חברת קידום אתרים בגוגל

חברת קידום אתרים בגוגל

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

היום כמעט כל בעל עסק מבין את החשיבות של בניית אתר בגוגל. מדובר בסוג של כרטיס ביקור המציג את השירותים והמוצרים שהעסק שלנו מציע ומאפשר לכמות אדירה של גולשים להיחשף אלינו 24 שעות, 7 ימים בשבוע. עסק שלא משקיע בתהליך שלם ומקיף שבסופו יוצג לראווה באתר מרשים, איכותי ואינטואטיבי ללא כל ספק נשאר מאחור והסיבה לכך היא פשוטה מאוד. אחוז אדיר מהאנשים נמצאים שם בגוגל בשביל לחפש אתכם!

חץ למטרה

אז למה שלא תתנו להם את מה שהם רוצים?. אחרי שהשקענו בבניית אתר, תהליך שלוקח לא מעט משאבים, זמן, אנרגיה וכן גם כסף עלינו לקדם את האתר בגוגל. זה נקרא קידום אורגני או SEO, אבל זה כבר נושא למדריך אחר בפני עצמו. המדריך הנוכחי ידבר על מי שבעצם מקדם לכם את האתר וזו כמובן חברה לקידום אתרים בגוגל. המדריך הבא ידבר על ההבדל בין חברת קידום אתרים לבין מקדם פרילנסר, יציג בפניכם את כל התפקידים של חברה לקידום אתרים בגוגל, את היתרונות אל מול החסרונות של קידום אתרים בעזרת חברה מקצועית לעומת קידום בשיטת ”עשה זאת בעצמך“, את העלות של החודשית של מתן שירותים אותם תספק לנו חברת קידום אתרים בגוגל ועוד מידע חשוב שכדאי להכיר.

מה התפקידים של חברת קידום אתרים?

  1. בדיקת התאמה לקידום אורגני – התפקיד הראשון והחשוב ביותר הוא קודם כל להסתכל ולבחון את האתר שלכם. האם בכלל האתר שלכם מתאים מבחינת המבנה, ההירכיה, מהירות הטעינה והמערכת לשלבים השונים של קידום אורגני. נכון לשנת 2020 יש אלפי אתרים שנבנו לפני נניח עשר שנים ובכלל לא תואמים לקריטריונים של האלגוריתם בגוגל. אפשר להכניס לאתרים הללו תוכן בלי סוף, לקשר אליהם דרך קישורים חיצוניים ועדיין הם לא יזוזו לשום מקום מבחינת המיקומים. אותם אתרים לא נטענים במהירות, הם מאוד מיושנים, הם לא מתאימים למובייל וזה פשוט משהו שבעלי האתרים האלה לא מודעים אליו. לצערנו, עדיין יש חברות רבות שלא עושות את הצעד הראשוני והפשוט הזה והוא לבדוק את האתר שלכם והאם בכלל יש טעם לקדם אותו או שיש צורך בבניית אתר חדש. חברת קידום שלא עושה את זה, איננה מתנהגת בשקיפות ומקצועיות אל מול הלקוח.
  2. מחקר מילות מפתח – מדובר בשלב סופר קריטי בכל תהליך של קידום אורגני. מחקר זה בעצם כולל בתוכו כמה תתי שלבים כמו למשל אילו מילות מפתח אנו רוצים לקדם באתר שלנו כדי להופיע במיקומים טובים במנוע החיפוש, איזה נושאים נבחר כדי לכתוב עליהם, מה המתחרים שלנו עושים ועוד. המחקר יסייע לנו בשלבים הבאים גם לבנות אסטרטגיית תוכן, מיתוג, שיווק ועוד.
  3. אופטמיזציה של האתר למנוע החיפוש – במידה ואין צורך לבנות אתר חדש, תפקידה של חברת קידום אתרים בגוגל הוא גם לבצע אופטימיזציה לאתר עצמו וזה כולל שינוי קטגוריות להיררכיה נכונה יותר, שיפור זמני הטעינה של הדפים, הוספת תוספים, שיפור העיצוב ועוד. לכל חברה יש את התהליכים בהם היא דוגלת ולכן סעיף זה מאוד משתנה בין חברה לחברה ולכן כאן אתם נכנסים לתמונה וחובה עליכם לבדוק מה בדיוק את מקבלים בתמורה לתשלום שלכם.
  4. תוכן, תוכן, תוכן + קישורים, קישורים, קישורים= קידום אורגני – על החברה לדאוג לתוכן איכותי שייכנס לאתר חודש בחודש, לתכנים שיקשרו לאתר מאתרים איכותיים אחרים משום שאלו הם שני הקריטריונים הכי חשובים בתהליך של קישום אורגני.
  5. עדכון- תפקיד נוסף של חברה לקידום אתרים בגוגל הוא לעדכן את הלקוחות שלה לגבי התקדמות הקידום. חברה מקצועית תגיש ללקוחות שלה דוח מפורט הכולל את כל מה שהתבצע באותו חודש כולל נתונים סטטיסטיים.

ראו גם: איך לקדם אתר בגוגל בעצמך?

 

מהם היתרונות אל מול החסרונות בבחירת חברת קידום אתרים בגוגל

בעיקרון יש לנו שתי אופציות בכל מה שקשור לבחירת חברה לקידום אתרים. או לבחור חברה מקצועית שתעשה את כל תהליך הקידום עבורנו או ללמוד את התחום בעצמנו ולעשות קידום אורגני בשיטת ”עשה זאת בעצמך“. כאשר אנו בוחרים בחברת קידום מקצועית יש לכך כמה יתרונות:

  • ידע וניסיון – קידום אורגני הוא תחום ענק שיש בתוכו המון עולמות ותתי תחומים. מאוד קשה ללמוד הכל תוך זמן קצר ולכן חשוב להכיר את המערכת והאלגוריתם של גוגל. אין ספק שאם תבחרו בחברה קידום האתר שלכם יתקדם למקומות טובים יותר תוך זמן קצר יותר.
  • קידום בלי טעויות – זה נכון שכולנו יודעים ללמוד מטעויות אבל כשמדובר באתר שלכם אתם לא רוצים לבצע טעויות בקידום משום שזה יכול לפגוע באתר במקום לקדם אותו. חברת קידום מקצועית תבצע את הקידום בצורה מדויקת ויסודית, בלי טעויות.
  • חשיפה אדירה לקהלי יעד ממוקדים – קידום אורגני מסייע לנו לדחוף את האתר שלנו ותוך מספר חודשים, גולשים פוטנציאליים רבים מגיעים לאתר שלנו וזה כמובן יתרון שאי אפשר להתעלם ממנו. רוב הגולשים מעדיפים להקליק על תוצאות החיפוש האורגניות ואם האתר שלכם עומד בסטנדרטים הגבוהים הן של הגולשים והן של גוגל, אתם בנקודת פתיחה מדהימה.

כמובן שיש לכך גם חסרונות כאשר לא משנה אם חברת קידום מקדמת לכם את האתר או אתר בעצמכם, בקידום אורגני אף אחד לא יכול להתחייב לנו לשום דבר משום שמדובר בתהליך טבעי שקורה דרך גוגל ולכן אין לנו שליטה על זה. חיסרון נוסף הוא בהיבט של התקציב אותו עלינו להשקיע בשירות שיכול להגיע לכמה אלפי שקלים בחודש אבל בטווח הארוך מדובר בהשקעה משתלמת, שכן כמות גדולה של גולשים יכולה להגיע לאתר שלנו דרך תהליך של קידום אורגני.

בניית אתרים סוכנות

3 טיפים לקידום אתרים בגוגל שכל אתר חייב לבצע

כל אתר חדש שמתחיל תהליך קידום וזה לא משנה אם בחרתם לבצע את הקידום בעצמכם או להיעזר בחברה לקידום אתרים בגוגל חייב לבצע 3 פעולות פשוטות אבל סופר קריטיות.

  1. יצירת אסטרטגיית תוכן באתר – עליכם לחשוב ואפילו להכין רשימת נושאים שאתם רוצים שיופיעו באתר שלכם. כמובן שזה הזמן להתייחס לביטויי המפתח והמילים שאתם רוצים לקדם. הדבר האחרון שאנחנו רוצים לעשות הוא להכניס תוכן בנושאים לא קשורים או לא רצויים לאתר שלנו. אף גולש לא נכנס לקרוא תכנים שלא רלוונטיים ולכן זה לא עובד כשמדברים על קידום אורגני. אם אתם לא יודעים איזה מילות מפתח לבחור ובאילו נושאים להתמקד, אתם יכולים לעשות שימוש בכלים כמו SEmrush או Ubersuggest. הכלים הללו מראים מה הנושאים הפופולאריים בתחום שבו האתר שלכם עוסק, את היקף החיפושים בכל נושא ואפילו על מה כותבים המתחרים שלכם. מדובר בכלל אצבע שיסייע לכם להבין מה עובד ומה לא עובד.
  2. נגישות – אתר שהוא לא נגיש לגולש פשוט לא מתקדם לשום מקום. האתר שלכם חייב להיות מותאם לנייד, עליו להיטען מהר, התמונות שבו צריכות להיות מכווצות ולא גדולות מדי ועוד. אחד הדברים הכי חשובים בכל תהליך קידום והתפקיד של כל חברה לקידום אתרים בגוגל הוא להגיד את זה ללקוחות שלה זה כל הנושא של מהירות האתר. גולשים שנכנסים לאתר איטי פשוט נוטשים אותו וזה משפיע על המיקומים. לכן, אתם רוצים לוודא שהאתר שלכם נטען מהר ככל האפשר בכל האמצעים האלקטרוניים: מחשב נייח, מחשב נייד, טאבלט והחשוב מכל – סמרטפון. הכלי Google Page Speed יסייע לכם לבדוק את זה.
  3. הפצת תוכן – עליכם ליצור אסטרטגייה לא רק לגבי סוג התוכן והנושאים כמו שציינו בסעיף הראשון, אלא גם לגבי איך אתם מפרסמים את התוכן השיווקי לאתר שלכם שבוע אחר שבוע. רשתות חברתיות?, שיווק באמצעות ניוזלטר שנשלח למייל?, הוספת תכנים לבלוג? שילוב בין מגוון הערוצים? כמה שתשתפו יותר תוכן ביותר פלטפורמות חברתיות ודיגיטליות ככה תיווצר יותר תנועה לאתר שלכם.

חברת קידום אתרים בגוגל – כמה זה עולה?

המחיר של השכרת השירותים של חברה לקידום אתרים בגוגל משתנה ותלוי בכמה גורמים:

  • חברה או פרילנסר לקידום
  • היקף השירותים אותם החברה מספקת ללקוח חודש בחודשו
  • כמות התכנים והקישורים אליהם החברה מתחייבת
  • ניסיון וותק

המחירים נעים בין 1,500 שקלים ל- 7,000 שקלים בחודש כאשר הסעיף שהכי משפיע על המחיר הוא הסעיף השני.

רוצים לדחוף את האתר שלכם במנועי החיפוש עם דגש על מנוע החיפוש GOOGLE? קבוצת ירדן היא חברת קידום מובילה בישראל עם ניסיון של שנים בתחום. אנו מקפידים להתעדכן בכל השינויים באלגוריתם של גוגל, חודש בחודשו, משקיעים בתוכן איכותי ובתהליך של בניית קישורים ומספקים לקהל הלקוחות שלנו את מגוון השירותים הקשורים לשיווק ופרסום דיגיטלי בגוגל וברשתות החברתיות. למידע נוסף צרו איתנו קשר ונשמח לחזור אליכם.

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו