ייתכן שהמחשבה הראשונה שלכם היא שלא ניתן להשתמש במודעות פייסבוק כדי לפרסם בקבוצות (לטרגט את כל מי שנמצא בקבוצה). זה עשוי להיות נכון, עם זאת יש לנו טריק קטן בשבילך. בשביל שתוכל לעשות את זה. המשך לקרוא כדי ללמוד כיצד לפרסום לקבוצות בפייסבוק!
מדוע לפרסם לקבוצות בפייסבוק?
ישנם יתרונות רבים לפרסום עבור קבוצות בפייסבוק. קבוצות בפייסבוק הן קהילות של משתמשים בעלי עניין משותף. פרסום לאנשים שנמצאים בקבוצה בפייסבוק יעילה במצב שבו אין לנו אפשרות לפלח (לטרגט) את קהל היעד שלנו דרך המערכת של פייסבוק.
לדוגמה: קידום עמוד פייסבוק עבור חברה עם טכנולוגיה חדישה לא היית באמת יכול לפלח את המודעות שלך לפי אותה טכנולוגיה, מכיוון שקהל היעד שלך לא היה את הטכנולוגיה הזה. לעומת זאת אתה כן יכול למצוא קבוצת פייסבוק של צעירים, בוגרי מדעי המחשב וכו'. בעזרת פרסום בקבוצות בפייסבוק המודעות שלך יגיעו למשתמשים שסביר יותר שיקנו את המוצר או השירות שלך.
7 שלבים לפרסום בקבוצות באמצעות מודעות פייסבוק
לפני שתתחיל, עליך לבחור את הקבוצות שברצונך לפרסם בהם, להצטרף אליהן בפרופיל האישי שלך ולבלות בהן זמן מה. יש לבדוק מהם נושאי הדיון העיקריים? מה החברים האלה מחפשים? שים לב לערכת הנושא הכוללת של הקבוצה ולאופן שבו משתמשים מקיימים אינטראקציה זה עם זה.
שלב 1 – צור את סרטון הדגל שלך
הדבר הראשון שתצטרכו הוא סרטון אחד – הטוב ביותר שיש לכם! אנו ממליצים ליצור (או לבחור) תוכן בעל ערך מוסף במקום מודעה על המותג שלך.
שלב 2 – פרסום הסרטון בדף העסק שלך
אם כבר שיתפת את הסרטון שבחרת בדף שלך בעבר, זה בסדר גמור. אתה הולך לשתף אותו שוב, אין צורך לדאוג לתוכן כפול! כי אתה הולך להסתיר את הסרטון מציר הזמן שלך.
שלב 3 – הסתרת הסרטון מדף הפייסבוק
לפני שתסתיר את הסרטון, תחילה עליך ללחוץ על שלוש הנקודות הקטנות בתחתית הפוסט, וללחוץ על הטבע. לאחר מכן, לחץ על "הגדרות מתקדמות" והעתק את כתובת ה- URL שפייסבוק נותנת לך. שמור את כתובת ה- URL בגיליון אלקטרוני, במסמך google docs, בכל מקום שבו אתה מרגיש בנוח ויכול לגשת אליו שוב בקלות בהמשך. עכשיו, אתה הולך להסתיר את הפוסט, לחץ על כפתור "ראה אפשרויות נוספות" ובחר הסתר מציר הזמן.
שלב 4 – שיתוף הסרטון לקבוצה בפייסבוק
כעת, לאחר שהסרטון פורסם והוסתר, תוכל לעבור ולשתף את הסרטון בקבוצות. זכור, עליך לשתף את הסרטון מהפרופיל האישי שלך, אינך יכול לשתף מהדף העסקי שלך בקבוצות בפייסבוק!
ודא שאתה משתף את הסרטון רק בקבוצות שברצונך לפרסם להם כמובן.
- לכן חשוב להשתמש בסרטון בעל ערך מוסף כדי למקד את הקבוצות שלך ולא מודעה על המותג שלך. קידום עצמי אסור בקבוצות רבות, ולכן אתה רוצה רק ליצור ולשתף סרטון שבאמת יעזור למשתמשים בקבוצה."
שלב 5 – קהל מותאם אישית מהסרטון
עכשיו הגיע הזמן לשבת בחיבוק ידיים, להירגע ולצפות בלייקים ובתגובות נערמים על הסרטון שלך.
זה כמובן מותנה באיכות של הווידאו שהפקת (התועלת שלו, לא בהכרח איכות הייצור).
אתה צריך להגיע לכמה שיותר אנשים.
שיטת העבודה הטובה ביותר תהיה להיות משתתף פעיל בקבוצות שאתה מפרסם לפני שתנסה להשיג מעורבות כדי לזכות בתשומת הלב והאמון של אלה שאתה רוצה להפוך ללקוחות. כמובן, אתה יכול לחזור על תהליך פילוח זה שוב ושוב כדי להפיק את המרב טכניקה זו.
- הערה צדדית מהירה – אם אתם תוהים מדוע הסתרנו את הסרטון מהציבור בדף הפייסבוק שלכם, זה בגלל שאתם רוצים לפלח רק משתמשים שנמצאים בקבוצות הספציפיות. אחרת, אתה יכול לערבב את הנתונים שלך ולא תוכל למדוד במדויק את התוצאות שלך כדי לראות אם זו אסטרטגיה יעילה עבור המותג שלך.
שלב 6 – יצירת הקהל המותאם אישית שלך
עכשיו הגיע הזמן סוף סוף ליצור קהל מותאם אישית במנהל המודעות שלך בהתבסס על מעורבות הסרטון שלך. זו הסיבה שזה היה כל כך חשוב לתת לסרטון ליצור מעורבות לפני שאתה מתחיל את הקמפיין שלך.
ב'מנהל המודעות', עבור לקהלים, בחר צור קהל מותאם אישית ועבור אל מעורבות בסרטונים.
פלח את הקהל שלך לפי אחוז הצפייה של הסרטון (מומלץ 50% ומעלה). כמו תמיד, עדיף להתחיל רחב עם אסטרטגיה חדשה של פייסבוק לפני חיתוך המרות פוטנציאליות החוצה, אז אנחנו ממליצים לך לבחור את משך הזמן של: אנשים שצפו לפחות 50% מסרטון שלך. כמובן, אם אתה אתה יכול להתמקד באנשים שצפו אחוז גבוה יותר מהסרטון שלך!
שלב 7 – יצירת קמפיין לקהל המותאם
אז לאחר שיצרנו את קהל מותאם אישית (כל האנשים שצפו בסרטון מהקבוצות) אתה מוכן לפרסם בפייסבוק. מה שנשאר לנו זה ליצור קמפיין חדש ולבחור בקהל שלנו.
לסיכום פרסום ממומן בקבוצות פייסבוק:
נכון להיום מערכת הפרסום של פייסבוק לא מאפשר לנו לטרגט (לפלח) אנשים שנמצאים בקבוצה מסויימת בפייסבוק, אך בעזרת סרטון אנחנו יכולים ל"אסוף" את אותם אנשים שנמצאים בקבוצות ולפרסם להם מודעות ע"י יצירת קהל מותאם אישית מצפיות בסרטון ששותף בדף העסקי שלך.