מהם היתרונות המרכזיים של קידום אתרים אורגני בגוגל?

מהם היתרונות המרכזיים של קידום אתרים אורגני בגוגל?

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

 

אם יש לכם אתר, אתם בוודאי כבר מודעים לחשיבות הקידום שלו בגוגל ולתרומה האדירה של קידום טוב על פרנסתכם הישירה, ההכרה והמוניטין הטוב בקרב כל הגולשים. אתם גם יודעים שישנם שני סוגי קידום – האורגני והממומן, שנועדו למשוך אליכם לקוחות כל אחד לדרכו הוא. אך מדוע רוב המקדמים מתעקשים להתמקד יותר בקידום האורגני? מה יוצא לכם מזה? הגיע הזמן לשפוך אור על כל יתרונותיו של סוג הקידום המורכב, הסזיפי אבל גם המשתלם ביותר לטווח הארוך.

קידום ממומן או קידום אורגני?

כדי לפרסם את עצמכם דרך גוגל, כל שעליכם לעשות הוא לפתוח את הארנק, לשלוף את האשראי ולהיכנס למערכת הקמפיינים עם מעט ידע קודם. תוך כמה דקות כבר תוכלו ליצור מודעה שתתנוסס בדף הראשון של תוצאות החיפוש ותמשוך גולשים לתוך האתר, שם הם יוכלו להשאיר פרטים, לרכוש, להירשם ולבצע כל מטרה שהגדרתם.

עד כאן עולמו הפשוט (יחסית) של קידום האתרים הממומן, משום שאת יתר ההתקדמות תצטרכו לבצע רק על ידי קידום אתרים בגוגל באופן אורגני. על קצה המזלג, מדובר בתחום עצום בענף הקידום, שמתייחס להצטיינות בפרמטרים שגוגל עצמם קבעו לשימוש בפלטפורמה. אתרים שיצטיינו באותם תנאים, ירוויחו כמובן את המקומות הראשונים בתוצאות החיפושים, אך זהו רק יתרון אחד מיני רבים.

תנועה באתר לטווח ארוך

אתר שמתקדם בגוגל אורגנית בצורה טובה, יוכל ליהנות מזרימת גולשים פנימה בצורה חלקה ולטווח זמנים ארוך, מבלי שיהיה צורך לפעול בדרכים נוספות. זאת בשונה מהקידום הממומן, שבו תצטרכו להוסיף בכל פעם עוד ועוד כספים כדי לתגבר את החשיפה.

ערכו העולה של האתר

כל אתר מוגדר כיום כנכס דיגיטלי, משמע, ניתן למכור אותו ולהפיק רווחים מכספי המכירה. אך גם אם מטרתכם איננה מכירה של האתר וכל עוד מדובר בנכס איכותי ומהימן שמקודם היטב, תוכלו לקדם את עצמכם יותר באמצעות שיתופי פעולה עם אנשי מקצוע מתחום הדיגיטל או מותגים אחרים מהרשת.

חידוד המיתוג ואמינות הגולשים

ואם כבר במיתוג עסקינן, גוגל מתייחס גם לנפשות הפועלות מאחורי הקלעים כמו חברה או ידיים פרטיות שהאתר שלכם בבעלותם. גוגל בוחנים גם נוכחות חברתית ברשתות החברתיות המקושרות לאתר ואזכורים שלו באתרים אחרים. בסיום הסקירה יופק גרף המובלט בתצוגת תוצאות החיפוש, מה שמשקף לגולשים אמינות ואפקטיביות ומאפשר להם להיכנס במהירות ובביטחון אל תוך האתר.

החזר השקעה יעיל

אפשר להסתכל על קידום אתרים אורגני כמו על מנגינה שלעולם איננה נגמרת. בשלב מסוים, גם אם מאמצי הקידום פוחתים, האתר עדיין ממשיך לרכוב על העבודה שכבר נעשתה וימשיך להפיק תנועה יעילה ככל שהקידום שבוצע לו היה מקצועי יותר. בשלב זה גם החזר ההשקעה מתייעל, מאחר והגולשים כבר מכירים את האתר, חוזרים אליו ומשתמשים בו מבלי שהיה צורך להשקיע כספים או מאמץ מוגברים כפי שבוצע בשלבים הראשונים.

 

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו