפי שמתנהל קמפיין פרסום מסורתי סטנדרטי. ככלל, אחת התפיסות שהקדימו את כניסת האינטרנט לחיינו הייתה שבהינתן מרחב חופשי, חינמי ופתוח לכל, יוכל כל בית עסק לפרסם את עצמו ולהגיע לכל אדם שירצה, ללא כל השקעה כספית או בהשקעה כספית סמלית, גם לאנשים בקצה השני של הגלובוס. אלא שכפי שניתן היה להעריך בצורה רציונלית כבר אז, האינטרנט הוא לא מעיין של קסם, אלא פלטפורמה אחת נוספת מבין כלל הפלטפורמות שדרכן ניתן לפרסם. וכמו בכל פלטפורמה, כל העסקים רוצים להשיג את אותו דבר, כל העסקים מתחרים זה בזה כדי להשיג את אותו דבר וכל הלקוחות הפוטנציאליים עושים הכל בכדי להתרחק מהתחרות המכבידה, המעמיסה והמטרידה הזאת.
בכדי לבלוט מעל כולם ובכדי לחדור את החומות שבונה סביבו הלקוח הפוטנציאלי שלכם, אתם צריכים ניהול מקצועי של כל פעילות פרסום שאתם מבצעים באינטרנט ובכלל, ובכלל זה ניהול קמפיינים בגוגל. במסגרת תהליך פרסום ושיווק בגוגל, אתם מגדירים למעשה אסטרטגיה ברורה, יעדים ברורים ומטרות ברורות, מגדירים תקציב ולוחות זמנים, גוזרים מסרים שיווקיים, הצעות ערך, תמהילים של שימוש בערוצים שונים ומתחילים ליישם בצורה חכמה, נכונה ויעילה. המחשבה שתוכלו “לשים” אלף שקלים במשך חודש ולהעיף את העסק שלכם לשחקים, היא מחשבה שאין לה שום בסיס וזה גם לא יצליח. בוודאות. למרבה הצער, האינטרנט לא פתר עבור אף אחד את המעמסה של הצורך בניהול תהליכים ארוכי טווח ובצורה מקצועית כתנאי הכרחי להצלחה, ולא פתח בפנינו שום אפשרות לכבוש את מרחבי הזבנג וגמרנו. על כן, כדי למצות את הפוטנציאל שיודע גוגל להציע לכם לטובת קידום העסק שלכם, והוא יודע, נדרש ניהול חכם, מקצועי, נחוש ולאורך זמן, וזוהי בדיוק המטרה של התחום המקצועי הנקרא ניהול קמפיינים בגוגל.

 

לא רק גוגל

מעבר לצורך בניהול פעילות הפרסום שלכם בגוגל בצורה מקצועית, חשוב להבין שעולם השיווק והפרסום באינטרנט לא מתחיל וגם לא יכול להיגמר בגוגל. גוגל הוא ערוץ אחד מיני רבים, ערוץ יעיל וחשוב, אבל אחד מיני רבים. בכדי לבסס הצלחה אמיתית לאורך זמן, הצלחה שבאמת תוכל לקחת את העסק שלכם קדימה ובגדול, אתם צריכים לבסס תהליך עסקי קבוע ואינטגרלי של פרסום ושיווק באינטרנט, בגוגל, ברשתות חברתיות, בבלוגים, באתרים, בתוכן ממומן ובערוצים רבים נוספים, וזה בדיוק המקום בו נכנס משרד הפרסום בדיגיטל, ירדן דיגיטל.
ירדן דיגיטל הוא משרד פרסום ותיק ומנוסה, המיישם טכניקות פרסום מסורתיות וחדשניות גם יחד, תוך מינוף ומיצוי של כלל הכלים הטכנולוגיים, החברתיים והפונקציונליים במרחב הדיגיטלי ובכלל זה ניהול קמפיינים בגוגל, פרסום באפליקציות, פרסום במובייל, שיווק דיגיטלי ועוד. ירדן דיגיטל הוא משרד מקצועי, שמעבר ליכולות המקצועיות, ההיכרות המעמיקה ומעגלי הידע הנרחבים שהוא מעמיד לרשותכם בפעילות הפרסום הדיגיטלי שלכם, גם דואג לכך שכל שקל שתשקיעו בפרסום הזה, יוכל לייצר לכם את התשואה המצופה – והלוא זוהי המטרה האולטימטיבית שלכם, נכון?

ראו גם: מדריך פרסום בפייסבוק

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו