קידום אתרים אורגני לעסקים – טיפים מעשיים

קידום אתרים אורגני לעסקים – טיפים מעשיים

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

 

 

צילום:freepik

לקחתם על עצמכם משימה של קידום עסק קטן? בהחלט משימה מורכבת ומאתגרת, אך אם תפעלו לפי הכללים המקצועיים המקובלים, אתם יכולים לצלוח את המשימה בשלום.

 

מוכנים? קבלו 4 טיפים מעשיים שיסייעו לכם לקדם אתרים של עסקים קטנים ולגרום להם להיות בקדמת הבמה.

 

הקפידו על צפיפות נכונה של מילות מפתח

 

הפריסה של מילות המפתח במאמרי התוכן שלכם, קרי הצפיפות שלהם, חייבת להיות מאוזנת. מצד אחד, אתם רוצים שביטוי המפתח שאתם רוצים לקדם יופיע כמה שיותר פעמים במאמר. מצד שני, אם תגזימו, גוגל יזהה שמדובר בעמוד תוכן שהוא ספאם ויפגע בקידום שלו.

 

ככל שתקפידו על צפיפות מילות מפתח מאוזנת בקידום אורגני, גוגל יזהה אתכם כאתר סמכותי ואמין ויציג אותו גבוה יותר כשגולשים יחפשו את הביטוי שלכם.

 

אז מה היא צפיפות מילות מפתח הנכונה? האמת היא שזו שאלת מיליון הדולר. אין תשובה חד משמעית בנושא ואתם צריכים לבצע פעולה של ניסוי וטעייה, עד שתצליחו להגיע לאיזון הנכון.

 

אל תשכחו להניע לפעולה

 

האמת היא שלהביא טראפיק זו חוכמה אחת, אבל אם לא תשכנעו את הגולשים שהבאתם לאתר שלכם לבצע פעולה משמעותית, קידום אורגני לא יתן לכם כלום.

 

מה היא בעצם פעולה משמעותית? זה מאד תלוי באופי של העסק שלכם. לדוגמא, אם יש לכם אתר שמציג פרויקטים חדשים בנדלן, המטרה שלכם היא שהגולשים שיגיעו אליכם ישלחו ליד.

 

בסופו של דבר, אם לא תניעו את הגולשים לפעולה, הם פשוט ינטשו את האתר שלכם ודרככם יגיעו לאתר מתחרה שמספק מענה לצורך שלהם.

 

מעבר לעובדה שהגולשים ידלגו לאתר אחר, סביר להניח שהציון שגוגל יתן לכם יהיה נמוך. למה? מכיוון שאתם לוכדים אנשים במלכודת הטראפיק ולא נותנים להם מענה אמיתי.

 

וידאו, וכמה שיותר.

 

תראו, אין לנו באמת דרך לומר את זה בצורה יפה, אבל ברוב המקרים, התוכן שלכם לא באמת יעניין מישהו.

 

למה? לאו דווקא בגלל שמדובר בתוכן לא טוב, אלא בגלל שלאנשים פשוט אין כוח להתעמק ולקרוא, הם רוצים לצרוך את המידע במהירות, בין העיניים.

 

לכן, ההמלצה שלנו עבורכם היא לשלב באתר כמה שיותר סרטוני וידאו שיעסקו במוצר שלכם. הסטטיסטיקה מראה שוידאו גורם לגולשים לשהות יותר זמן בדף, להתעניין יותר במוצר שלכם ואף לבצע פעולה משמעותית.

 

תנו לאתר שלכם כתובות ידידותיות

 

זוכרים שאתם עובדים אצל גוגל, נכון? אז מה שגוגל רוצה זה שהכתובות של עמודי התוכן באתר יהיו כמה שיותר ידידותיות, על מנת שהוא יוכל להבין מה נושא העמוד.

 

כלומר, במקום מספר שיהווה סוג של id לדף, מה שגוגל לא ממש אוהב ולא מבין, תנו לכתובת של הדף שם שמשקף את נושא המאמר או עמוד הנחיתה.

 

התוכן הוא המלך

 

אחת ולתמיד, בואו נעשה סוף להזניה של תוכן שכל מטרתו היא קידום אתרים לעסקים, מה שנקרא בשפה המקצועית תוכן seo.

 

התוכן באתר שאתם מקדמים צריך להיות תוכן איכותי, כזה שגורם לגולשים שלכם להביע עניין ולהישאר בדף כמה שיותר.

 

ככל שאחוז הנטישה מהאתר שלכם יהיה גבוה יותר, כך גוגל יתן לו ציון נמוך יותר והוא פשוט ידחק למטה בתוצאות החיפוש.

 

מה המשמעות? פחות טראפיק, פחות פעולות משמעותיות באתר וכמובן כפועל יוצא מזה, פחות הכנסה וקידום אורגני שנכשל.

 

מקדמי אתרים מקצועיים ומיומנים, כמו דניאל זריהן למשל, יודעים ליישם את הטיפים המקצועיים הללו ולהשאיר את האתר שלכם בקדמת הבמה, כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל.

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו