רימרקטינג

רימרקטינג – כך תוודאו שהלקוחות הפוטנציאליים לא ישכחו אתכם

בשנים האחרונות חלים לא מעט שינויים משמעותיים בעקבות התפתחות כל עולם הטכנולוגיה, אשר משפיעים על חיינו. אחד השינויים הגדולים ביותר שהצליחו להיכנס לכיס של כולנו הוא פריצת עידן האינטרנט על כלל רבדיו, אתרים ומגוון פלטפורמות חברתיות כאלה ואחרות. בעלי עסקים רבים ואף אנשים פרטיים בוחרים כיום לנצל את כל הפוטנציאל הגלום ורשת האינטרנט לטובת קידום מכירות המוצרים או השירותים שלכם. אמא לפני מספר שנים בעלי עסקים רבים פרסמו את המוצרים או השירותים שלכם בעזרת מודעות עיתונות או שלטי חוצות, הרי לנו שכיום רבים מהם מעדיפים להשקיע את מלוא כספם, זמנם ומאמצם בהקמת אתר אינטרנט מצליח. כניסתו של העולם האינטרנט לחיינו בסערה לפני כמה עשורים בודדים מייצר כיום תנועת גולשים רבה ברשת. ישנן מספר אפשרויות לנצל את תנועת הגולשים ולייצר חשיפה גדולה וממוקדת למוצרים או לשירותים שלכם שכדאי שתכירו. אך עוד קודם לכן, חשוב שתכירו חלק קטן מן היתרונות הרבים של השיווק והפרסום ברשת בהשוואה לחלופה המסורתית והישנה, מודעות עיתונות או שלטי חוצות.

רימרקטינג

נהירה של רבים לאפיקי פרסום ושיווק חדשים – הכירו את כל הדרכים היעילות ביותר לשפר את תוצאות הפרסום ברשת

מודעות עיתונות וכן שלטי חוצות אחר מגיעים לעיניהם של אנשים רבים, אך רבים מהם כלל לא מעוניינים במוצר או בשירות המפורסם. מודעות העיתונות ושלטי החוצות מפורסמים ללא כל בקרה או מיקוד כלשהו מה שגורם להם להיחשף לעיניים רבות שאינן צריכות את השירות המוצע להן. נתון זה גורם לאחוזי המרה נמוכים במיוחד, מה שאומר שעל אף החשיפה הגדולה, אחוזים בודדים אכן יעשו פעולה וירכשו את המוצר או השירות המפורסם. כלומר, בשיטות הפרסום הישנות ותידרשו לשלם מחירים גבוהים במיוחד עבור חשיפה נרחבת, אך ללא תוצאות מספקות. לעומת זאת מה זה רימרקטינג, שיווק ופרסום ברשת אשר נעשה על ידי אנשי מקצוע מיומנים המכירים היטב את כל השיטות והדרכים לייעל את התוצאות יאפשרו לכם לחשוף את המוצר או השירות שלכם לקהל יעד ממוקד בלבד, כזה שאתם יודעים שמתעניין או התעניין בעבר במוצר או בשירות שלכם וכך בעצם להקטין את החשיפה שאינה רלוונטית, ולייצר אחוזי המרה גבוהים במיוחד.

יתרונות שיווק ופרסום ברשת בהשוואה לחלופות המסורתיות – מיקוד, מיקוד ועוד פעם מיקוד !

יתרון משמעותי זה מושך בעלי העסקים ואף אנשים פרטיים רבים לנסות ולשווק את המוצרים או השירותים של המברשת ולהנות מאוד של הל יתרונות רבים ומשמעותיים. אך הנהירה הגדולה להקמת אתרי אינטרנט ברשת או ניסיונות שיווק ופרסום בשלל פלטפורמות מקבילות בשנים האחרונות הביאו לכדי כמויות אדירות של מתחרים כמעט בכל תחום. התחרות הקשה ברשת באה לידי ביטוי במקומות בעמוד הראשון של תוצאות במנועי החיפוש של גוגל. רוב הגולשים מסתפקים בעמוד הראשון בלבד שמוצע להם במנועי החיפוש של גוגל מה שאומר כי במידה ואתר האינטרנט שלכם לא תופס מקום בעמוד הראשון הוא יכול להפוך ללא רלוונטי כלל. במטרה להגיע לעמוד הראשון האתר שלכם צריך לעבור שירותי קידום אתרים אשר כל מטרתם לקדם את האתר שלכם לאט לאט עד שהגיע למקום מכובד בעמוד הראשון של גוגל. אך האם תסתפקו במקום מכובד בעמוד הראשון של גוגל? היכרות עם מגוון אפשרויות שיפור וייעול יאפשרו לכם לשפר תוצאות כל העת גם לאחר שהגעתם למקום בעמוד הראשון של גוגל.

שירותי רימרקטינג – כל מה שאתם חייבים להכיר על השירות שידאג להשאיר אתכם בתודעתם של לקוחות פוטנציאליים!

אחת הדרכים הטובות ביותר שאתם חייבים להכיר היא דרך רימרקטינג. בעלי אתרים רבים לא יודעים מה זה רימרקטינג מה שגורם להם לפספס לקוחות פוטנציאליים רבים. קמפיין רימרקטינג בגוגל אדוורדס יאפשר לכם להישאר בתודעתו של הלקוח הפוטנציאלי שלכם גם אם הוא עזב את האתר ללא כל פעולה. אז איך עושים רימרקטינג אתם שואלים? לפני שנגע בשלבי הביצוע, חשוב להכיר לעומק את גלל מאפייניו של שירות זה.

אז מה זה רימרקטינג וכיצד הוא מסייע לכם לשפר את תוצאות האתר ?

ראשית, חשוב לפתוח ולומר כי רימרקטינג זהו שירות אוטומטי שלא יצריך מכם פעולות רבות, עבודה קשה או מעקב תמידי אחר כל הנעשה. איך עושים רימרקטינג? שירות רימרקטינג מאפשר כיום לבעלי אתרים רבים בכל רחבי העולם להנות מיתרונות פרסומים רבים ומשמעותיים שמצליחים לייצר כמויות גדולות של לקוחות. שירות רימרקטינג אחראי להישאר בתודעתו של כל לקוח אשר נכנס לאתר האינטרנט שלכם אך לבסוף בחר שלא לבצע פעולה. במסגרת שירות רימרקטינג דינמי ניתן לחזור ללקוח ולהישאר בתודעתו במגוון דרכים אפשריות ניתן גם שימוש בשירותי רימרקטינג דינמי בפייסבוק וביוטיוב, כך שבמידה ובעתיד הקרוב או הרחוק הוא בכל זאת ירצה את המוצר או השירות שאתם מציעים, הוא ידע מיד לאיזה אתר לפנות בכדי לספק את מלוא צרכיו.

כך תעשו שימוש נכון ומדוייק בשירותי רימרקטינג

חשוב להדגיש ולומר כי ניתן לעשות שימוש בשירותי רימרקטינג דינמי במגוון רחב של דרכים ואפשרויות בחירה על מנת למקד את השירות ולייצר תוצאות טובות יותר זה יותר כל העת. ישנם בעלי אתרים רבים אשר בוחרים להישאר בתודעתו של כל לקוח ולקוח אשר נכנס, ולו לרגע אחד בודד, לאתר האינטרנט שלהם, ולעומתם ישנם רבים אחרים אשר בוחרים להישאר בתודעתו של לקוח אשר כבר עשה פעולה כלשהי אך לא סיים אותה. אחת האפשרויות השכיחות ביותר לשירותי רימרקטינג ללקוחות שביצעו פעולה בלבד היא הישארות בתודעתו של לקוח אשר כבר צירף לסל מוצר או מוצרים שונים מהאתר אך יצא ממנו ללא השלמת הרכישה. דוגמה נוספת לכך היא חזרה אך ורק ללקוחות שמילאו פרטים אישיים והוכיחו כי הם אכן מתעניינים במוצרים או בשירותים השונים שמוצעים באתר. שירות ממוקד זה  אומנם ישאיר את האתר שלכם בתודעתם של פחות לקוחות, אך מן הצד השני הוא יניב תוצאות המרה טובות הרבה יותר.

קמפיין רימרקטינג מוצלח באתר האינטרנט, פוסטים בפייסבוק ועמוד היוטיוב שלכם

קמפיין רימרקטינג דינמי מוצלח אשר נעשה על ידי אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים אשר מכירים היטב את תחום העיסוק של האתר שלכם וצרכיהם של הלקוחות הפוטנציאלים, ישפרו משמעותית את פרסום ושיווק האתר כך שתצליחו לראות תוצאות יפות תוך זמן קצר. חשוב להדגיש ולומר כי מעבר לשירותי רימרקטינג באתרי אינטרנט המפורסמים בגוגל, ישנה אפשרות כמובן לעשות שימוש בשירותי רימרקטינג בכל הרשתות החברתיות השונות. בעלי עסקים ואנשים פרטיים רבים בוחרים לעשות שימוש בשירותי רימרקטינג בפייסבוק וביוטיוב, בהתאם לצורכי הלקוחות הפוטנציאליים שלהם.

גם אתם עושים שימוש בשירותי רימרקטינג אך לא רואים תוצאות מספקות משירותים אלה? ישנן כמה סיבות מרכזיות לכך:

א. שימוש נרחב מידי בשירותי רימרקטינג כנראה משגר הודעות ללקוחות שכלל אינם מעוניינים במוצר או בשירות שלכם ונכנסו בטעות לכמה רגעים בודדים. מיקוד השירות יוכל לסייע במקרים אלה.

ב. שיגור כמות גדולה מידי של הודעות והזכרות, מה שעלול להעיק על הלקוחות שלא ימהרו לחזור לקבלת שירות מכם.

ג. הודעות והתראות שאינן מספיק מעניינות ורלוונטיות לצרכיו של הלקוח. לכן, על מנת להצליח לייצר קמפיין רימרקטינג מוצלח שיביא תוצאות מיטביות, חשוב להיעזר באנשי מקצוע שידעו להתאים את ההודעות וההתראות הרלוונטיות ביותר שיצרו עניין אצל הלקוחות בכמות הנדרשת ובאופן ממוקד ככל הניתן.

 

שיווק במובייל

שיווק במובייל: MUST לעסקים קטנים ובינוניים הטלפונים החכמים נכנסו בסערה לחיינו כאשר השימוש בהם עבור כולנו הוא הרבה יותר מסתם טלפון. כיום עבור רובנו המוחלט

פרסום עסקים בפייסבוק

לא משנה באיזה תחום העסק שלכם פועל ולא משנה האם מדובר בעסק גדול או קטן, עסק הפועל בקריות, בתל אביב או בבאר שבע – פרסום