פיתוח משחקים – טיפים לפיתוח משחק מנצח

פיתוח משחקים – טיפים לפיתוח משחק מנצח

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

 

 

תמיד רציתם שיהיה לכם משחק מהפכני? יש לכם רעיון שאתם מוכרחים להוציא אותו לפועל? אנו בהחלט יכולים להבין את ההתלהבות שלכם, הרי זה בהחלט יכול להיות חלק שמתגשם מנקודת המבט שלכם. אך עדיין מוטב כי תיקחו בחשבון כל מיני טיפים שיכולים לסייע לכם. בטח אם מדובר על הפעם הראשונה שאתם חושבים על פיתוח משחקים. ככל שתכינו את עצמכם בצורה טובה יותר, כך תוכלו לקצור את הפירות בסופו של יום. הרי כבר מעכשיו נגיד לכם כי התהליך עשוי להיות תהליך לא קל, אך ההצלחה נמצאת אצלכם בהישג יד.

 

משחק טוב הוא משחק שמביא ערך מוסף

לא כל פעם שתחשבו על פיתוח משחקים תוכלו לרוץ עם הרעיון שלכם קדימה. עליכם להיות בטוחים כי הרעיון שלכם הוא כזה שמביא איתו ערך מוסף לכל מי שישחק במשחק. הרי משחקים בלי פואנטה הם כאלה שלא ניתן להפוך אותם לרלוונטיים, בטח בעידן שבו אנו נמצאים היום. כמעט כל מי שיבחר להוריד משחק כזה או אחר למחשב או למכשיר הנייד ירצה לעשות זאת כאשר הוא משוכנע כי מדובר על משחק שווה.

 

תשקיעו בעיצוב של המשחק

חווית המשתמש היא אחד מהפרמטרים הכי חשובים שיהיה עליכם לבחון בעת פיתוח משחקים. הרי אם חווית המשתמש לא תהיה מושלמת, הוא ככל הנראה יעדיף להוריד משחקים אחרים. מצד שני אם חווית המשתמש תהיה אידיאלית, הוא יעדיף את המשחק שלכם על פני משחקים אחרים. חווית המשתמש מתחילה קודם כל בעיצוב איכותי, הרי העיצוב כיום הוא חלק בלתי נפרד מהמשחק עצמו. אם העיצוב יהיה ירוד, ככל הנראה זה יבוא אל חשבון חווית המשתמש.

 

פשטות היא לעיתים הקלף המנצח

לא תמיד כאשר חושבים על פיתוח משחקים צריך לדמיין דברים גדולים ומרשימים. לעיתים דווקא משחקים פשוטים עם מסר ברור הם כאלה שתופסים מהר יותר. עליכם לקחת בחשבון כי המשתמש שמוריד את המשחק ירצה לעשות זאת במהירות, וגם הוא לא ירצה להסתבך עם המשחק. לא פעם מי שאמורים לשחק במשחק הם ילדים, ולכן מוטב כי הם לא ילכו לאיבוד. כך שתנסו לחשוב כיצד אתם משלבים את הפשטות במשחק שלכם.

 

פיתוח משחקים עם אנשי מקצוע מנוסים

עד שאתם כבר מחליטים להתחיל לפתח משחקים, מוטב כי תעשו זאת עם אנשי המקצוע הנכונים. אל תפילו את כל האחריות על הכתפיים שלכם, כי האחריות עלולה להיות כבדה במיוחד. יש לא מעט אנשי מקצוע שיוכלו להצטרף אליכם למשימה, ולהפוך את החלום שלכם למציאות. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לבחור את האנשים הנכונים שיצטרפו אליכם למסע. מסע שיוכל להפוך להיות מסע בלתי נשכח, כי במסע הזה אתם הולכים להפוך את החלום שלכם למציאות של ממש.

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו