פרסום כתבות לקידום אתרים אורגני- חשיבות המיתוג והקידום

פרסום כתבות לקידום אתרים אורגני- חשיבות המיתוג והקידום

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

פרסום כתבות באתרים מובילים

כשאנו מדברים על אתרים מובילים לרוב יהיה מדובר באתרים חדשותיים כמו למשל אתר ynet, אתרים חדשותיים מקומיים ופורטלים נישתיים למיניהם.

בכל אתר מוביל שכזה נמצא מדור או קטגוריית תוכן ובה ניתן להוסיף כתבות פרסומיות הנקראות כתבות יחסי ציבור (יח”צ).

היתרון של פרסום כתבות באמצעות אתרים מובילים ומוערכים כאלו הוא יתרון האמינות שהתוכן מקבל בזכות המוניטין והאיכות של אתר חזק ובעל כניסות מרובות, כך למעשה פרסום באתרים אלו מעלה ומקדם את המותג המתבקש ע”י קישורים ומזמין חשיפה אורגנית וקידום אורגני(SEO)  בגוגל.

 

פרסום כתבות באתרים מובילים כחלק מקידום אתרים אורגני

אתר איכותי ומוביל הוא כזה שמתאפיין בעדכונים ומאמרים מתחדשים וזוכה לסריקות גוגל מרובות המביאות אותו להיות להיות מקודם אורגנית בגוגל, פרסום כתבות באתרים מובילים וחזקים בהחלט ימשיך להניע גלגלים אלו, וזה יכול לקרות בזכות קישורים אמינים וכן גם בזכות אזכורים ניטרליים ע”י גוגל לאתר העסק, הרווח של פרסום באתרים כאלו הוא רווח כפול בהתחשב בעבודה שאתרים אלו אכן אתרים חזקים ובעלי פרמטרים איכותיים בכתובת הדומיין.

 

פרסום כתבות באופן שיווקי, אלגנטי ורלוונטי

נראה שכבר עבר זמנם של מודעות פרסומיות וכתבות שיווקיות צועקות ואגרסיביות להחריד, אלו שקופצות וממהרות להזמין את האצבע לסגור אותן, כתבות לא איכותיות שדוחפות מוצר וכד’, חשוב שלא לזלזל בלקוחות ובקוראים ולהשקיע בכתיבה איכותית, מזמינה, מעניינת ובטח שרלוונטית לתקופה הנוכחית על מנת למשוך לקוחות, ליצור אמינות ולא להבריח אותם, כתבות בנויות היטב ואיכותיות יתרמו להקלקה ממושכת לקישורים הניתנים בתוך הכתבה ולגלישה ממושכת.

 

פרסום ממומן כן יכול לתרום לקידום אורגני

האתר כבר מלא בתוכן מעולה ואיכותי, שפע מאמרים וקישורים רלוונטים בתוך המאמרים שיכולים ליצור טראפיק מושלם וגלישה ממושכת בתוך האתר, אך כניסות ראשוניות פחות מתקיימות באתר? לפעמים יש צורך במימון קטן יחסית ומשתלם על מנת לקדם את האתר, אין בזה שום רע, זה בטח לא גורע מהקידום האורגני.

לעיתים העיסוק בקידום אורגני יכול לגרום לסלידה מקידום ממומן, אך למעשה שניי אלו יחד יכולים ולעיתים ממש חייבים להתקיים יחד ומסייעים זה לזה כשזה נעשה נכון כמובן.

פרסום כתבות בתשלום באתרים מובילים בהחלט עשויים לתרום רבות לכניסות אורגניות עתידיות לאתר שמנסה להתקדם ולצבור גולשים ולקוחות פוטנציאליים.

 

להבין את חשיבותו של האלגוריתם של גוגל

הרצון למנף אתר-עסק הוא ברור לגמרי, אך כדאי להתאים את גודל העסק לכמות הכתבות המתפרסמות באתרים מובילים ואת ההשקעה של פרסום ממומן שכזה. במקרה של העלאת תוכן שיווקי ושיווק יתר של אתר עסק קטן יחסית, ייתכן והאלגוריתימים על-פיהם קידום אתרים אורגני בגוגל מחושב, יעבדו לגמרי הפוך, ייעלו את חשדותיו של האלגוריתם והאתר ימצא את עצמו בתחתית עמודיי החיפוש של גוגל.

 

לסיכומו של דבר, קידום אורגני (SEO) אורגני בשנת 2022 קיים ובועט, ופרסום כתבות באתרים מובילים זו בהחלט מקפצה דיגיטלית נכונה ורלוונטית לאתר עסק קטן או גדול, חשיבות התוכן הפרסומי שעולה באתר מוביל היא רבה ודורשת כותבי תוכן שיווקי בעלי ידע, ניסיון בכתיבה שיווקית איכותית, מעניינת ואפקטיבית שתזרים תנועה חיובית לאתרים המנסים למצוא את דרכם בראשית עמודי החיפוש בגוגל.

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו