הסוד של פרסום בדיגיטל שעובד בכל העולם!

הסוד של פרסום בדיגיטל שעובד בכל העולם!

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

רוצים לפרסם את העסק שלכם בדיגיטל ולא יודעים מאיפה להתחיל? הגעתם בדיוק למקום הנכון! קבוצת ירדן היא בין חברות המדיה המובילות בישראל. אנו מתמחים בפרסום בדיגיטל בפלטפורמות השונות כמו קידום בגוגל, שיווק ופרסום ברשתות החברתיות – פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם ועוד. נשמח לבנות עבורכם אסטרטגיית פרסום בלעדית בהתאמה מושלמת לצרכי העסק ולתקציב העומד ברשותכם. במדריך הבא נציג בפניכם את כל המידע הרלוונטי שכדאי לדעת על פרסום בדיגיטל. 

קידום בדיגיטל

10 שאלות שאתם חייבים לשאול את עצמכם לפני שאתם מפרסמים בדיגיטל?

  1. האם יש לכם כבר אתר אינטרנט?
  2. האם יש לכם עמוד עסקי בפייסבוק?
  3. האם יש לכם ערוץ ביוטיוב?
  4. האם יש לכם פרופיל עסקי באינסטגרם?
  5. האם בדקתם לאילו פלטפורמות העסק שלכם מתאים לפרסום על פי קהלי היעד שלכם?
  6. האם ניסיתם פעם לפרסם את העסק שלכם בדיגיטל?
  7. מה עבד ומה לא עבד בתהליך?
  8. האם עשיתם מחקר שוק קצר לגבי פלטפורמות המדיה הדיגיטליות הקיימות בישראל? 
  9. האם אתם רוצים להגדיל את רמת החשיפה של העסק שלכם?
  10. כמה הייתם רוצים או יכולים להשקיע בחודש על פרסום בדיגיטל?

בניית אסטרטגיית פרסום בדיגיטל

לפני שאתם מתחילים לפרסם בדיגיטל, עליכם לשים דגש על בניית אסטרטגיית פרסום בדיגיטל. יש לכך כמה סיבות :

  1. מחשבה לטווח הארוך – אם אנחנו כבר משקיעים תקציבים לפרסום בדיגיטל, אנחנו רוצים להסתכל קדימה ולהבין את מטרות ויעדי הפרסום לתקופה מסוימת. נהוג לבנות אסטרטגיית פרסום בדיגיטל למהלך החצי שנה הקרובה ואז לשים לב איפה אנחנו עומדים ולפי זה לעשות שינויים.  
  2. גמישות לשינויים – כאמור, מדובר באחד התחומים הכי דינמיים. כל הזמן יש עדכונים לאלגוריתמים של הרשתות החברתיות ושל מנועי החיפוש ולכן ברגע שיש לנו אסטרטגיה שיווקית בנויה, אנחנו יכולים בעצם לעשות כל מיני שינויים בזמן אמת. 
  3. סטטיסטיקות- אסטרטגיה מאפשרת לנו לעבוד עם כל מיני כלים ותוכנות שנותנים לנו נקודת מבט סטטיסטית. כמה אנשים נחשפו למודעה, כמה מהם השאירו את הפרטים שלהם, כמו אנשים סגרו עסקה בעקבות הפרסום ועוד. 
  4. עבודה מסודרת- אסטרטגיה מביאה איתה המון סדר וארגון. 
  5. קהלי יעד – אסטרטגית פרסום בדיגיטל מסייעת לנו למקד את קהלי היעד שלנו באופן הכי מדויק וספציפי. 

תוכלו כמובן לעשות את התהליך בעצמכם על ידי צפיה בסרטונים, קריאת מדריכים בנושא, בניית אתר אינטרנט בפלטפורמות חינמיות, בניית דפי נחיתה והפצתם במייל ועוד. אחת הבעיות בבניית אסטרטגיית פרסום בדיגיטל בשיטת עשה זאת בעצמך וקידום העסק בצורה כזו היא בעובדה שמדובר בתחום סופר דינמי שכל הזמן משתנה ומתהווה מחדש. לכן, שווה להשקיע ולבחור חברה מקצועית המתמחה בבניית אסטרטגיית פרסום בדיגיטל, חיה, לומדת ונושמת את התחום כל הזמן. חברת שיווק דיגיטלי מקצועית מעסיקה מגוון של אנשי מקצוע בתחום הדיגיטל שעובדים בסנכרון מלא ומאפשרים לכם לעמוד ביעדים ולהביא את העסק שלכם לחשיפה ממוקדת מצד אחד וגבוהה מהצד השני.  לאחר שתשוו בין כמה חברות, תגבשו תקציב, התפקיד הראשוני העיקרי של החברה הוא לסייע לכם בתהליך ולמקד אתכם בהתאם לתקציב שברשותם. 

https://www.youtube.com/watch?v=MwSN2E4p8Mo

כל האפשרויות לפרסם בדיגיטל

יש מגוון עצום של אפשרויות לפרסום בדיגיטל. בעוד יש חברות המתמחות בשיטות פרסום ספציפיות, חברות אחרות מאמצות את כל השיטות ומעניקות מענה מלא לצרכים שלכם. הנה כמה מהאפשרויות המובילות לפרסום בדיגיטל. 

  1. פרסום בגוגל – כידוע, התנועה במנוע החיפוש גוגל היא אדירה ומליוני גולשים מכל העולם מחפשים את המידע לו הם זקוקים בכל רגע נתון. התהליך בעצם מתחלק לשניים כאשר ניתן לפרסם בגוגל בהיבט האורגני מה שנקרא SEO. לא ממש מדובר בשיטת פרסום אלא יותר לתהליכים אותם אנו מבצעים בתוך האתר ומחוץ לאתר. התהליכים הללו כוללים אופטימיזציה לאתר שלנו כלומר עלינו לוודא כל הזמן שהאתר שלנו עולה בקנה אחד עם האלגוריתם של גוגל. התאמה של האתר לרזולוציית מסך שונות, טעינה מהירה של העמודים, תוכן איכותי בתוך האתר ועוד. בנוסף, עלינו גם להשקיע בתהליכים מחוץ לאתר הכוללים בעיקר הטמעה של קישורים חיצוניים מאתרים איכותיים המובילים ישירות לאתר שלנו. כדי לבצע תהליכים של קידום אורגני, חייבים אתר אינטרנט מקצועי. שיטה נוספת לפרסם בגוגל היא באמצעות קמפיינים פרסומיים מה שמכונה גם PPC. מדובר בסוג של מודעה המבוססת על מחקר מילות מפתח שאנו מבצעים לפני פרסום הקמפיין. התשלום הוא על כל קליק שגולש לוחץ על המודעה ומגיע ישירות לאתר שלנו. 
  2. פרסום בפייסבוק- פייסבוק נחשבת לאחת הפלטפורמות הדיגיטליות הכי חזקות בפרסום.  גם כאן אנו יכולים לבצע תהליכים אורגניים טבעיים כמו למשל להקים עמוד פייסבוק עסקי, להעלות פוסטים, סרטונים ותמונות, לשתף את העמוד שלנו עם כל החברים שלנו שיעבירו את זה גם הלאה. לרוב התהליכים האורגניים בפייסבוק אינם מספיקים משום שהתפוצה שלהם איננה רחבה, זאת בשונה מתהליכים אורגניים בגוגל שכן פועלים מצוין. לכן, שווה לשלב גם קמפיינים ממומנים בפייסבוק כמו למשל פוסטים ממומנים המתפרסמים לאחר שבוצע טרגוט ממוקד לקהלי יעד.
  3. פרסום באינסטגרם – הקמת פרופיל עסקי, העלאת תמונות, סרטונים, האשטגים, פוסטים ופרסום ממומן באינסטגרם שנעשה שוב לאחר פילוח של קהלי היעד שלנו.  

לפרסום בדיגיטל יש כמה יתרונות בולטים. ראשית כל אנו נהנים מרמת חשיפה גבוהה. ככל שהפרסום שלנו ממוקד יותר ומקצועי יותר, כך יותר גולשים נחשפים אלינו ומונעים לפעולה. שנית כל, פרסום בדיגיטל משדר מקצועיות, מאפשר לנו לשמור על קשר רציף על הלקוחות שלנו, לפרסם מבצעים או שירותים חדשים שאנחנו מציעים ותורמת רבות לחיזוק המותג שלנו. 

שיווק אונליין

מהם היתרונות של פרסום בדיגיטל?

קיימות שיטות נוספות של פרסום בדיגיטל כמו למשל פרסום באמצעות תפוצת מייל, עיצוב דפי נחיתה והפצתם, פרסום בוואצ‘אפ, הרשמה לגוגל ביזנס, פתיחת ערוץ ביוטיוב והעלאת סרטונים בערוץ ועוד. 

פרסום בדיגיטל כמה זה עולה?

המחיר לפרסום בדיגיטל משתנה ותלוי בכמה גורמים:

  1. גודל החברה ותקציב הפרסום החודשי הפנוי.
  2. הפלטפורמות הדיגיטליות המתאימות לעסק.
  3. רמת הניסיון והמקצועיות של חברת הדיגיטל אחיה אתם פונים.
  4. מה הפרסום כולל בתוכו: האם מדובר בחבילת פרסום או בתהליכים עליהם אתם משלמים בנפרד. 
  • תקציב ממוצע לפרסום בדיגיטל עבור עסקים קטנים: 1,000-5,000 שקלים בחודש – לרוב עסקים קטנים משקיעים בקידום אורגני לאתר שלהם וקידום אורגני בפייסבוק. כמובן שיש כל מיני פעולות שאפשר לעשות בחינם כדי לתפוס נוכחות בדיגיטל כמו הרשמה לגוגל ביזנס למשל, הקמת ערוץ ביוטיוב בחינם, פתיחת פרופיל באינסטגרם ועוד.  
  • תקציב ממוצע לפרסום בדיגיטל עבור עסקים בינוניים: 5,000-10,000 שקלים- שילוב בין קידום אורגני בגוגל, קידום אורגני וממומן בפייסבוק, קידום באינסטגרם.
  • תקציב ממוצע לפרסום בדיגיטל עבור עסקים גדולים: 10,000-30,000 שקלים: שילוב בין כל פלטפורמות הדיגיטל. 

רוצים לקבל עוד מידע על פרסום בדיגיטל? קבוצת ירדן היא בין חברות הפרסום המובילות בישראל עם שנים של ניסיון, מקצועיות וידע בתחום. נשמח לחשב עבורכם  מסלול מחדש, לבנות עבורכם תכנית אסטרטגית פרסומית המתאימה לצרכים שלכם על פי התקציב העומד ברשותכם. חברתנו מתמחה בבניית אתרים מקצועיים, קידום אורגני בגוגל SEO, קידום ממומן בגוגל PPC, קידום ופרסום ברשתות החברתיות ועוד. 

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו