שיווק אתרים באינטרנט

שיווק אתרים באינטרנט

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

יש לכם אתר? רוצים לשווק אותו החוצה בצורה הטובה והיעילה ביותר שתביא לכם טראפיק, לידים וסגירת עסקאות? שיווק אתרים באינטרנט זה בדיוק מה שאתם צריכים! אין ספק כי אתר אינטרנט איכותי, מקצועי הוא כרטיס ביקור בו אנו משקיעים לשנים רבות קדימה. סוג של נכס שכל עסק או חברה צריכים שיהיו להם. קבוצת ירדן דיגיטל היא בין חברות המדיה המובילות בישראל. שנים של ניסיון בבניית וקידום אתרים מאפשרים לנו להתאים לכל לקוח את שיטת השיווק המושלמת עבורו. צוות המומחים שלנו ישמח לסייע לכם בכל תהליך לו העסק שלכם זקוק כדי להמריא למעלה. צרו איתנו קשר ונשמח לעזור ולייעץ. התהליך כולל במידת הצורך בניה של האתר, אפיון התהליך, בניית אסטרטגיית שיווק וקידום לאתר שלכם ועוד. 

ניתוח נתונים של קמפיין ממומן

מה זה בכלל שיווק אתרים באינטרנט?

מדובר בתהליך אסטרטגי המשלב בין פרסום לבין שיווק בפלטפורמות השונות. תהליך שתוך כדי אנו נרגיש שינוי של ממש בהיבט רמת החשיפה שהאתר שלנו מקבל, התנועה בו, התגובות, השיתופים ובעיקר עליה בהכנסות בטווח הארוך. יש מגוון רחב של דרכים לשווק את האתר שלנו במדיות הדיגיטליות. במדריך הבא נציג בפניכם למי מתאים לשווק את האתר שלו, איך ניתן לעשות את זה בשלבים, מה זה נותן לנו וכמובן מה העלויות ומי אמור לעשות את זה עבורנו. 

שיווק אתרים באינטרנט למי זה מתאים?

אפשר לחלק את קהל היעד לשתי קבוצות:

  1. עסקים שיש להם אתר ולא מצליחים לשווק אותו כמו שצריך- במקרה כזו, מומלץ לפנות לחברת דיגיטל המתמחה בשיווק אתרים באינטרנט, קידום אורגני SEO, קידום ממומן ושאר תהליכי שיווק דיגיטליים. החברה תדע לאתר את הצרכים שלנו, תבין איפה קיימים כשלים באתר שלנו בהיבט הקידום ותבצע פעולות ותהליכים שיסייעו ליותר אנשים להגיע לאתר שלנו. 
  2. עסקים שאין להם אתם וצריכים קודם לבנות אחד ורק אז להתחיל בתהליך של שיווק אתרים באינטרנט – מדובר בתהליך שלם הכולל אפיון של האתר, הגדרת המטרות שלו, בנייה ועיצוב של האתר, בניית אסטרטגיית קידום ושיווקו החוצה.  

שיווק אתרים באינטרנט למה צריך את זה?

היום, עסק שאין לו אתר אינטרנט נשאר מאחור. רוב האנשים נמצאים ברשת האינטרנט ולכן יש כאן פוטנציאל שיווקי אדיר שחבל מאוד לא לנצל. אמנם עלינו להשקיע לא מעט, לפחות בתחילת הדרך, אבל אם עושים את זה נכון, חכם ויעיל אפשר להביא את העסק שלנו למקומות מדהימים. ברגע שיש לנו אתר מעוצב, נגיש, עם תוכן איכותי, ממלכד, ממגנט ואנחנו גם מקדמים ומשווקים אותו בצורה נכונה, השמיים הם הגבול. עסקים שמשקיעים בבניית אתר ושיווקו, מגיעים ליותר אנשים פוטנציאלים, מחזקים את המותג שלהם, מייצרים חשיפה גבוהה ויש להם את היכולת לעדכן את הגולשים כל הזמן בזמן אמת. 
ראו גם: בניית אתר וורדפרס

שיווק אתרים באינטרנטאיך להפוך גולש ללקוח?

אתר אינטרנט הוא סוג של משפך שיווקי. באמצעות המשפך הזה, הרבה יותר לנו להבין את המסלול שעובר הגולש עד שהוא למעשה הופך ללקוח אמיתי. למעשה, יש כמה דרכים שאנחנו יכולים להשתמש בהן כדי לשווק את האתר שלנו ברשת האינטרנט ולהזרים תנועה לאתר שלנו:

  1. קידום אורגני – פעולות אופטימיזציה אותן אנו מבצעים בתוך האתר ומחוצה לו. 
  2. פרסום – ניתן לפרסם את האתר בכל מיני דרכים בין אם זה בתפוצת מיילים רחבה, רשתות חברתיות, אתרי חדשות בתור כתבות ועוד.
  3. רשתות חברתיות- פייסבוק, אינסטגרם, לינקדין, יוטיוב – כל אלה יכולים להוביל את הגולש לאתר שלנו וכבר מיותר לציין את התנועה האדירה שיש ברשתות הללו ואת היכולת שלנו לטרגט את קהלי היעד. 
  4. פורומים- פחות פופולארי היום אבל עדיין אפשרי.
  5. אתרי מאמרים – דרך קישורים חיצוניים שמובילים לאתר שלנו. קיים קשר ישיר בין פרסום כתבות באתרי מאמרים לבין קידום אורגני. 

ככה אנחנו מזרימים תנועה אל אתר האינטרנט שלנו כאשר הגולש מגיע או לפוסטים, או לדפי נחיתה ובהם אנו למעשה חייבים ליצור תוכן מעולה, תוכן שמעניק לגולש ערך מוסף בו יש הנעה לפעולה על מנת שאנחנו נוכל ליצור בעצם ליד שזה אומר שהגולש ישאיר את הפרטים שלו ויירשם לרשימת התפוצה וכך נוכל להמשיך לנהל איתו קשר כל הזמן.   

הבאתי את הגולש לאתר שלי – איך הוא הופך ללקוח באמצעות שיווק האתר ? 

לאחר שהגולש השאיר את הפרטים שלו באתר שלי, כעת יש לי את כל הפרטים שלו ואני יכול להמשיך לשלוח לו תכנים. באמצעות התוכן הזה אני מבסס את את המעמד שלי כמומחה אצל הגולש ויוצרי אצלן אמון. 

אמון זה אחד הדברים הכי חשובים בתהליכי שיווק דיגיטלי, לא משנה על איזו פלטפורמה אנחנו הולכים ובאיזו אסטרטגיית שיווק אנחנו בוחרים. את התכנים יוצרים בפוסטים, בדפי נחיתה במיילים וכדומה. השלב הבא כולל יצירת מעמד מכירה בין אם זה מבצע, סדנא, וובינר, השקה אינטרנט. למעשה, הרעיון הוא להציע לגולש הצעה שהוא ממש לא יכול לסרב לה. 

משרד פרסום דיגיטלי

השלב האחרון הוא שלב המכירה שבעצם הופך את הגולש ללקוח שלנו. זו יכולה להיות עסקה חד פעמית וזו יכולה להיות התחלה של ידידות מופלאה וזה כבר תלוי בפעילות העסקית שלכם, במוצרים ובשירותים שאתם מציעים וכמובן בתהליך השיווקי העתידי שתעשו. 

חשוב לציין, שהגולש יכול להיכנס לתוך המשפך השיווקי שתיארנו, בכל שלב שהוא. במידה והגולש עובר איתנו את כל השלבים, הסיכוי שהוא יהפוך ללקוח משלם, עולה כמובן. לאחר שהבנו את כל השלבים שהגולש אמור לעבור כדי להפוך ללקוח משלם, מומלץ להיכנס לאתר האינטרנט שלנו ולהבין האם באמת הגולש שלנו יכול לעבור את המסלול הזה ואילו שינויים אנחנו צריכים לעשות כדי שהוא יעבור אותם. 
ראו גם: מה זה קידום אורגני?

איך אני בוחר חברה מקצועית לשיווק אתרים באינטרנט?

בראש ובראשונה, אנחנו צריכים לבחור חברה מקצועית המתמחה בשיווק אתרים באינטרנט. זה הזמן לשאול שאלות מקצועיות כמו איך התהליך עובד בפועל, להבין את אסטרטגיית השיווק של אותה חברה, לבדוק אילו אנשי מקצוע לוקחים חלק בתהליך, עד כמה הם מעורבים ועד כמה יש פתיחות ושקיפות בין הצדדים. 

בנוסף, חשוב לבדוק איך תהליך השיווק מתבצע בשלבים ומה זה כולל, להשוות מחירים בין 2-3 חברות, לסכם הכל מראש ורק אז לקבל החלטה מקצועית. המלצות, מקצועיות ושנות ניסיון, מוניטין, שקיפות והגינות הם חלק בלתי נפרד מהקריטריונים שאתם חייבים לקחת בחשבון בתהליך הבחירה של חברה לשיווק אתרים לאינטרנט. לבחירה זו יש השפעה קריטית על התהליכים השיווקים העתידיים של העסק שלכם ולכן אין להקל בכך ראש משום שבסופו של דבר מדובר בשם שהעסק שלכם יקבל, בחיזוק המותג, בקשרים שיווצרו בדרך ביניכם לבין הלקוחות שלכם. 

שיווק עסקים

שיווק אתרים באינטרנט כמה זה עולה

ובכן, המחיר לשיווק אתרים באינטרנט משתנה ותלוי מאוד במה אתם צריכים. למשל, עסק שחייב להתחיל הכל מאפס, כולל הבניה עצמה של האתר והעיצוב שלו, ישקיע כמה אלפים ולעתים באתרים מורכבים עם הרבה תוכן, הרבה דפים או קוד טכני מסובך, עשרות אלפי שקלים. 

מבחינת השיווק עצמו, זה שוב תלוי בפלטפורמה או בפלטפורמות שאנחנו בוחרים לשווק את האתר שלנו. שיווק האתר באמצעות קידום אורגני – SEO על בסיס קבוע נע בין 2,000-12,000 שקלים בחודש. קידום ממומן לשיווק האתר והקמת קמפיינים פרסומיים בגוגל נע בין 3,000-20,000 שקלים, כאשר ככל שרמת התחרות בתחום שבו האתר עוסק גבוהה יותר, כך המחיר עולה. 

לסיכום, שיווק אתרים באינטרנט נחשב היום לאחת הדרכים המובילות לחיזוק העסק בעולם הדיגיטלי ולכן שווה להשקיע בכך זמן, מחשבה וגם תקציב חודשי קבוע שיסיעו לנו לבנות את המותג שלנו, ליצור קשרים איכותיים עם הגולשים שלנו וכמובן להגדיל את ההכנסות של העסק בטווח הארוך. 

רוצים לשמוע עוד על שיווק אתרים באינטרנט ? קבוצת ירדן דיגיטל היא החברה לשיווק דיגיטלי שניתן לפנות אליה. המומחים לשיווק, פרסום וקידום בדיגיטל ילוו אתכם שלב אחר שלב, יאפיינו את העסק שלכם ואת הצרכים שלו לטווח הארוך, יבצעו עבורכם תהליכי אופטימיזציה בתוך האתר, מחקר מילות מפתח, הטמעת קישורים, בקיצור הרבה סדר בתוך הבלאגן מה שיוביל יותר תנועה איכותית לאתר שלכם. צרו איתנו קשר ונשמח לחזור אליכם ולענות על כל שאלה בדרך.

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו