קניית עוקבים באינסטגרם – למה, איך ומהיכן קונים?

קניית עוקבים באינסטגרם – למה, איך ומהיכן קונים?

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

אם יש לכם עסק ואם יש לכם דף עסקי באחת מהרשתות החברתיות, ודאי שמעתם על קניית עוקבים באינסטגרם ביוטיוב או ברשתות חברתיות אחרות. האם גם אתם כבר קניתם עוקבים? כיצד עשיתם זאת? במאמר זה של דיגיטל בוסט נסביר על קניית עוקבים באינסטגרם – מה המשמעות של קניית עוקבים, האם קניית עוקבים ברשתות חברתיות היא הכרחית, עד כמה היא עשויה להזניק את העסק שלכם למעלה ומה העיתוי המדויק לעשות זאת? ננסה לענות על התשובות הללו במאמר הבא.

הקמתם עסק, יש לכם כבר לקוח או שניים ואתם ניגשים לפתיחת דף עסקי ברשת החברתית פייסבוק ו/או אינסטגרם. פתיחת דף עסקי שכזה הוא למעשה המשרד הוירטואלי של בית העסק שלכם, וככזה וודאי תרצו שהוא יהיה נקי, יריח טוב וישדר אמינות ואיכות ולא פחות מכך אתם מאוד תרצו שאנשים ידעו על קיומו של המשרד שלכם, יבקרו בו מפעם לפעם וישתמשו בשירות אותו המשרד שלכם מציע בבוא העת, אך לפני כל זה אתם תרצו שמי שנתקל במקרה במשרד שלכם יעריך אותו כעסק רלוונטי ופעיל. זה אולי נשמע פשוט, אך הקמת משרד וירטואלי איננה דומה להקמת החנות או המשרד שלכם בחיים האמיתיים ולכן יש צורך בידע והבנה של הפלטפורמות הדיגיטליות כדי לנצל אותן לטובת הזנקת העסק שלכם בצורה המיטיבה ביותר.

כיום ישנן מספר רשתות חברתיות אשר אנשים נוהגים לפרסם בהן, כאשר הרשתות המובילות והפופולריות ביותר בישראל לעשות זאת הן רשת הפייסבוק ורשת האינסטגרם. ככלל אצבע, ניתן לומר שחשבון עסקי בפייסבוק הוא הכרחי, אם אין לכם דף עסקי בפייסבוק אתם באמת לא ממש קיימים, מומלץ מאוד שיהיה לכל עסק דף עסקי בפייסבוק, לצד זאת ניתן להחזיק גם עמוד עסקי של אינסטגרם, וזאת בעיקר כאשר מדובר בעסקים שיש להם אפשרות להעביר תוכן בצורה ויזואלית. ביניהם: עסקים הקשורים באופנה, מוצרי טיפוח, מאמני כושר, צלמים ועוד בעלי מקצוע כאלו ואחרים.

 

שלוש הדרכים להשגת קהל עוקבים באינסטגרם

אנשים רבים – בעלי עסקים, מתלוננים על כך שלאחר שהם פותחים את הדף העסקי שלהם הם מצליחים לגרום לכמה בני משפחה ולכמה חברים קרובים לעקוב אחריהם, ובאמת בתחילת הדרך יש תנועה ערה של הצטרפות עוקבים ואז כעבור פרק זמן קצר זה נעצר ונשאר כך בתקיעות, ללא כל עלייה במספר העוקבים או עלייה מאוד איטית ומתונה. כמובן שזה קורה – חשוב להבין – עוקבים לא יפלו עליכם מהשמיים! בכדי לצבור קהל עוקבים יש צורך בעבודה שיווקית במספר מישורים, למעשה ישנו צורך לשלב כמה דברים ופעולות בכדי ליצור קהל אוהדים יציב ונאמן לעמוד העסקי שלכם.

ראשית חשוב שתייצרו תוכן איכותי אשר מזוהה עם המותג שלכם, עם המוצר שלכם או השירות שלכם ולא פחות חשוב אתכם – אחרי הכל מדובר ברשת חברתית ונושא הוא תמיד בני אדם. ככל שתמשיכו לייצר תוכן איכותי, כך תמשכו אליכם קהל אוהדים שיעקבו אחריכם בנאמנות ובסקרנות לבאות.

שנית, עליכם להבין שרוב בני האדם יבחרו לא לעקוב אחריכם אם אין לכם מספר אוהדים ועוקבים מינימליים. ניתן לכך דוגמה: ירדן תכשיטנית צעירה מכפר סבא, פתחה עמוד אינסטגרם בו פרסמה את כל התכשיטים והקולקציות שהיא מכינה במו ידיה. תחילה קיבלה תגובות רבות מבני משפחה וחברים ומספר העוקבים עלה בהתמדה. לאחר חודש ימים פחות או יותר מספר העוקבים שהגיע ל200 הפסיק לעלות או עלה בקצב איטי מאוד וזאת על אף שכל יום התמידה והעלתה תוכן איכותי ומקורי, לאחר התייעצות עם איש שיווק דיגיטלי מקצועי היא ביצעה קניית עוקבים באינסטגרם, לכאורה, נוספו לה אוהדים שאינם רלוונטים עבור העסק שלה, אך מכיוון שרכשה עוקבים איכותיים – כלומר עוקבים שיש להם חשבונות פעילים, אנשים אמיתיים שגם הגיבו לה וגם סימנו לייק לפוסטים שהעלתה, היא קיבלה בוסט רציני מאוד לעמוד העסקי! קניית העוקבים יצרה תנועה סביב הדף העסקי שלה, כמות הכניסות והצפיות גדל וכך גם כמות העוקבים אשר קנתה הכפילה את עצמה באופן טבעי וללא צורך ברכישה נוספת של עוקבים.

דבר אחרון שחשוב לשלב בכדי להגיע לקהל רחב יותר של אוהדים, בנוסף לתוכן איכותי וליצירת בוסטרים מלכותיים אשר מקפיצים את הדף ואת החשיפה שלו, הוא שילוב של קמפיינים ממומנים שיזרימו לכיוונכם עוד לקוחות פוטנציאלים שמדויקים עבורכם.

כמובן ששלושת הטיפים הללו להגדיל את כמות העוקבים שלכם ברשתות החברתיות, הם רק קצה המזלג בעבוד שיווק נכונה וטובה לעסק שלכם. בכדי להגיע לתוצאות אליהם אתם שואפים, מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע כמו חברות לשיווק בדיגיטל או חברות שמטרתן להגביר את החשפיפה אל הדף העסקי שלכם, כמו חברת דיגיטל בוסט.

 

איך אדע מהיכן לקנות עוקבים לאינסטגרם?

כיום זה בהחלט לא פשוט לדעת מהיכן לקנות, יתכן ואנשים מסוימים יציעו לכם הצעות מפתות לאלפי עוקבים במחירים מאוד זולים – ככל הנראה מדובר בעוקבים שאינם איכותיים – חשבונות ללא עוקבים או מספר עוקבים נמוך, חשבונות שכמעט ואינם פעילים או חשבונות שאחרי מספר ימים או שבועות יסירו את העוקב שלהם. בכדי לא ליפול לכך, חשוב לבצע קניית עוקבים באינסטגרם דרך חברה עם ניסיון, חברה שנראית אמינה ומתמחה בתחום. חברה רצינית תיתן לכם מספר הצעות ותדריך אתכם כיצד לפזר את הקנייה ומה מצפה לכם מבחינת סוג העוקבים. חברות מסוימות אף התחייבו על פרק זמן בו העוקב יישאר לעקוב אחריכם – חודש חודשיים או אפילו יותר במקרים מסוימים.

 

 

דיגיטל בוסט DigitalBoost

דוד סחרוב 3, ראשון לציון, 7570703

טלפון: 03-518-4300

digitalboost.co.il

 

 

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו