שיווק לעסקים קטנים במחירים מצחיקים (עד 999 ש”ח)

שיווק לעסקים קטנים במחירים מצחיקים (עד 999 ש”ח)

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

היום כל עסק בין אם הוא קטן בינוני או גדול יודע שעל מנת לבלוט ברחבי רשת האינטרנט וברשתות החברתיות עליו להשקיע בשיווק בצורה נכונה. אי אפשר להמעיט בחשיבותו של השיווק, שכן בלעדיו לרוב העסקים, במיוחד העסקים החדשים ועסקים הפועלים בענפים בהם התחרות היא קשה מאוד, אין זכות קיום. 

ניתן לחלק את שיטות השיווק לשניים כאשר השיטה הראשונה והישנה יותר היא של שיווק מסורתי שבו אנו נעזרים באמצעי מדיה כמו עיתונות, מגזינים, רדיו וטלוויזיה. שיטה נוספת של שיווק שכיום יותר נפוצה ויותר מוכרת היא שיטת השיווק האינטרנטי במסגרתו נעשות פעולות שיווק ברחבי האינטרנט, באתר העסק או בגוגל וגם ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטרגם. 

חברה לקידום אתרים בגוגל

כיום יותר ויותר עסקים מבינים ששיטת השיווק שתביא להם הכנסות רבות יותר או החזר השקעה (ROI) טוב יותר על כספי השיווק היא דווקא שיטת השיווק הדיגיטלי על כל גווניה לאור העובדה שכיום הרוב המכריע של הטראפיק נמצא באינטרנט. בנוסף לעובדה שרוב הטראפיק נמצא באינטרנט שיטת שיווק זו מאפשרת לנו באמצעות מגוון רב של כלים שיווקים יעילים יותר, כאלה שאנו לא יכולים להשיג באמצעי המדיה המסורתיים ועל כך נפרט בהמשך. אז במאמר הבא נסביר לכם כיצד לבצע שיווק לעסקים קטנים בצורה נכונה, מי מבצע את השיווק, אילו אמצעי שיווק עומדים לרשותכם וכמה זה יעלה לכם?. 

שיווק לעסקים קטנים קווים לדמותו

אז ברור לכולם שכאשר אנחנו עסק קטן, בעיקר עסק בתחילת דרכו, אין לנו יותר מידי תקציב להקצות לנושא השיווק. הדבר מקשה עלינו בעיקר כאשר אנחנו פועלים בתחום בו התחרות היא קשה ויש מלחמה אמיתית על כל ליד ועל כל לקוח. 

בתור צעד ראשון עלינו לבנות אסטרטגיה ולהגדיר מהו התקציב אותו אנו רוצים להשקיע בשיווק וגם אם הוא קטן עלינו לנהל אותו בצורה חכמה על מנת למקסם את כמות הלידים שנוציא מהתקציב הזה, כאשר את אותם לידים בתקווה נתרגם לעסקאות מכניסות. 

שיווק לעסקים קטנים בתקציב מוגבל

קודם כל ברור לכולם שעלינו להקדיש תקציב לבניית אתרי אינטרנט כי אנחנו פשוט חייבים שתהיה לנו נוכחות על פני הרשת ולכן זהו משאב שאנחנו חייבים להפנות לו תקציב. לאחר מכן במידה והתקציב שלנו מוגבלת כדאי מאוד לפנות לכל אותם פלטפורמות חינמיות המאפשרות לנו לבצע פעולות שיווקיות כמו עמוד פייסבוק, דף אינסטגרם וכדומה. על בסיס הפלטפורמות האלו נוכל להיות בקשר עם הלקוחות שלנו, להציע להם מבצעים על שירותים ומוצרים אך גם להעלות פוסטים, תמונות או סרטונים עם תכנים שיעזרו ללקוחות שלנו בדרך כזו או אחרת כמו למשל דף אינסטגרם של מאמן כושר, יעלה פוסט עם אימון ביתי קצר לחיזוק הרגליים בעזרת משקל גוף בלבד וגומיות. פוסטים כאלה מושכים טראפיק לעמוד שלנו שעלולים להביא לנו לידים, או במקרה של מאמן הכושר שלנו מתאמנים חדשים. בעידן בו הפרסום והשיווק באינטרנט עולים הרבה כסף אין להמעיט בכלים כאלה שנותנים לנו פלטפורמה לשווק את העסק שלנו בצורה חינמית לגמרי ולכן יש למקסם את השימוש בהם כמה שרק ניתן. כלי נוסף שבו עלינו לעשות שימוש ולהקצות לו תקציב שיווק בהוצאות החודשיות שלנו הוא הקידום האורגני היות והאתר אינטרנט שהקמנו לא יהיה שווה דבר בטווח הארוך ללא כל קידום אורגני. 

ראו גם: בניית אתרי וורדפרס

שיווק לעסקים באמצעות קידום אורגני

הקידום האורגני למעשה תפקידו לעשות אופטימיזציה לאתר שלנו בעזרת מקדם האתרים שלנו כמובן על מנת שהאתר שלנו יופיע בין תוצאות החיפוש הראשונות בעמודים הראשונים של מנוע החיפוש של גוגל. 

במסגרת הקידום האורגני מקדם האתרים שלכם יבצע מגוון רב של פעולות כאשר ביניהם מהירות טעינה טובה יותר של האתר שלכם, התאמה של האתר למובייל היות ומשתמשים רבים כיום מחפשים בגוגל דרך המובייל ולא דרך גרסאות הדסקטופ, תכנים איכותיים והחלפת קישורים. 

כל אותן פעולות תפקידן לתת לגולש ערך מוסף מהביקור באתר שלכם, הן בהיבט הטכני של הביקור אך בעיקר בהיבט של כמה הביקור היה מועיל עבור המשתמש. 

קידום בדיגיטל

על מנת לעשות את הביקור מועיל יותר עבור המשתמש נרצה להגיש לו תוכן איכותי יותר, כמו מאמרים שיעזרו לו כאשר אם ניקח שוב את דוגמאת מאמן הכושר שלנו אז מאמרים הקשורים לתזונה, ויטמינים ותוספי תזונה, אורח חיים בריא וכדומה, ידרגו את האתר בפני גוגל למועיל יותר עבור המשתמש במידה והגולש אכן נשאר בדף שלכם לקרוא את המאמרים ובהנחה ששזרתם בתכנים הללו את מילות המפתח אותן אתם רוצים לקדם. תכנים נוספים שיעזרו לכם לעשות את האתר מועיל יותר הם סרטונים או קישורים לסרטוני יוטיוב או אפילו לערוץ יוטיוב של אימונים קצרים אם שוב ניקח את דוגמאת מאמן הכושר שלנו. 

בסופו של יום גוגל בודק בכמה עמודים ביקרתם באתר וכמה זמן נשארתם בכל עמוד ואין ספק שתוכן איכותי או סרטון מועיל ישאירו את הגולשים זמן רב יותר בעמודי האתר שלכם ואתם תזכו לדירוג גבוה יותר בעיני גוגל. יש לציין כי הקידום האורגני חשוב מאוד בהיבט של שיווק לעסקים קטנים היות והוא נחשב לשיווק לטווח הארוך שכן ככל שתבצעו פעולות רבות יותר בשיווק האורגני כך האתר שלכם יתחזק ויקבל דירוג גבוה יותר ויישאר בין תוצאות החיפוש הראשונות במנוע החיפוש של גוגל למשך זמן רב יותר. 

שיווק לעסקים קטנים באמצעות קידום ממומן

כלי נוסף שעלינו לעשות בו שימוש הוא קידום ממומן שכן במסגרתו אנו צריכים להגדיר מסגרת תקציב שאותה נרצה להשקיע בקמפיין חשיפה מסויים בגוגל או ברשתות החברתיות. שוב ניקח את דוגמאת מאמן הכושר שלנו שרוצה להתחיל קמפיין של אימון לקבוצות ולשם כך הגדיר מילות מפתח שאותן יחפשו משתמשי גוגל ובמסגרת תוצאות החיפוש תופיע מודעה עם קישור לאתר שלנו. המודעה במסגרת הקידום הממומן מופיעה ראשונה מעל כל תוצאות החיפוש ולכן החשיפה שלה היא גבוהה מאוד. את תקציב הקמפיין נוכל להגדיר מראש על פי כמות חשיפה או על פי עלות של כל קליק שמוביל משתמש אל האתר שלנו. היתרון של הקידום הממומן הוא הגמישות הרבה שיש לנו בניהול הקמפיין אך גם הגמישות התקציבית שכן ניתן להגדיר מראש סכום מסויים כל חודש אותו אנו רוצים להשקיע בקידום ממומן. 

מי מבצע שיווק לעסקים קטנים?

כאשר אנו רוצים לבצע שיווק לעסקים קטנים בצורה נכונה אין ספק שהדרך הנכונה ביותר לעשות זאת היא באמצעות חברות חיצוניות. אז נכון, אפשר ללמוד את כל הנושא של שיווק באינטרנט לבד ולבצע את כל הפעולות שעליהן דיברנו בעצמנו, החל מבניית אתר ועד קידום אורגני וממומן. אנחנו ממליצים לבצע את כל אותן פעולות מקצועיות באמצעו אנשי מקצוע שחיים את התחום 24/7 כאשר בעיקר את התחום של בניית האתר והקידום האורגני והממומן לבצע בעזרת חברה לבניית אתרים ומקדם אתרים. פעולות כמו שיווק ברשתות החברתיות ניתן לבצע לבד בצורה פשוטה יותר או לאחר ייעוץ של אנשי מקצוע בתחום הדיגיטל אך בהחלט אפשר להסתדר גם בלי מיקור חוץ לרשתות החברתיות במידה והתקציב שלנו הוא קטן יחסית. 

כמה עולה שיווק לעסקים קטנים ?

אז כפי שכבר ציינו מספר פעמים בנושא התקציב של שיווק לעסקים קטנים, הכל תלוי כמה אתם רוצים להשקיע. כאשר מדברים על אתר אינטרנט למשל המחירים ינועו בין 2000 ש״ח ועד 5000 ש״ח לאתר תדמית כאשר סביבת המחירים הזולים יותר יוצעו לכם ככל הנראה מבוני אתרים מתחילים ומחירים של 3500 ש״ח ומעלה יהיו המחירים אותם יגבו חברות לבניית אתרים עם נסיון בתחום. אנחנו לא ממליצים לחסוך בבניית האתר היות ועליכם לבנות אתר מקצועי ואיכותי שישרת אותכם שנים קדימה. בהיבט של קידום אורגני המחירים לקידום אתר קטן של עסק קטן ינועו בין 300 ש״ח לחודש ועד 1000 ש״ח לחודש תלוי בכמות הפעילות שאנו רוצים לעשות באתר וכמה פעולות יש לעשות על מנת לקדם את האופטימיזציה שלו. בהיבט של קידום ממומן כפי שהסברנו קודם לכן העלויות מאוד תלויות בקמפיין אותו אנו רוצים לעלות לאוויר אך גם בתחום בו אנו פועלים. לדוגמא ענף בו התחרות גבוהה העלות פר קליק של קידום ממומן תהיה גבוה יותר כאשר עלויות של קליק בגוגל נעות בין 4 ש״ח ועד 10 ש״ח לקליק בתחומים עמוסים יותר. 
רוצים לקבל מידע נוסף על שיווק לעסקים קטנים? קבוצת ירדן היא בין חברות השיווק הדיגיטלי המובילות בישראל. שנים של ניסיון מאפשרות לנו לבנות עבור כל לקוח תכנית שיווקית אסטרטגית בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם. צרו איתנו קשר ונשמח לחזור אליכם במהרה!

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו