קידום ושיווק לרופאים וקליניקות – אתגרים וטיפים חשובים

קידום ושיווק לרופאים וקליניקות – אתגרים וטיפים חשובים

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

אם אתם רופאים פרטיים ואם יש לכם קליניקה, כדאי שתדעו שחשוב ביותר שתשווקו ותקדמו את עצמכם ואת הקליניקה שלכם באופן האידיאלי. מסקר שנערך בקרב 500 משיבים מהאוכלוסייה הבוגרת בישראל עולה כי 91 אחוזים מהציבור מחפשים מידע רפואי באינטרנט, כאשר 89 אחוזים מחפשים מידע רפואי רלוונטי מיד עם הופעת תסמיני מחלה, 70 אחוזים מחפשים מידע רפואי רלוונטי לפני הביקור אצל הרופא, 72 אחוזים מחפשים מידע רפואי רלוונטי אחרי הביקור אצל הרופא ו70 אחוזים מחפשים מידע לפני נטילת תרופה ועל כן, כל רופא שמעוניין שהקליניקה שלו תופיע באותם חיפושים, חייב לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר עבור קידום ושיווק.

 

האתגר בקידום האתר

בשנים האחרונות חל שינוי ולא מעט מהמטופלים פונים לגוגל בכדי לחפש רופא ועל כן, הדבר מעמיד רופאים ובעיקר פרטיים בפני אתגר חדש. הם מבינים שעליהם לשווק ולפרסם את עצמם בצורה הטובה ביותר בגוגל בכדי שיגיעו דווקא אליהם. לא מעט רופאים מרגישים לא בנוח לשווק את עצמם וזאת בשל העובדה שהם עוסקים במקצוע חשוב והם אינם אוהבים לעסוק בלהעיד על עצמם שהם טובים בו. יחד עם זאת, ההיצע הגדול בתחום רופאים שונים וקליניקות פרטיות שונות, גורם לכך שכל רופא חייב לבדל את עצמו ולהציג את עצמו בצורה הטובה ביותר על מנת שמטופלים פוטנציאלים יבחרו בו על פני המתחרים שלו. חשוב לדעת כי בעוד לרופאים צעירים יותר קל להתחבר לגישה שבה הם נדרשים לשווק את עצמם בגוגל, לרופאים מבוגרים קצת קשה יותר להסתכל לשוני המדובר.

 

מדוע חשוב שרופאים יקדמו את האתר שלהם?

כאמור, לא מעט אנשים מחפשים רופאים, פסיכיאטרים ועוד, גם אם צריך פסיכיאטר פרטי (מומלץ) וגם אם צריך רופא פרטי מומלץ, הרי שהם מבצעים את החיפוש לרוב באמצעות גוגל. המטרה הראשית של שיווק אתר לרופא היא להגדיל את מספר המטופלים הרלוונטיים אשר יפנו אליו. בכדי שמטופלים ימצאו את הרופא כאשר הם מבצעים חיפוש, האתר צריך להופיע בדף הראשון בגוגל ועם כמה שיותר מונחים רפואיים שכן, לא פעם מטופלים מחפשים רופא בהתאם למונח רפואי כלשהו.

ישנם רופאים שמאמינים כי שיטת פה לאוזן היא הדבר הטוב ביותר בשיווק וחשוב לדעת כי אכן מדובר על שיטה מוצלחת, אלא, בעוד שבעבר שיטת פה לאוזן הייתה מתבצעת באופן פיזי, כאשר אדם פגש אחר והמליץ על רופא, הרי שכיום השיטה נדדה לאינטרנט. כיום לא מעט אנשים ממליצים על רופאים וכן על קליניקות שונות באתרים ייעודיים ברשת, ברשתות החברתיות ועוד.

 

כיצד תשווקו את האתר שלכם באינטרנט?

בוודאי הבנתם כי שיווק איכותי ויעיל גם של רופאים מתחיל כיום באמצעותה האינטרנט ועל כן, חשוב שתדאגו לאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום קידום אתרים אשר ידאגו הן לבניית אתר איכותי עבורכם והן לקידום שלו בגוגל ולא פעם גם לפלטפורמות נוספות לשיווק. כיום האתר הטוב ביותר לפרסם בו את הקליניקה שלכם הוא rofe.co.il, אשר מציע לכל אדם למצוא את הרופא המתאים לו בקליק.

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו