פעולות חשובות לפני תהליך קידום אורגני בגוגל

פעולות חשובות לפני תהליך קידום אורגני בגוגל

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

מבין כל אמצעי השיווק הנכללים בתחום השיווק הדיגיטלי, קידום אתרים בגוגל מהווה את אמצעי השיווק היעיל ביותר למטרות קידום אורגני בגוגל, וזאת לנוכח הפופולאריות העצומה של מנוע החיפוש הגוגל, עם שימושים יומיומיים של למעלה מ-90% מהגולשים ברשת. כאשר מדברים על קידום אתרים בגוגל מדברים למעשה את פעולת קידום המתאפשרת בשתי שיטות קידום מרכזיות:

  1. שיטת הקידום הממומן (PPC) המיושמת באמצעות מערכת הפרסום המובנית של גוגל ה-ADWORDS
  2. שיטת הקידום האורגני (SEO) המיושמת באמצעות פעולות וטכניקות קידום שונות על ידי אנשי מקצוע בתחום הקידום האורגני

בשתי השיטות גם יחד, קידום מיטבי של האתר בגוגל, מצריך מספר פעולות מקדימות באמצעותן ניתן לבצע התאמה בין דפי האינטרנט של האתר המקודם לכל צרכי הקידום כפי שהם נקבעים על ידי גוגל.

 

פעולות אלו כוללות:

  • אופטימזציה של האתר – פעולה מקצועית המיועדת לצרכי התאמת האתר המיועד לקידום בגוגל לכל צרכי הקידום הנדרשים במנוע החיפוש של גוגל, גם בשיטת ה-PPC וגם בשיטת הקידום האורגני. תהליך האופטימזציה נועד בין היתר להפוך את האתר לנוח וידידותי יותר עבור הגולשים והוא משלב בתוכו התייחסות נקודתית לקוד האתר ותכני האתר.
  • מחקר מילות מפתח – קידום אתרים בגוגל מבוסס ברובו על מילות מפתח שהן למעשה המילים בהן קהל הגולשים עושה שימוש במסגרת החיפוש בגוגל אחר התכנים הרלוונטים להם. באמצעות מקחר מילות מפתח, תוכלו לזהות את המילים והביטויים הנפוצים ביותר בהם הגולשים עושים שימוש כאשר הם נכנסים למנוע החיפוש של גוגל על מנת למצוא תכנים ומידע בתחום השירות או המוצר אותו אתם רוצים לקדם.
  • התאמה רספונסיבית – נכון להיום, למעלה ממחצית מפעולות הגלישה ברשת מיושמות דרך אמצעי גלישה ניידים כגון: טלפונים חכמים, טאבלטים, מחשבים ניידים וכדומה. כפועל יוצא מכך, קיימת חשיבות רבה להתאמה רספונסיבית של האתר ללא קשר להליכי קידום אתרים אורגני בגוגל, אך אתרים רספונסיביים זוכים לדירוגים גבוהים יותר במנוע החיפוש של גוגל מעצם היותם מותאמים לכל אמצעי גלישה נייד או נייח.
  • יצירת עולם תוכן רלוונטי ומעניין – כל פעולת חיפוש בגול נועדה להוביל את הגולש לאתר בו הוא יוכל למצוא את המידע המקיף על הנושא אותו הוא מחפש, כאשר מידע לא רלוונטי, מקצועי או ענייני, עשוי להוביל אותו בחזרה למנוע החיפוש, ולכן, קיימת חשיבות רבה על יצירת עולם תוכן מעניין ורלוונטי באתר המיועד לקידום. בשלב זה חשוב לציין שתוכן רלוונטי ומעניין מסייע לכך שהגולש יימצא זמן ממושך יותר באתר, דבר המגביר את הסיכויים לנקיטת פעולה מצידו בתוך האתר.

מעבר לפעולות המופיעות לעיל, תהליכי קידום אתרים בגוגל מחייבים אתכם להיות עם “יד על הדופק” בכל הנוגע לפעילות המתחרים, וזאת על מנת לבחון את מיקומם בתוצאות הדירוג בכל רגע נתון.

 

איך לבחור חברת קידום אתרים בגוגל?

קידום אתרים בגוגל מומלץ שייעשה על ידי חברות קידום מנוסות העוסקות ומתמחות בעולמות השיווק הדיגיטלי בכלל ותחום הקידום הממומן והקידום האורגני בגוגל בפרט. לצורך כך, אנו ממליצים לכם להתייחס לפרמטרים המקצועיים הבאים בתהליך בחירת חברת קידום אתרים בגוגל: שנות וותק וניסיון מקצועי בתחום הקידום הממומן והאורגני בגוגל, היקף השירותים המוצעים לכם על ידי החברה (כאשר הפעולות המופיעות לעיל, חייבות להיות חלק ממעטפת השירות המוצעת לכם) ודירוג הלקוחות הנוכחים של החברה במנוע החיפוש של גוגל. כמו כן, מומלץ להתייחס לשירותים מקצועיים נוספים המוצעים על ידי החברה למטרות שיווק דיגיטלי באמצעותם ניתן להגביר את הנוכחות הדיגיטלית של האתר המיועד לקידום בגוגל.

 

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו