יצירת פורום בניית אתרים שיזניק אותך קדימה!

יצירת פורום בניית אתרים שיזניק אותך קדימה!

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

העולם הדיגיטלי ומרחבי הרשת והאופציות הטמונות בהם, מוכרים כולם על ידנו ואנו עושים בהם שימוש רב והולך וגובר. אולם למעטים ביננו בלבד, נהירים כל השבילים ובמיוחד כאשר מדובר על כל עולם השיווק הדיגיטלי ועולם בניית האתרים.

בניית אתרים זה עולם ומלואו. מגוון האופציות, הכלים, הפלטפורמות, קודי הפיתוח, האפשרויות הגרפיות ויכולות התצוגה של האתר בממשקים השונים, הן עצומות ומסחררות. קשה לדעת הכל והשאלות יכולות להיות רבות. ההמלצה תמיד היא להסתייע בסוכנות בנית אתרים מקצועית ומנוסה, כדי להימנע מטעויות ולמקסם את ההצלחה. 

מסך מחשב עם נתונים

אך אנו מבינים שלעיתים יש רצון לבצע את זה בעצמכם, או לאחר הבניה באמצעות חברה, לדעת ולנסות לשפר את האתר שלכם. לכם, מומחי סוכנות ‘ירדן דיגיטל’ יצרו עבורכם פורום בנית אתרים– במיוחד בשבילכם.

פורם בניית אתרים- במה מקצועית

הפורום ישמש במה מקצועית לתוכן, שיח, Q&A , מידע וייעוץ לכל נושא בניית האתרים והעולמות המשלימים לו ובמסגרתו ניתן להציף, לשאול ולהעניק תשובות בשלל נושאים בתחום. בפורום ימצאו מומחי ‘ירדן דיגיטל’, וכן אנשים מתחומי ה-IT, פיתוח אתרים, עולמות התוכן, הגרפיקה והשיווק הדיגיטלי, שאנו נמצאים איתם בקשר רב שנים והם מובילים כיום את עולם בניית האתרים. 
ראו גם: בניית אתרי וורדפרס

כן ימצאו בפורום בניית אתרים, גולשים שהם חובבים או עושים את צעדיהם הראשונים בתחום, וגולשים אחרים שגם מניסיונם, ניתן ללמוד.

בניית אתרים, כאמור, הוא נושא רחב מאוד והפורום יעסוק בכלל הזוויות וייתן מקום לכלל סוגי האתרים, כמו אתרים תדמיתיים, מסחריים, מכרתיים, אתרי תוכן ועוד. הבמות בפורום יעלו נושאים כגון: שיווק דיגיטלי, עיצוב אתרים, הצד הטכני מאחורי הבניה, אחסון אתרים ועוד. מקום של כבוד יינתן לכל נושא קידום האתרים שנבנו, הן הקידום הממומן והן הקידום האורגני והדרכים לגרום לאתר שלכם לטפס בדירוג מנוע החיפוש.  

כמו כן, נעסוק בפעילות ספציפית יותר כמו, אפיון אתרים, תכנון עמוד הנחיתה, היררכיית אתרים, פלטפורמות פיתוח, סגורים או פתוחים, קודים וסקריפיטים, כתיבת תוכן עדיף ואיך ליצור בו עניין וכן התאמות הנדרשות לאתרים בינלאומיים, הפיכת האתר לרספונססיבי, המותאם לכלל המסכים, עמידה בכללי הנגישות והתייעצות על עלויות וחוזים מול חברות בניית וקידום אתרים.

 

הפורום לשרותכם, גם לאחר הבניה

ניתן להיעזר בפורום גם לאחר שהאתר שבניתם כבר ניצב על כנו. מעבר לכך שעולם בניית האתרים והפעלתם הוא דינמי ומתחדש כל הזמן, הרי שתמיד ניתן ורצוי לשפר אותו ולנתח מה עובד היטב ומה אינו מביא את התוצאות המצופות. פורום בניית אתרים הוא המקום שלכם להתייעץ וללמוד להתמצא טוב יותר בכלי הניתוח הידועים יותר כמו הגוגל אנליטיקס וכלים נחבאים מהעין אשר תועלתם רבה וכן בכלי מחקר למילות מפתח ולמיטוב האתר.

אנחנו בסוכנות הדיגיטל ובניית האתרים ‘ירדן דיגיטל’ רואים חשיבות רבה בהפעלת פורום בניית אתרים. אנו מקווים שהוא יהיה אי של ידע ומרווה לצמא הן עבור לקוחותינו הרבים והן עבור אלו שהחליטו לעשות זאת בעצמם. לאלו ולאלו, נשמח לענות ולייעץ על גבי הפורום או בתקשורת פרטית- אם אתם רוצים בכך.

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו