פרסום באינטרנט לעסקים – 6 יתרונות על פרסום מסורתי

פרסום באינטרנט לעסקים – 6 יתרונות על פרסום מסורתי

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

אתם בטח כבר יודעים שכיום לאינטרנט יש פוטנציאל עצום לקדם את העסק שלכם, לחשוף אותו ולהגיע לקהלים חדשים. ישנן הרבה אפשרויות לקידום ברשת ובמגוון רחב של פלטפורמות וכולן ללא יוצא מן הכלל תחרותיות מאוד מהסיבה הפשוטה שכל עסק מנסה לקדם את עצמו ורוצה להגיע למקומות הראשונים ולתוצאות הטובות ביותר.  במאמר זה אנו נסקור את כל היתרונות של פרסום באינטרנט, בואו נתחיל! ???? 

שיווק באונליין

#1 – פרסום באינטרנט הוא חסכוני: בשיטות השיווק המסורתיות קשה לעסקים קטנים ובינוניים להתחרות בחברות הגדולות כיוון שלאלה יש כסף להקצות לפרסום בטלוויזיה, עיתונות, רדיו ועוד. כאן השיווק הדיגיטלי נכנס לתמונה – הוא מעמיד את כל סוגי העסקים באותו מגרש משחקים ומאפשר לכולם ליהנות משיטות שיווק ופרסום “ידידותיות תקציבית”. לדוגמה, בפרסום ממומן בגוגל (PPC) אתם יכולים להגדיר את התקציב שלכם, בין אם ברצונכם להוציא 1000 ₪ או 4000 ₪ – אתם אלה שקובעים את הסכום שיעבוד עבור העסק שלכם. זה הוא ללא ספק אחד היתרונות הייחודיים בשיווק באינטרנט. יחד עם זאת, חשוב לחדד שהסכום שתוציאו ישפיע רבות על ההצלחה של הקמפיין שלכם. במידה ותבחרו לעבוד מול סוכנות שיווק דיגיטלית מנוסה הם ידעו כיצד לנצל את התקציב שלכם בדרך האידאלית והמדויקת ביותר. 

#2 – פרסום באינטרנט ניתן למדידה: כשאתם משקיעים כסף בקמפיין שיווקי, סביר להניח שתרצו לעקוב אחר התוצאות שלו ויש לכך חשיבות רבה, אחרי הכול אנחנו רוצים לדעת אם האסטרטגיה מביאה תוצאות שעוזרות לעסק שלנו לצמוח. שיטות פרסום מסורתיות יכולות להיות גם אפקטיביות, אך קשה מאוד למדוד את היעילות שלהן כיוון שאין דרך ברורה לעקוב אחר מקור הלידים מבלי לשאול כל אדם שמגיע לעסק מהיכן הוא שמע עליכם. באמצעות פרסום באינטרנט תוכלו לעקוב בדרך המדויקת ביותר אחר תוצאות הקמפיין שלכם. איך זה עובד? לכל אחד מסוגי הקמפיינים יש מערכת מעקב: החל מרשתות חברתיות ועד לקידום אורגני SEO. לדוגמה, אתם יכולים לעקוב אחר ביצועי ה-SEO שלכם באמצעות כלי שנקרא Google Analytics. בנוסף, תוכלו לעקוב אחר פרמטרים שונים בכל קמפיין כולל מספר קליקים, שיתופים, מעורבות ועוד. מדידת הקמפיינים ומעקב אחר הביצועים יוכל לעזור לשפר את הקמפיינים, להבין מה עובד ומה פחות בשביל העסק ולחסוך המון כסף באמצעות אופטימיזציה של הקמפיינים תוך כדי תנועה, מה שמתקשר לנו לסעיף הראשון. במאמר. 

#3 –   פרסום עסקים באינטרנט מאפשר לכם להגיע לקהל האידאלי עבורכם – כדי להקים קמפיין אפקטיבי שמביא לכם תוצאות, עליכם להגיע לאנשים הנכונים, לאותם אנשים שיכולים להתעניין בעסק שלכם וירצו לשמוע מכם. כאן היתרון השלישי של פרסום בדיגיטל נכנס לתמונה – היכולת למקד את הפרסום שלך לעיניהם של קהל לקוחות פוטנציאלי. בשיטות פרסום מסורתיות זה מאוד מאתגר למקד את קהל היעד שלכם – “ההודעה” שלכם עוברת באוזני כולם בתקווה להגיע לאנשים שבאמת מתעניינים בעסק שלכם ורוב הפעמים הלידים שמגיעים כלל לא מצדיקים את העלויות. בפרסום באינטרנט אפשר להגיע לאנשים הנכונים לפי תחומי עניין, תחביבים, מקצוע, גילאים, אזור מגורים, מצב משפחתי ועוד. 
ראו גם: קידום עסקים בפייסבוק

https://www.youtube.com/watch?v=_OsrFBP_jtw

#4 – פרסום תוך כדי תנועה – פרסום באינטרנט מאפשר לבצע שינויים תוך כדי תנועה לעומת שיטות מסורתיות בהם אתם צריכים להיות מחויבים לתוצר הסופי. ברגע שהעלונים הודפסו, או שלט החוצות שלכם למעלה אתם לא תוכלו לשנות אותם עד סיום הקמפיין, לכן, במידה ויהיה מצב בו הפרסום לא מניב תוצאות טובות זה יכול לעשות בעיקר נזקים לכיס ולעיתים אף לתדמית שלכם. כשאתם משקיעים בפרסום בערוצים הדיגיטליים אתם תוכלו תמיד לערוך שינויים כאוות נפשכם. בין אם מדובר במודעות, באתר, בפוסטים או במאמרים לקידום אתרים – תוכלו לשנות תמיד את העיצוב, המלל או את הגדרות הקמפיין כך שתמיד תוכלו להתקדם תוך כדי תנועה ולשפר את הביצועים שלכם לאורך כל הקמפיין עד לקבלת התוצאות הרצויות. 

#5- פרסום 24/7: שיווק באינטרנט פועל מסביב לשעון. המשמעות היא שהקמפיינים שלכם עובדים במשך 24/7 שעות ביממה ובמשך 7 ימים בשבוע (כמובן שניתנת האפשרות לכבות בשבת). בהשוואה לשיווק מסורתי, בשיווק באינטרנט, אין הגבלות פתיחה וסגירה ואתם לא צריכים לדאוג לשלם לצוות עובדים שעות נוספות. הלקוחות שלכם יכולים לחפש את השירות/מוצר שלכם בשעות שנוחות להם ולבצע רכישה בכל זמן ומכל מקום.  

#6 פרסום גלובלי: למה להגביל את עצמכם לאזור אחד אם אתם יכולים למכור בכל מקום? היכולת לשווק את המוצרים או השירותים שלכם ברחבי העולם הוא אחד היתרונות הגדולים ביותר בשיווק דיגיטלי. גם אם אתם עסק קטן ומקומי – ייתכן ותוכלו להרחיב את קהל הלקוחות שלכם לכל הארץ ואף לכל העולם! 

#7 הזדמנות לטפח את מערכת היחסים עם הלקוחות שלכם: כאשר מדובר על שמירת לקוחות, פיתוח אמון ושמירה על קשר מולם – האינטרנט היא ללא ספק הפלטפורמה המושלמת לכך. על ידי שליחת דוא”ל מעקב כדי להודות לצרכנים שלכם ולאשר עסקאות תוכלו להתחיל את מערכת היחסים שלכם ברגל ימין בזמן שהם רוכשים מחנות האונליין שלכם. תוכלו לשמור איתם על הקשר ולספק שירות לקוחות דרך הרשתות החברתיות ולבנות קהילה חזקה סביבכם עם עידוד מתן ביקורות ומשובים. 
ראו גם: בניית חנות וירטואלית

חברת קידום אורגני

פרסום באינטרנט – הזדמנות לקחת את העסק שלכם קדימה 

אלה היו רק חלק מהיתרונות של פרסום עסקים באינטרנט, התחילו לנצל את היתרונות הללו וליישם אותם בעסק שלכם וליהנות מתוצאות מיידיות! כיום יש פלטפורמות רבות לפרסום ואנו ממליצים לתת לכל אחת מהן מקום באסטרטגיית השיווק שלכם: פרסום באינסטגרם, פייסבוק, PPC, קידום אורגני בגוגל – כל אלה הזדמנויות לצמוח, לצבור תנועה ומכירות!  

השקעה בשירותי שיווק באינטרנט תוכל לסייע לעסק שלכם להרוויח יותר וליהנות מיותר לידים, הכנסות והמרות. אם אתם מוכנים לקחת את העסק שלכם לגבהים חדשים אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר כדי לראות איך נוכל לעזור לכם. לפרטים נוספים מלאו את הפרטים שלכם ונדאג לחזור אליכם בהקדם או התקשרו אלינו –

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו