עיצוב אתר רספונסיבי – לעלות מדרגה

עיצוב אתר רספונסיבי – לעלות מדרגה

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

ההתפתחות הטכנולוגית המואצת והעובדה שאנו גולשים באינטרנט כמעט 24/7 ומכל מקום, הביאה לכך שכיום אין דרך או תצורה ייחודית לצרוך את האינטרנט. לכן עולה החשיבות של עיצוב וההתאמה לכל סוג של מסך, מכשיר, רזולוציה או גודל. תחום זה, הנקרא עיצוב רספונסיבי – Responsive Web Design הינו תחום חובה ואתר שאינועושה בו שימוש, נשאר מאחור, בכל המובנים.

אתר לעסק

עיצוב אתר רספונסיבי- מה זה אומר?

כאשר בניתם אתר והשקעתם רבות בחשיבה, בעיצוב ובתוכנות שהוא מאפשר, אתם רוצים שהוא יפעל כמות שהוא, בלי תקלות, בלי היעלמויות של חלק מן הדברים ובצורה חלקה- בכל מקום שמישהו ירצה להגיע אליו. לא תרצו למשל, שסרגל הדפדפן הסלולארי יסתיר כפתורים מסוימים או שחלק מהקטגוריות יאבדו והתמונות יקטעו באמצעיתן. 

עיצוב אתר רספונסיבי מאפשר שינוי ותגובה אוטומטית של האתר כך שהוא יתאים עצמו ואת כל התכנים בו, לגודל ולרוזולוציות המכשיר ממנו אנו גולשים. למעשה, אנחנו לא מגדילים או משנים את הפיקסלים אלא משנים את הפרופורציות. היחסיות שמשתנה, מאפשרת לכל סרגל, תפריט, תמונה, טקסט או כל רכיב אחר, להישאר בדיוק במקומו, כמו באתר האורגינלי, כאשר כאמור, רק העיצוב היחסי משתנה ומתאים עצמו לפריסה בסביבה החדשה של המכשיר.

עיצוב אתר רספונסיבי גם מביא בחשבון את הרזלוציות השונות המשתנות בין המכשירים ובתוך המכשירים עצמם, שכן ישנו הבדל בין רזלוציית FULL HD לרזולוציה נמוכה יותר, וכן את שינוי אופן החזקת המסך במכשירי הסמארטפון, לאורך או לרוחב ואת סוגי המכשירים עצמם: מחשבים נייחים, ניידים, סלולאר, טאבלטים, סוגי מערכות ההפעלה (IOS VS. ANDROAID ) ועוד ועוד.

עיצוב אתר רספונסיבי- שונה אבל אותו דבר

לעיתים, כחלק מהטכנולוגיה, עיצוב אתר רספונסיבי, יאפשר לאתר להיראות בדיוק אותו הדבר כמו האתר הרגיל אך לעיתים ישנה עיצוב לחלוטין, בלי לאבד תוכן או להפריע לחווית המשתמש. לדוגמא, כאשר גולש יקרא באתר מאמר  מקצועי עם תמונות ששילבנו ולאחר מכן יעבור להמשך קריאה בסלולאר, או שיקרא באתר עם מסך צר-לגובה, ותוך כדי ישנה את זווית הקריאה ממאוזנת לאופקית.

התוכן והתמונה יוצגו שניהם, אבל בצורה אחרת שתאפשר קריאה נוחה יותר וכזו שתתחשב בפרופורציות של התצוגה החדשה. לעיתים, יוחלפו אלמנטים עיצוביים באחרים, תמונות וסרטונים בקישורים או שתפרטים יקבלו אייקונים ייחודיים, שיסיעו בגלישה נוחה יותר. חשוב לזכור, למרות השינויים, אתר רספונסיבי מאונדקס בצורה מיטבית ע”י מנוע החיפוש של גוגל, אפילו יותר טוב מאתר רגיל וכן מזכה את האתר בדירוג גבוה יותר, המשפיע על מקומו בדפי תוצאות החיפוש.
ראו גם: פרסום במובייל

פרסום בדיגיטל

כמה זה עולה?

מחיר הפיכת אתר קיים לרספונסיבי נע החל  מ-1000 ₪, תלוי בגודל, היקף והכלים המוטמעים באתר אולם הרווח שתפיקו, יהיה גבוה בהרבה. הטכנולוגיה של עיצוב אתר רספונסיבי, מאפשרת הקמת אתר שיחסוך לך הרבה כסף ויגדיל את הטראפיק ואת חווית המשתמש, שיעניקו ‘יחס המרה’ גבוה יותר והפיכת יותר לידים ל’רוכשים’. תהפכו את האתר שלכם לרלוונטי ולאפקטיבי בכל מקום ומכל מקום.

אל תתפשרו וכדאי וחשוב לזכור, שגם בעולם עיצוב אתר רספונסיבי יש המון יכולות, רמות ושטח אפור. יש חשיבות רבה ליצירת קשר עם חברת בניית אתרים מקצועית ומיומנת, בין אם אתם רוצים לשדרג אתר קיים לרספונסיבי ובוודאי כאשר אתם בונים אתר חדש מן היסוד, שיהיה רספונסיבי מלכתחילה. 

‘ירדן דיגיטל’, הינה סוכנות שיווק דיגיטלי ובניית אתרים מובילה. אנו מעניקים שירותי עיצוב אתר רספונסיבי ובניית אתרים מתקדמים ומקצועיים, תוך שימוש בטכנולוגיות החדשניות ביותר ובמחירים נוחים ומשתלמים.

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו