תוכן האתר שלך קובע עבור אילו מילות מפתח הדפים באתר שלך ידורגו. תוכן שהוא ייחודי ורלוונטי לכוונה של חיפוש מילות המפתח, ידורג גבוה יותר מתוכן "דק" שאינו מספק את כוונת המחפש.
קידום אתרים SEO פרח מתוך גיהינום פזיז שהעריך עודף לתועלת מדויקת המנקרת את האינטרנט בהודעות בלתי נשכחות. אז היום אנו חוגגים את עידן ה- SEO עם ביצוע מעודן ללהיט הקלאסי שלנו, תוכן ל- SEO.
האינטרנט רועש מתמיד, והוא מתגבר עם כל שנייה שעוברת.
מומחה קידום אתרים קונבנציונאלי אומר לנו כי עלינו לסובב את עוצמת הקול הנשמעת – יותר תוכן טרי, ספירת מילים גבוהה יותר, יותר דומיינים. וזה היה אמור להיות נכון. לאחרונה בשנת 2005, נוהלי SEO עם כובעים שחורים הכשילו את גוגל – למשל, על ידי שכבת-רקע על רקע בצבע אחיד עם טקסט רגיל באותו צבע כדי לייצר את הרושם של תוכן רב יותר בדף אינטרנט.
אבל האלגוריתמים של גוגל התפתחו עם השנים. בשנת 2014, ה- IQ של גוגל עמד על 26.5. בשנת 2016, ציון ה- IQ כמעט הוכפל ל 47.28.
למען ההגינות, ילד בן 6 (מנת משכל גבוהה ממוצעת של 55) הוא חכם יותר מגוגל. ובכל זאת, זה גבוה יותר מציוני ה- IQ של Bing של מיקרוסופט (31.98) ושל Siri של Apple (23.94) – וזה לא פלא מדוע. היו כמעט 3 מיליון שאילתות חיפוש וספירה מאז שהתחלת לקרוא את זה. ככל שגוגל מנתחת יותר נתונים, זה משתפר בהחזרת תוצאות חיפוש רלוונטיות.

כיצד SEO מודרני חוצה את הרעש?
התשובה הבסיסית לשאלה זו זהה לה מאז ומעולם: קידום אתרים מודרני מנסה ליצור רלוונטיות גבוהה בכמה שיותר מקריטריוני הדירוג של גוגל. מה שחשוב להבין הוא שהקריטריונים האלה השתנו מאז 2015, ו- SEO השתנה איתם. יותר מתמיד הם טועים בצד האיכות.
בואו נדבר אלגוריתמים
להלן מה שאנו רואים כשמונת האלגוריתמים העיקריים של גוגל עליהם צריכים להיות כל מתכנני התוכן להתמקד:
Hummingbird (הושק ב 22 באוגוסט 2013): אלגוריתם מרתק זה מאפשר לגוגל לקשר בצורה הולמת את שאילתות החיפוש. יונק הדבש משתמש בעיבוד שפה טבעית כדי לקבוע את כוונת המחפש, על ידי ניסיון להבין את המשמעות של שאילתה. יונק הדבש רואה דרך מילוי מילות מפתח ותוכן באיכות נמוכה.
Pigeon (הושק ב- 24 ביולי 2014): היונה מיישמת את קריטריוני הליבה של דירוג גוגל על תוצאות מבוססות מיקום. במילים אחרות, היא מאלצת עסקים מקומיים להגביר את משחק ה- SEO שלהם מחוץ לאתר, ומעודדת אותם לרשום בספריות עסקיות רלוונטיות.
נייד (הושק 21 באפריל 2015): זה קרה בשנת 2015 וזה שינה לחלוטין את האינטרנט. דפי אינטרנט פרטניים המותאמים למובייל זוכים כעת לעלייה בדירוג; אלה שלא יסבלו ב- SEO.
RankBrain (הושק ב- 26 באוקטובר 2015): אחיו הקטן של גאון הדבש, והאלגוריתם השלישי החשוב ביותר שהוכרז על ידי גוגל. מאז סוף 2015, RankBrain זיהה תוכן שטחי באמצעות למידת מכונה כדי לסכם בפועל את דפי האתר באינדקס ובהמשך להשתמש בסיכומים אלה כדי ליישר אותם עם שאילתות חיפוש. במילים אחרות, היא מתמקדת בחוויית המשתמש הכוללת ובתכלית המאקרו של כל עמוד קיים – והיא משתפרת ומשתפרת ככל שהיא עוברת.
פנדה (עודכן 12 בינואר 2016): פנדה, שהושקה במקור בשנת 2011, קודמה לאלגוריתם הליבה של גוגל בשנת 2016. כעת היא מעריכה תוכן על ידי הערכת מדדים לפלגיאט, תוכן כפול, תוכן דק, ספאם ומילוי מילות מפתח.
Possum (הושק ב- 1 בספטמבר 2016): Possum ממוקדת באופן גיאוגרפי למחפש ולכתובת של עסק. באופן מוזר, פוסום שיפרה את דירוג החיפוש עבור עסקים רבים הממוקמים מחוץ לאזור עיר בו נערך חיפוש. מבחינה מסוימת, זה הגיוני. אדם אינו מוגבל לעיר כאשר הוא מחפש שירות.
פינגווין (מעודכן 23 בספטמבר 2016): מאז 2016 הפינגווין (שהושק לראשונה 2013) רץ בזמן אמת, ברציפות, כחלק ממערך האלגוריתמים המרכזי של גוגל. זה מדרג את התוכן שמשתמש בקישורים לא רלוונטיים ו / או טקסט עוגן כדי לתפעל ולהספים משתמשי אינטרנט.
פרד (הושק ב- 8 במרץ, 2017): בתור הנרק של גוגל, פרד מקרטע על דפי אינטרנט שמכסים פרסומות בתוכן רדוד, דק או חסר משמעות. זה מכריח את העסקים לוודא שמודעות באנר ווידאו משולמות בתוכן איכותי.
עכשיו בואו נראה כיצד SEO הגיבה
בשתי מילים: האיכות נמצאת.
האלגוריתמים של גוגל יודעים בטחונות אותנטיים כשהם רואים זאת, כך שתוכן ל- SEO צריך להיות חכם ומרתק אך גם מגובה בעיצוב אתרים חזק ו- UX (מכיוון ש RankBrain איכשהו רואה הכל).
עסקים נמצאים על הסיפון עם מגמה זו. על פי נתוני המכון לשיווק תוכן, 89 אחוז מהעסקים עוסקים כיום בשיווק תוכן, וזה יותר מתמיד. חשוב מכך, 76 אחוזים אומרים שהם מעריכים איכות על פני כמות.
עם זאת, כך מסבירים בסוכנות – Adirom-tech, קשה יותר לייצר תוכן איכותי. זה לוקח יותר זמן, מאמץ וכישרון מכיוון שזה כבר לא משחק מספרים
* הערה: קידום אתרים בעמוד עדיין ממלא תפקיד! המשווקים צריכים לעקוב אחר שיטות העבודה המומלצות שבדף עם תגיות כותרות, טקסט alt וכו '. אבל אל תעז לחשוב להוליך את מנועי החיפוש שולל!