משרד פרסום בתל אביב

משרד פרסום בתל אביב

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

משרד פרסום תל אביב – כך בוחרים נכון משרד פרסום מקצועי!

 

משרד פרסום

משרד פרסום בתל אביב מציע שירותי פרסום מתקדמים לכל דורש. כבר בפתיחת הדברים חשוב להדגיש כי כל עולם הפרסום עובר לא מעט שינויים תדירים בשנים האחרונות. עד לפני שנים בודדות אפיקי הפרסום הגדולים והמבוקשים ביותר היו שונים בתכלית מאלה שתפסו את מקומם בשנים האחרונות. אם גם אתם רוצים לפרסם נכון את בית העסק שלכם וליהנות מאחוזי המרה גבוהים במיוחד, השורות הבאות נכתבות עבורכם. בפסקאות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים ביותר אודות משרד פרסום בתל אביב, לרבות היכרות עם שיטות הפרסום הישנות, הסיבות המרכזיות בגינן מפרסמים רבים בוחרים לוותר על השיטות הללו, היכרות עם השיטות החדשות על כלל היתרונות שלהן, היכרות עם הדרך לבחון היטב את יעילות הפרסומים ועוד שלל דגשים חשובים שיעזרו לכם לבחור נכון משרדי פרסום ושיווק בתל אביב.

שיטות הפרסום הישנות

תחילה, חשוב שתכירו את השינוי הגדול של כל עולם הפרסום בשנים האחרונות. עד לפני מספר שנים לא רבות מרבית המפרסמים בחרו לפרסם בעזרת שלטים גדולים הפרוסים בכל רחבי העיר, מודעות בולטות בעיתונים גדולים שמחולקים למיליוני אנשים מידי יום, פרסומות בזמני שיא הרייטינג ועוד. כלל אפשרויות הפרסום הללו נחשבו לאפשרויות הטובות ביותר שמצליחות לייצר חשיפה גדולה תוך זמן קצר. משרד פרסום ודיגיטל בתל אביב עשה שימוש רב באפשרויות הללו עד לפני מספר שנים. אך בשנים האחרונות עולם השיווק והפרסום עובר שינויים משמעותיים שגרמו למפרסמים לנטוש את שיטות הפרסום הישנות לטובת שיטות חדשות יותר ויעילות יותר. רגע לפני שנכיר מקרוס את השיטות החדשות של משרד פרסום תל אביב, חשוב להכיר את הרעיון הגדול שעומד מאחורי השינוי.

חשיפה לעיני מיליונים תוך מספר ימים בודדים

שיטות הפרסום והשיווק הישנות הבטיחו לכל משרד פרסום ושיווק בתל אביב חשיפה נרחבת ומהירה שמגיעה לעיני מיליוני אנשים בכל יום. אם כך, מדוע מרבית משרדי הפרסום השונים מחליפים את השיטה ומוותרים על החשיפה הנרחבת? הרעיון הגדול העומד מאחורי שיטות הפרסום החדשות אינו שואף להגיע לעיניהם של מיליוני אנשים. החשיפה של שיטות הפרסום הישנות גדולה, אך אינה ממוקדת. בשנים האחרונות מוקד מהות הפרסום עבר מפרסום נרחב ככל הניתן, לפרסום ממוקד ככל הניתן. משרד פרסום תל אביב שואף לשווק ולפרסם את המוצרים השונים אך ורק ללקוחות פוטנציאליים שמתעניינים במוצר. פרסום נרחב אמנם מגיע לעיניהם לש הרבה יותר אנשים, אך מרביתם כלל לא רוצים לעשות כל שימוש במוצר המפורסם. כלומר, הפרסום בשיטות הישנות אכן מצליח להגיע למיליונים, אך רוב הנחשפים לא עושים עם החשיפה דבר. לעומת זאת, שיטות הפרסום והשיווק החדשות אינן מגיעות לעיני מיליונים, אך מגיעות לעיניהם לש לקוחות שאכן נוקטים בפעולה בעקבות החשיפה לפרסום.

שיטות הפרסום החדשות

רגע לפני שנכיר את השיטה הפשוטה לבחון את יעילות הפרסומים של פרסום באינטרנט בתל אביב, חשוב שנכיר את השיטות החדשות לפרסום ממוקד. כפי שציינו מעלה, בשנים האחרונות כל עולם הפרסום עובר מפרסום נרחב לפרסום ממוקד. מהן השיטות הטובות והיעילות ביותר לפרסום ממוקד? ישנן לא מעט. בין הטובות ביותר ניתן למנות את השימוש באתרי אינטרנט או פרסום ברשתות חברתיות שונות.

  • פרסום באתרי אינטרנט

השיטה הראשונה לפרסום ממוקד בה משרד פרסום בתל אביב מפרסם לא מעט מוצרים של לקוחותיו הוא אתר אינטרנט מקצועי. לא מעט מפרסים עוברים לפרסם בדיגיטל מתוך הבנה כי מרבית הלקוחות הפוטנציאליים נמצאים שם. איך עושים את זה נכון? משרד פרסום בתל אביב יודע לבנות אתרים ברמה הגבוהה ביותר. חשוב להדגיש כי בניית אתר ברמה שאינה מספיק גבוהה תפגע באופן ישיר ביעילות הפרסומים. מנועי החיפוש של גוגל יודעים לערוך סינון במטרה להציג את האתרים האיכותיים ביותר בעמודים הראשונים. המטרה – כל גולש יקבל את התוכן האיכותי ביותר למילות החיפוש שלו, מה שיגרום לו לחזור ולחפש בעזרת מנועי החיפוש של גוגל. ישנם אתרים רבים הממוקמים בעמודים האחרונים של תוצאות החיפוש. אתרים אלה אינם רלוונטיים, כי מרבית הגולשים מסתפקים בתוצאות המוצגות בעמוד הראשון או השני בלבד. במילים אחרות, משרד פרסום בתל אביב שאתריו אינם ממוקמים בעמוד הראשון, יפגע בהצלחת פרסום לקוחותיו.

  • קידום אתרים

איך מגיעים למקום טוב בעמוד הראשון? אחת הדרכים הטובות ביותר היא להסתייע בשירותי קידום אתרים. משרד פרסום ודיגיטל בתל אביב יודע בדיוק כיצד לקדם כל אתר אל עבר מקום בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש. איך עושים את זה? שירותי קידום אתרים כוללים מגוון רחב של פעולות אופטימיזציה לאתר. פעולות אלה גורמות לגוגל לסמן את האתר כאמין ואיכותי, מה שגורם לו לקדם אותו עד למקום טוב בעמוד הראשון. כפי שהסברנו מעלה, המטרה של גוגל היא להציב אתרים איכותיים ואמינים בעמוד הראשון במטרה לספק תוצאות מיטביות עבור כלל הגולשים. חברה לפרסום באינטרנט בתל אביב מכירה היטב את כל הדרכים היעילות לקדם אתר באופן אורגני, לרבות שילוב תמונות ברמות איכות ללא דופי, בדיקת מהירות טעינת האתר, שילוב מאמרי תוכן הכוללים מילות מפתח מחופשות ועוד.

  • פרסום ברשתות חברתיות

אפשרות נוספת לשיטת הפרסום החדשה והממוקדת היא פרסום ברשתות החברתיות. בשנים האחרונות הרשתות הללו הפכו פלטפורמה חברתית לפלטפורמה שיווקית. משרד פרסום חרדי בתל אביב וכן עוד לא מעט משרדי פרסום קטנים בתל אביב בוחרים לפרסם את מוצרי לקוחותיהם ברשתות החברתיות. אחת הרשתות הטובות והפשוטות ביותר לפרסום היא פייסבוק. מפרסמים רבים בוחרים לפרסם דווקא בפייסבוק בגלל האפשרות לפלח את כלל המשתמשים שיחשפו לפרסום. פייסבוק מציעה למפרסמים לפלח את כלל המשתמשים בפלטפורמה ולהחליט לאיזה פלח הם רוצים לפרסם. מפרסמים שמלות כלה? תוכלו לוותר על כלל הגברים בפרסום שלכם. ויתור זה ממקד מאוד את הנחשפים ומוביל לאחוז גבוה של רוכשים מסך כלל הנחשפים.

 

מיקוד נוסף שניתן לבצע הוא מיקוד על בסיס גיל הנחשפות. ניתן לבחון את הגיל הממוצע של נשים בעת חתונתן, ולבחור לפרסם שמלות כלה אך ורק לנשים בגילאים הסמוכים לגיל הממוצע. כך ניתן לחסוך חשיפה לילדות ונערות שכלל לא חושבות על חתונה בעתיד הקרוב. כלל פעולות המיקוד הללו מאפשרות למפרסמים רבים להגיע למיקוד מיטבי ולהבטיח אחוזי המרה גבוהים במיוחד. כיצד מחשבים אחוזי ההמרה? בפסקה הבאה נכיר מקרוב את הכלי הטוב ביותר לבדיקת יעילות הפרסומים.

כך תבחנו את היעילות של הפרסומים השונים

משרד פרסום דיגיטל

שיטות הפרסום החדשות, הן בעזרת אתרי אינטרנט והן בעזרת פרסום ושיווק ברשתות החברתיות, מניבות אחוזי המרה גבוהים במיוחד. אחוז המרה הוא אחוז האנשים שרכשו מוצר או השאירו פרטים לאחר חשיפה לפרסום. שיטות הפרסום הישנות חשפו את המוצרים והשירותים השונים ללא הבחנה כלל. הפרסומים הגיעו לעיני מיליונים, אך רובם כלל לא התעניינו או נקטו בפעולה מסויימת בעקבות הפרסום. אחוזי המרה של קמפיין שיווקי זה נמוכים למדי. לעומת זאת, פרסום בפייסבוק בתל אביב או שיווק באינטרנט בתל אביב, מאפשר למשרד פרסום מקצועי למקד את הנחשפים ולהניב אחוזי המרה גבוהים במיוחד. כלל הנחשפים הם לקוחות פוטנציאליים שמתעניינים המוצרים השונים, מה שמגביר משמעותית את הסיכוי שהם ינקטו בפעולה בעקבות הפרסום. אחוזי ההמרה של שיטות השיווק והפרסום החדשות גבוה משמעותית מאחוזי ההמרה של שיטות השיווק הישנות.

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו