חברה לקידום אתרים

חברה לקידום אתרים

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

בעידן של היום חלק קריטי מאוד מהשיווק חייב להתרכז בעולם הדיגיטל והאינטרנט כאשר בראש ובראשונה על מנת להפגין נוכחות ברשת אנחנו חייבים שיהיה לנו אתר אינטרנט איכותי שמצד אחד מראה נוכחות בזמן שהגולשים מחפשים את מילות המפתח של האתר שלנו ומצד שני נותן לגולשים שלנו ערך מוסך כאשר הם נכנסים אליו. 

שיווק עסקים

על מנת לבלוט כיום ברשת לא מספיק להקים אתר אינטרנט מרשים ואיכותי אלא עלינו לדאוג לקידום של אותו אתר אינטרנט. בשורה התחתונה כיום, ללא שום קידום אורגני ברשת, האתר שלכם יהפוך לעוד אתר ברחבי הרשת שלעולם לא יבלוט וכאשר אנחנו אומרים יבלוט, אנחנו מתכוונים לכך שהוא לעולם לא יגיע לעמודים הראשונים של תוצאות החיפוש של גוגל. 

כיום אין כמעט אתר ברחבי הרשת, במיוחד בתחומים בהם התחרות היא גבוהה, שלא משקיע סכום כסף חודשי קבוע בפעילות של קידום אורגני רציף. הרי בסופו של דבר המטרה של כל אתר אינטרנט הוא להופיע בתוצאות הראשונות של מנוע החיפוש של גוגל ואת זה ניתן לעשות רק בעזרת קידום אורגני איכותי ויעיל שאותה עושה חברה לקידום אתרים. לכן החלטנו לכתוב לכם את המדריך השלם של איך לבחור חברה לקידום אתרים, מה הפעולות שהיא צריכה לעשות, במה עוד חברה לקידום אתרים יכולה לעזור לכם וכמה זה יעלה לכם. 

האם לעשות את הקידום האורגני בעצמנו או באמצעות חברה לקידום אתרים?

אז רבים אומרים שאת אתר האינטרנט שלהם הם יכולים להקים לבד וגם את הפעולות של קידום אורגני הם מסוגלים ללמוד לעשות בעצמם ובכך לחסוך את העלויות של זה. 

אבל במציאות של היום כדי באמת לבלוט בגוגל בין תוצאות החיפוש הראשונות חובבנות אינה מספיקה ואתם צריכים שירותי קידום של חברה לקידום אתרים מקצועית שתעשה עבורכם את הקידום האורגני ואף את הקידום הממומן. כפי שציינו כיום התחרות ברשת היא גבוהה מאוד, וקשה מאוד לבלוט בין תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל. 

לכן, על מנת שהקידום האורגני שנעשה באתר שלכם יהיה איכותי ומועיל ויקדם את האתר שלכם מומלץ מאוד לעשות אותו ביחד עם חברה לקידום אתרים שחיה את נושא הקידום, מתעדכנת בשינויים שמוציאה גוגל מעת לעת באלגוריתם שלה והכי חשוב, עם נסיון בתחום. 

בניית אתרים וקידום

גם כאשר אתם מתלבטים האם לבנות את האתר בעצמכם או האם להשתמש בשירותים של בונה אתרים כדאי שאת האתר שלכם יבנה מישהו מקצועי שמבין בזה על מנת שהאתר יראה כמו שצריך ויהיה מוכן לפעולות הקידום האורגני בצורה הטובה ביותר. בנוסף, כיום גם בתחום בניית האתרים וגם בתחום קידום האתרים ישנם חאפרים רבים שמציעים את שירותיהם בסכומים נמוכים בהרבה ממה שנהוג בשוק, וישנם עסקים שמתפתים לעבוד עימם. אך בסופו של דבר אותם שירותים שהצלחתם להשיג בזול יעלו לכם ביותר היות והאתר שלכם לא יהיה איכותי או הקידום האורגני לא יהיה יעיל ותמצאו את עצמכם באותה נקודה בה התחלתם. 

איך לבחור חברה לקידום אתרים?

  1. עבודות קידום ותוצאות בשטח – אז לפני שאתם בוחרים את החברה לקידום אתרים שאיתה תעבדו כדאי מאוד שתבדקו אותה טוב טוב מראש כאשר בתחום קידום האתרים קל מאוד לעשות את זה. כאשר אתם באים לחברה כזו או אחרת לפגישה בקשו לראות אילו אתרים היא מקדמת ותבדקו היכן הם ממוקמים בתוצאות החיפוש של גוגל. לעיתים הדבר יכול להיות לא מדוייק היות וייתכן כי אתר מסויים עבר אל אותה חברה רק כמה חודשים לפני כן והם קוצרים את פירות הקידום האורגני של החברה הקודמת שניהלה את הקידום של האתר הספציפי הזה. 
  2. גוגל אנליטיקס– כלי נוסף שבאמצעותו תוכלו לראות כיצד מתנהל הקידום האורגני של האתרים אותם מנהלת אותה חברה הוא הצצה בגוגל אנליטיקס של אותו אתר והשוואה של נתונים טרם תחילת העבודה ולאחר תחילת העבודה של אותה חברה עם האתר. נתונים שמומלץ לשים אליהם לב הם מספר התנועות בתוך האתר, כמה זמן כל גולש מבלה בממוצע בתוך האתר וכמה דפים הוא עובר באתר. 
  3. ניסיון – דבר נוסף שכדאי מאוד לבדוק לפני שאתם מתקשרים עם חברה לקידום אתרים הוא הנסיון שלה. אתם לא רוצים לתת לחברה חדשה להתגלח לכם על הזקן, בטח שלא לתת לאנשים ללא כל הבנה בתחום לנהל את האתר שלכם. עליכם לוודא כי לאותה חברה יש נסיון מוכח בתחום, בין אם בחברה הנוכחית או ממסגרות קודמות והיא כוללת הבנה עמוקה בתחום קידום האתרים האורגני ועולם הדיגיטל. נסיון של חברה לקידום אתרים בתחום יעזור לכם רבות שכן הם מבינים טוב יותר את התחום, מכירים טוב יותר את השיטות בהן פועלת גוגל והאלגוריתם שלה והכי חשוב יודעים להגיב בצורה טובה ובמהירות לכל שינוי שגוגל מוציאה. 

ממה כדאי להיזהר שאנחנו מחפשים חברה לקידום אתרים?

אז כמו שאמרנו התחום של קידום אתרים מאוד התפתח בשנים האחרונות והביא עימו מספר רב של חאפרים שמכנים את עצמם מקדמי אתרים אך בפועל לא באמת מועילים לאתר שלנו וחשוב מאוד לדעת לזהות אותם ולהיזהר מהם. נורת אזהרה אדומה צריכה להידלק אצלכם כאשר מבטיחים לכם שתגיעו למקום הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל תוך זמן קצר. 

שייוק דיגיטלי תוצאות

בפועל הדבר רחוק מאוד מלהיות נכון וחברה לקידום אתרים רצינית בחיים לא תבטיח לכם הבטחה כזו אלא אולי שתגיעו לעמוד הראשון תוך פרק זמן כזה או אחר אך בעיקר היא תבטיח לכם גידול בתנועה על פני פרק זמן מסויים, או העלאת משך הגלישה באתר שלכם על ידי הגולשים, הגדלת המכירות וכדומה. 

אז פרט להבטחות לא הגיוניות שכדאי להיזהר מהם מומלץ מאוד גם להיזהר ממקדמי אתרים שפועלים תוך חוסר שקיפות. קידום אתרים אורגני הוא תחום שקשה מאוד להתמצא בו ולכן לקוחות רבים כלל לא מתעסקים ולא עוקבים אחרי האתר שלהם ומקדמי אתרים מנצלים זאת על מנת לעבוד עליהם עם דו״ח חודשי מפוברק או שכלל לא עושים שום פעולה באתר שלהם ורק גובים כסף כל חודש. חשוב מאוד לדרוש ולשאול את המקדם מה הוא עשה באתר מבחינת פעולות של אופטימיזציה ולבקש לראות לכך הוכחות. 

מה העלות החודשית של חברה לקידום אתרים?

אז אחרי שהצגנו לכם על קצה המזלג מהי חברה לקידום אתרים, כיצד לבחור אותה וממי כדאי להימנע הגענו לשלב של העלויות. אז נתחיל ונאמר שהעלות כמובן משתנה בהתאם לתחום בו פועל העסק שלכם שכן ככל התחום תחרותי יותר כפי שציינו הוא יצטרך פעילות קידום אורגני אינטנסיבית יותר וכמובן שגם גודל האתר שלכם ישפיע על מחיר הקידום האורגני. ישנן חברות קטנות שפועלות בתחום ללא תחרות רבה בו תקציב של בין 1000 ש״ח ל-2000 ש״ח יספיק אך לחברות מעט יותר גדולות בתחומים בעלי תחרות רבה יש להקדיש סכומים של בין 2000 ש״ח ל-3000 ש״ח על מנת שהקידום האורגני יהיה אפקטיבי. 
רוצים לקבל מידע נוסף על קידום אתרים ? קבוצת ירדן היא בין חברת מובילה לשיווק דיגיטלי. אנו מתמחים בקידום אורגני, קידום ממומן, קידום ושיווק ברשתות החברתיות, בניית אסטרטגיית קידום מותאמת אישית ונשמח ללוות אתכם בתהליך שלב אחר שלב.

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו