פרסום ממומן בגוגל- 15% הנחה לעסקים קטנים ובינוניים

פרסום ממומן בגוגל- 15% הנחה לעסקים קטנים ובינוניים

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

מטרתו של כל עסק באינטרנט, כחלק ממאמצי השיווק שלו, הוא יצירת כמה שיותר ‘לידים’ ועדיף איכותיים. LEAD הוא הביטוי ללקוח פוטנציאלי, במקרה זה הגולש, אשר מתעניין בך, בשירות או במוצר שלך. הדרך המהירה ביותר להשגת לידים היא באמצעות הפנייתם ע”י מנוע החיפוש לאתר שלך, כמענה על הבקשה או השאילתה שהם ציינו. כיום, מנוע החיפוש של גוגל, הוא השליט המוחלט והבלעדי של התחום עם למעלה מ-90% חיפושי תוכן ושירות דרכו.

אייקונים של שיווק דיגיטלי

לכן, ישנה חשיבות רבה לכך שהשיווק הדיגיטלי שלנו, באמצעות תוצאת החיפוש יהיה במיקום איכותי בגוגל. מנוע החיפוש מסמן ללקוחות מהם האתרים הרלוונטים עבורו ואלו פונים דווקא לשם. יתרה מזו, הם מתמקדים רק בתוצאות הבודדות הראשונות שמנוע החיפוש נותן להם. לכן, אם נופיע במקומות הראשונים- נרוויח תנועה לאתר ובעקבותיו עסקאות וכסף, אחרת, האתר שלנו יהיה שממון צחיח. 

כאן נכנס לתמונה פרסום ממומן בגוגל והיכולות שלו לשדך ביננו לבין קהל הלקוחות ולגייס אותו בצורה יעילה, מהירה ואפקטיבית שתניב לנו יותר לידים. 
ראו גם: מכירת לידים לאתרים

להיות בולט

כדי לבלוט ללקוחות, צריך להיות בולט בעמוד החיפוש הראשוני. איך עושים זאת? באמצעות 2 סוגי קידומים עיקריים. הראשון הוא ‘הקידום האורגני’, קידום “טבעי” יותר המתבסס על אלגוריתם הקובע את הציון, הדירוג והרלוונטיות של האתר, בהקשר לחיפוש הגולש ומציף את הטובים ביותר. מנגד, קיימת השיטה המהירה והאפקטיבית יותר: פרסום ממומן בגוגל.

קידום ופרסום ממומן בגוגל נערך ע”י GOOGLE ADS- מערכת המודעות והפרסום, אשר מציגה מעין “מודעות” לגולשים, אשר מהוות מענה לבקשת החיפוש. מודעות אלו נמצאות במקומות הראשונים בדפי התוצאות ולכן רלוונטיות ואפקטיביות מאוד בהגברת לידים.

מי בראש וכיצד?

באופן טבעי, פרסום ממומן בגוגל, כרוך בעלות. אלא שרבים מן העסקים, גדולים כקטנים, מבינים את היתרונות והפוטנציאל הגדול שבשיטה ומוכנים לשלם. אז כיצד גוגל מחליטה, איזו מודעה מבין שלל המודעות תופיע ראשונה?

כאן נכנסת לפעולה המושג AdRank -דירוג משוקלל של גוגל למודעות, המתבסס על 2 פרמטרים מרכזיים: הראשון הוא ה- BID, הצעת המחיר שאתם מסכימים לשלם במכרז שנפתח על “תפיסת” מילת מפתח על ידכם. אם תציעו מחיר גבוה יותר על הזכות להיות מוצגים בעת חיפוש מילה מסוימת- סיכוייכם גדלים.

הפרמטר השני הינו מדד של איכות המודעה הבודק את הרלוונטיות ואת טיב המענה של המודעה והשירות שמאחוריה עבור הגולש. מדד זה מורכב מאיכות עמוד הנחיתה, שיעורי הקלקה מוכחים, חווית המשתמש באתר, המלצות, סוגי התוכן, רלוונטיות ביטויים ומילים ועוד.  שני הפרמטרים משוקללים ומשולבים למצרף אחד הקובע האם המודעה שלכם ראויה להתפרסם בתוצאות הראשונות הממומנות.

ראו גם: בניית דפי נחיתה לפרסום ממומן

שיווק עסקים

מחיר פרסום ממומן בגוגל

בעולם העוסק בעלויות השיווקיות הביטוי השלט הוא ROI – Return On Investment – משמע החזר ההשקעה על המחיר ששילמת. בפרסום ממומן בגוגל, בניגוד למהלכים שיווקים ופרסומיים אחרים, היתרון בכך שאתה יכול לשלוט ב- ROI אופן גבוה יחסית. כאשר אנו באים לחשב את העלות, אנו בעצם מביאים בחשבון את עלות המחיר ששילמנו למילת החיפוש במכרז, שתופיע במודעה. אלא שביכולתנו לבחון גם את כמות התועלת שהניבה המודעה באמצעות מספר ההקלקות שהגולשים עשו על המודעה. 

מכאן נוצר משתנה CPC = Cost Per Click   המסכם עבורנו את ההוצאה שלנו חלקי מספר ההקלקות שקיבלנו. נתון נוסף חשוב הוא ה- impressions  שמשמעו אחוזי ההקלקה בפועל מתוך אלו שנחשפו למודעה (ראו אבל לא לחצו), מתוך ניסיון להבין האם המודעה אפקטיבית ובאמת מושכת קהל להקליק. בכל אופן, שיטת התמחור הזו יעילה ביותר, שכן אתה משלם רק על מה שקיבלת והוכח שקיבלת.

ראו גם: בניית אתר וורדפרס בחינם

יתרונות פרסום ממומן בגוגל

מעבר לנושא התקציבי הברור והתשלום רק על מה שאתה מקבל, לפרסום ממומן בגוגל יתרונות רבים נוספים:

תוצאות מהירות: בניגוד למהלכים שיווקיים דיגיטליים אחרים המיועדים ליצור חשיפה וטראפיק לאתר ואפילו בניגוד לשיטת הקידום האורגני, לקידום ופרסום ממומן בגוגל יש את היכולת להניב תוצאות במהירות שיא. כבר אחרי כ-48-72 שעות מסיום המכרז, המודעה שלך יכולה להופיע ולהכניס לך זרם לקוחות. לא צריך להשקיע ביצירת תוכן מקורי ומעניין, באופטימזציה מורכבת או בדברים נוספים. 

תפעול מיידי וקל. לא רק התוצאות מהירות אלא גם הליך הפרסום עצמו מהיר, נוח ובעיקר אינטואטיבי. אין צורך ביכולת טכנית וידע בפיתוח וכתיבת קוד או כל ידע מוקדם אחר.  

ניהול פשוט ויעיל. פרסום ממומן בגוגל, מלווה במערכת ניהול מוטמעת, המאפשרת בחינה וסריקה של סטטיסטיקות ונותנים רבים, העוקבים אחר התנועה לאתר, ההקלקות ופרמטרים כמו אפקטיביות מילות החיפוש, סוג הקהלים ועוד. את כל הנתונים ניתן לראות בקלות ולנתח אותם ואפילו לשנות, למשל באמצעות GOOGLE ADS EDITOR. תהליך זה חשוב, שכן הוא מסייע  לנו להשתפר ולחדד את רלוונטיות ואיכות המודעה כמו גם את התקציב והמחיר שנרצה לשלם. כך, ניתן לשנות אותם תדיר ולמקסם את סיכויי ההצלחה שלנו. 

קשר מתמשך עם הלקוחות. כולנו נרצה לשמור על קשר עם הלקוחות שלנו ולהחזיר אותם לביקור נוסף. יתכן, שגם הגולש התעניין בשרות שלנו אך טרם ביצע רכישה. פרסום ממומן בגוגל מציע כלי מיוחד עבור מקרים אלו המציע Remarketing – המשך השיווק והפניה ללקוח, גם כשהוא עזב את האתר שלנו. עבור כל גולש מונפק קוד מעקב ייחודי הממשיך ללכת איתו ולהציע את השירות והערך שלנו, גם במקומות ובזמנים נוספים ובעולמות משלימים אחרים.

לעשות את זה חכם

פרסום ממומן בגוגל הוא תהליך פשוט לביצוע וששכרו בצידו ובאופן מהיר. אולם כיאה לעולם המורכב של גוגל, יש צורך להכיר מקרוב את המשתנים הרבים המרכיבים אותו וכן לתכנן נכון ובאופן אסטרטגי את היעדים ובמיוחד לנסח ולבנות את המודעות כדי שיהיו אפקטיביות ולא יחמיצו, למרות הופעתם במקומות הראשונים (ואז נזכה רק לחשיפות אבל לא להקלקות).

לכן, למרות הפיתוי לקרוא כמה מדריכים ברשת ולנסות להעלות קמפיין ממומן בעצמך, דע לך שלרוב זה יכשל. חשוב לעבוד עם חברת פרסום ממומן בגוגל היודעת את כל נבכי תורת הקידום. ככלל, להעלות פרסום ממומן בגוגל ללא בניית תשתית אמיתית מאחוריו זה לא מעשה חכם. רבים עולים בקמפיין קידום, מביאים הרבה לקוחות שנכנסים לאתר מוזנח, לא אינטואטיבי שהבריחה ממנו מידית. חברה מתמחה, תשלב עבורך אופטימיזציה לאתר כולו, כך שהאתר יתקדם גם במעלה ה’קידום האורגני’ החינמי.

חברת ‘ירדן דיגיטל’ מתמחה בפרסום ממומן בגוגל ובכלל בעומותם השיווק הדיגיטלי והכלים הרבים בו. נשמח לעמוד לרשותך בדרך להצלחתך בעולם מיוחד ומאתגר זה.

יכול לעניין אותך גם: פרסום ממומן בפייסבוק לעסקים

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו