שיווק עסקים באינטרנט

שיווק עסקים באינטרנט

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

שיווק עסקים באינטרנט: 10 דק’ קריאה שישנו את המחשבה שלך

מי מאיתנו לא גולש לפחות 10 דקות ביום ברשת האינטרנט. 10 דקות זה באמת המינימום כי אם נחשוב שניה, נבין כמה אנחנו חיים ונושמים דיגיטל. גם בעלי עסקים שהעסק שלהם לא באמת קשור לעולם הזה, עושים בו שימוש ומשווקים את העסק שלהם דרך האינטרנט. למעשה, אין זה משנה אם את מדריכת יוגה מוסמכת, אתה מורה למתמטיקה שמעביר שיעורים פרטיים אחר הצהריים, יש לך עסק למכירת מזון לבעלי חיים או שאתה קבלן גמר- שיווק עסקים באינטרנט זה לכולם!  הנה כמה פעולות בסיסיות שאנחנו עושים ברשת האינטרנט בכל יום, בלי קשר לניהול העסק שלנו או לעבודה בה אנו עובדים.

  • פתיחת מיילים ומענה למיילים 
  • גלישה בפיד של הפייסבוק
  • העלאת תמונות וסרטונים בסטורי באינסטגרם
  • התעדכנות באפליקציות ובאתרי החדשות
  • גלישה באתרים
  • צפיה בסרטונים, שמיעת מוזיקה 
  • ועוד…
פרסום בדיגיטל - סגירת חוזה

זה ממש הקצה של הקצה ודרך זה אנחנו בעצם יכולים להבין את הפוטנציאל האדיר שקיים בשיווק עסקים באינטרנט. הרי אם אנחנו בעצמנו נמצאים ברשת האינטרנט כל כך הרבה זמן מהיום שלנו, הרי שאנחנו יכולים למנף את העסק שלנו להביא דרך הרשת לקוחות חדשים ואף לשמר את הלקוחות הקיימים שלנו. רשת האינטרנט היא פלטפורמה מדהימה לשיווק עסקים, מיתוג, שמירה על קשר עם לקוחות קיימים, דרך להציג מבצעים ושירותים חדשים, דרך להציג את היתרונות שלנו אל מול המתחרים ולכן אם אתם בעלים של עסק ועדיין לא מיציתם את כל הפוטנציאל העסקי שקיים בשיווק עסקים באינטרנט, זה הזמן להבין איך בדיוק עושים את זה. 

4 דרכים לעשות שיווק עסקים באינטרנט 

  1. קידום אורגני – SEO – קידום התוצאות הטבעיות בגוגל. כשאנחנו מחפשים משהו בגוגל, החלוקה היא תוצאות ממומנות שמופיעות לרוב בחלק העליון של הדף לעומת התוצאות האורגניות שאותן גוגל בוחר להציג. תהליך זה מבוסס אל כל מיני קריטריונים שגוגל קובעת ומשנה. היתרון של השיטה הזו הוא שבעצם מדובר בתהליך טבעי ואם גוגל בחר להציג את האתר הזה במיקום הזה, כנראה שמדובר בבחירה שהיא אמינה ומקצועית. שיטה זו לוקחת הרבה זמן משום שיש תחרות מאוד גבוהה ולכן זה בעצם החיסרון. יתרון נוסף בשיטה הזו הוא בכך שאם כבר החלטנו להשקיע בזה, מדובר בהשקעה שהיא לטווח הארוך. סוג של נכס שתמיד יהיה לנו ותמיד יקבל תנועה וחשיפה, בטח בביטויים שהם פחות תחרותיים. 
  2. קידום ממומן – אלו הן תוצאות החיפוש הממומנות. שיטה זו בעצם מאפשרת לנו במינימום זמן להגיע למקסימום תוצאות. מדובר בפרויקטים פרסומיים שבדרך מהירה מאפשרים לנו להשיג מקסימום כניסות לאתר שלנו. החיסרון בשיטה הזו הוא בכל שהיא מאוד יקרה. כל לינק עולה לנו כסף. 
  3. שיווק בפייסבוק – אורגני ו/או ממומן. ניתן לפתוח דף עסקי וכך בעצם לנהל באופן טבעי את העסק שלנו דרך הפייסבוק. למשל, אנחנו יכולים להיות פעילים בקבוצות הקשורות לתחום שלנו, אנחנו יכולים לכתוב פוסטים על בסיס יומי או שבועי, להעלות סרטונים… כל הפעולות הללו הם דרך שיווק אורגני בפייסבוק. הבעיה עם השיטה הזו הוא בכך שהיא מוגבלת. כדי לקבל חשיפה גבוהה בפייסבוק, אנחנו צריכים לפרסם בתשלום. קמפיינים ממומנים בפייסבוק. גם כאן יש כל מיני דרכים לעשות זאת כמו למשל פוסטים ממומנים. מדובר במערכת שלמה דרכה אנו יכולים לטרגט את קהל היעד דרך מאפיינים. המערכת היא מאוד מורכבת ויש אינסוף דברים שאפשר לעשות את זה. 
  4. שיווק באמצעות תוכן – יש כל מיני פלטפורמות כמו טאבולה למשל. ערוץ שיכול להביא המון חשיפה בזמן קצר אבל הבעיה בזה שאין מיקוד מבחינת קהל היעד. 
https://www.youtube.com/watch?v=Zs0fMNCzL7Q

שיווק עסקים באינטרנט למי זה מתאים?

  • למי שיש בבעלותו אתר והאתר לא מביא לו מספיק תנועה או השארת פרטים על ידי גולשים.
  • למי שאין לו בכלל אתר ורוצה למנף את העסק שלו דרך האינטרנט.
  • לעסקים שלא קיימים עדיין ברשתות החברתיות או שהתנועה שם עדיין לא מספיק טובה.
  • למי שלא מקבל לפחות 10 פניות ביום דרך גולשים שהגיעו לעסק באמצעות אחת או יותר מהפלטפורמות של שיווק עסקים באינטרנט. 
  • למי שאין לו מושג בשיווק עסקים באינטרנט ורוצה להיכנס לתחום הזו. 
  • לכולם! 

כן, למעשה שיווק עסקים באינטרנט זה משהו שיכול להתאים לכולם: עסקים קטנים הנמצאים בתחילת דרכם, עסקים גדולים שכבר יש להם לקוחות אבל רוצים להרחיב את הפעילות שלהם, לכולם. 

שיווק עסקים באינטרנט מה זה נותן?

המון דברים. קודם כל, ברגע שהעסק שלנו משווק באינטרנט, אנחנו כבר נמצאים בנקודת פתיחה מאוד טובה משום שהעסק שלנו נמצא בתודעה של האנשים. שנית כל, שיווק באינטרנט נותן לנו חשיפה אדירה והרעיון הוא להגיע לקהל יעד ממוקד ככה שמי שבעצם מחפש אותנו או מגיע אלינו, באמת נחשב ללקוח פוטנציאלי. 

בנוסף, יש מגוון עצום של אפשרויות שבאמצעותן אנו יכולים לשווק את העסק שלנו באינטרנט והשלוש שתיארנו לעיל, זה רק כמה דוגמאות. מעבר לזה, אנחנו יכולים לשווק את העסק שלנו בווטאצ‘אפ או במה שנקרא ווטצ‘אפ ביזניס, לעשות רימרקטינג דרך הפייסבוק למשל, אנחנו יכולים לשווק את העסק שלנו במיילים דרך דיוור תפוצה, אנחנו יכולים לבנות דפי נחיתה ולהפיץ אותם באמצעים הדיגיטליים השונים, בקיצור אין לזה סוף ומדובר בעולם שלם בפני עצמו. 

פרסום בטאבולה

שיווק עסקים באינטרנט כמה זה עולה?

האמת שזה מאוד תלוי מה אנחנו בוחרים לעשות, יש כל מיני דרכים לשווק עסקים באינטרנט ויש המון עסקים שבוחרים לשלב כמה שיטות שיווק. הנה ממוצע עלויות של עסקים המשקיעים בשיווק עסקים באינטרנט חודש בחודשו.

רוצים לשמוע עוד מידע על שיווק עסקים באינטרנט? יש לכם אתר אבל הוא לא זז לשום מקום בתוצאות החיפוש? חולמים להקים אתר שייצג את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר ויביא לכם טראפיק? קבוצת ירדן היא בין חברות הדיגיטל המובילות בישראל עם מוניטין וניסיון של שנים רבות בתחום השיווק, הפרסום והקידום במדיה. 

חברתנו מתמחה בקידום ובניית אתרים וגם בבניית אסטרטגיית קידום ומיתוג בהתאמה אישית תוך מתן תשומת לב לצרכים המדויקים של כל לקוח או לקוחה שמגיעים אלינו. נשמח להעניק לכם שירות מא‘ ועד ת‘, ליווי מקצועי לאורך הדרך ולקדם את העסק שלכם בדיגיטל. החברה מתמחה בבניית אתרי תדמית, בניית חנויות אי קומרס, קידום אורגני בגוגל, קידום ממומן בגוגל, קידום ושיווק ברשתות חברתיות ועוד. לפרטים נוספים צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם מענה.  

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו