4 עובדות שלא ידעתם על פרסום בפייסבוק לעסקים ונותני שרותים

4 עובדות שלא ידעתם על פרסום בפייסבוק לעסקים ונותני שרותים

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

הנה החידושים שאתם חייבים להכיר על פרסום בפייסבוק לעסקים ונותני שירותים- איך תשמרו על ערכי המותג, איך תגדילו את החשיפה, ואיך תצליחו למכור יותר. כל התשובות בפנים

השינויים בזירה הדיגיטלית קורים מהר ממה שנוכל לתאר, ומפרסמים שלא עוקבים אחריהם באדיקות נשארים באחור. יחד איתם גם הלקוחות שלהם. כדי שנוכל להבטיח ללקוחות שלנו את הפרסום הטוב ביותר עם התוצאות הטובות ביותר בעבורם, אנו לא מפסיקים להתעדכן. כדי שגם אתם תוכלו ליהנות מזה, אספנו את העדכונים הכי לוהטים, הפעם בנושא פרסום בפייסבוק לעסקים ונותני שירותים. המשיכו לקרוא וגלו מה חדש, כדי שתוכלו להרוויח יותר מכל פעולה שיווקית שתעשו.

הכירו את Meta, חברת האם שלא רוצה להיקרא מדיה חברתית

בחודש אוקטובר 2021, דווח על ידי מארק צוקרברג, מייסד ומנהל פייסבוק, כי פייסבוק עתידה לשנות את שמה למטא (Meta), ושלא תזוהה יותר רק כרשת חברתית. לדבריו, החברה עתידה לספק חוויות חברתיות עשירות יותר ולאפשר לכל הפעילים בה להרגיש נוכחים זה לצד זה מכל מקום כל הזמן.

איך זה ישפיע על הפלטפורמה החברתית?

השינוי הזה עשוי להשפיע על מגוון השירותים שפייסבוק מספקת, אך בכל הנוגע למדיה החברתית, השינוי העיקרי שהמפרסמים צריכים להיות מודעים לו הוא, איחוד מוצרי הפרסום האוטומטיים שהפלטפורמה מספקת, שכעת ישתייכו לפלטפורמה המכונה Meta Advantage suits.

מטרת המהלך היא לשפר את האופטימיזציה וההתאמה האישית בקמפיין, לייעל את תהליך יצירת הקמפיין ולשפר את כל חוויית הפרסום לקהלי ולמפרסמים כאחד.

הפלטפורמה עתידה לכלול 2 קטגוריות מוצרים:

  1. מוצרי Advantage, שיאפשרו להפוך הגדרות, שהוגדרו עד כה באופן ידני, לאוטומטיות, בכללותן אפשרויות מיקוד מפורטות.
  2. מוצרי Advantage+, שיספקו אוטומציה מלאה לכל שלבי הגדרת הקמפיין.

מה אנחנו עתידים להרוויח מזה?

  1. חשיפה לקהלים רחבים יותר, שלא כלולים בהגדרות המיקוד הראשוניות, מה שיאפשר להגיע למשתמשים עם המרות גבוהות.
  2. שיפור האוטומציה למסעות הפרסום לאפליקציות במסגרת קטגוריית המוצרים המכונה.
  3. שיפור האוטומציה למודעות שופינג (כרגע בבדיקות בטא).
  4. שיפור החוויות הדינמיות והמיקומים האוטומטיים.

 

עדכוני בטיחות חדשים למותג

לאורך השנים האחרונות פייסבוק הציגה תכונות בטיחות מותג, שנועדו לתת למפרסמים ולעסקים שליטה רבה יותר על מיקום התוכן שלהם בעת החשיפה. להלן עדכוני הבטיחות החדשים שעודכנו בחודשים האחרונים:

  • אימות התאמה למותג של צד שלישי בפיד – פייסבוק בחרה ב- Zapier כשותפה, שתספק לה דיווח על ההקשר שבו המודעות מופיעות בפיד בפייסבוק. יחד הן יעבדו כדי למצוא דרכים חדשות לאימות ולמדידת ההתאמה של מודעות פרסום בפייסבוק לעסקים לצד תוכן סמוך, מה שיועיל גם למפרסמים וגם לחוויית המשתמש.
  • בקרות הזנה מבוססות תוכן לעסקים – אלו עשויות לסייע למפרסמים להימנע מלהופיע לצד תוכן שאינו תואם את ערכי הליבה של המותג שלהם.

Facebook Shop – חנות אינטרנטית חינמית מותאמת לנייד

בפייסבוק הבינו שהמפרסמים רוצים להגדיל את יכולת המכירה דרך הפלטפורמה, והשכילו לייעל את שיווק המוצרים באמצעות פיצ’ר ליצירת חנות מקוונת ללא תשלום. הפיצ’ר מאפשר לכל מפרסם לבחור את הפריטים שהוא מעוניין לחשוף, ליצור אוספים, ואף לשמור על ערכי המותג באמצעות התאמה אישית של גופנים וצבעים.

החוויה מותאמת לנייד בצורה אופטימלית, כך שכעת, פרסום בפייסבוק לעסקים יכול להגדיל את המכירות שלהם אונליין, גם אם אין להם אתר מכירות מקוון.

איסוף Data בלחיצת כפתור

ידוע, שככל שנבקש מהמשתמש להשאיר יותר פרטים, כך החשדנות שלו תעלה. כדי להפחית את הסיכון לכך, פייסבוק ממליצה להיעזר בקמפיין הלידים, בו מוטמע טופס פנימי, המאפשר למפרסם למשוך את פרטי המשתמש באופן אוטומטי ולהיחשף אליהם דרך פוסט ממומן. כך למעשה, המשתמשים לא צריכים להזין פרטים, וכל מה שהם צריכים לעשות הוא ללחוץ על הכפתור.

רגע לפני שמסיימים,

אי אפשר לדבר על השיווק בפייסבוק מבלי להזכיר את האינסטגרם, שמהווה פלטפורמת פרסום משלימה וכמעט בלתי נפרדת ממנה. אף על פי שהשיווק בפלטפורמות הללו די דומה, גם באינסטגרם יש התפתחויות כל הזמן, גם בזמן כתיבת שורות אלו, ואנו ממליצים לעקוב ולהתעדכן כל הזמן, כי מה שהיה רלוונטי אתמול, לא בהכרח יהיה רלוונטי להיום.  קראו עוד תובנות מעניינות מאוד על פיתוח ויישום אסטרטגייות פרסום בפייסבוק.

מילים אחרונות על פרסום בפייסבוק לעסקים

אם הגעתם עד כאן, אתם וודאי מבינים, ששיווק מקצועי ויעיל דורש מיומנות, ידע ומקצועיות. אנו תמיד שמחים לתת לכם את הידע והכלים, אך אם אתם זקוקים לחברה שתיקח אתכם יד ביד ותספק לכם תוצאות מבלי שתצטרכו לשבור את הראש, אנחנו כאן בשבילכם.

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו