אל תתפשר על חברות קידום אתרים מובילות: קראו את הכתבה הזו

אל תתפשר על חברות קידום אתרים מובילות: קראו את הכתבה הזו

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

לכולנו חשוב העסק שלנו ונרצה להצליח בו. זה נכון גם לזרוע האינטרנטית שלנו. האתר האינטרנטי מהווה את הפנים של העסק ואת השער דרכו הלקוח שלנו מכיר ומתרשם מאיתנו. לכן קיימת חשיבות רבה לנראות של האתר. עד כמה הוא מרשים, נגיש, זורם, מאפשר חווית קניה וכד’.

גם אם האתר שלנו הוא המרשים ביותר, עדיין צריך להביאו לידי חשיפה רחבה, כדי שהלקוחות בכלל ימצאו אותו. מרשים ככל שיהיה, אם הם לא ימצאו את דלת הכניסה אליו – הם פשוט לא יכנסו.

מסך מחשב

מנוע שהוא הדלת

את דלת הכניסה מוצאים בעזרת מנוע החיפוש של גוגל. אמת, יש מנועי חיפוש אחרים ברשת אבל המנוע של גוגל כל כך חזק וכל כך מושרש, עד שמתייחסים רק אליו. ולא בכדי, למעלה מ-90% מהחיפושים נעשים דרך גוגל. זה מקנה לחיפוש בגוגל כח רב מאוד ומקום שחובה למצח בו. וכדאי לך שבקרב הזה יהיו לצידך חברת קידום אתרים מובילה

ישנם מאות מליוני אתרים ושלך אחד מהם. האינטרס הברור שלך, הוא שהלקוחות יכנסו דווקא לאתר שלך ויצרו דווקא איתך קשר. הם יעשו זאת ע”י הקלדת הצורך או מילים המהוות את בקשת החיפוש שלהם וכנגד זאת, הם יקבלו רשימה ובה תשובות המפנות אותם למקום הנכון. 
ראו גם: איך לקדם אתר אינטרנט?

https://www.youtube.com/watch?v=SEQBi9LtZjQ

למה צריך בכלל חברת קידום אתרים?

נגיד שבשוק בו אתה פועל יש 100 אלף אתרים, הנותנים שירות דומה לשלך, כיצד יוכל הגולש לבדוק ולקרוא את כל ה-100 אלף? התשובה כמובן, שהוא לא. לכן גוגל מסדרת לו את כל האתרים ברשימה מההתחלה עד הסוף, כאשר בכל עמוד יש כמה אתרים. ופה זה הופך למעניין : מחקרים הראו כי אנשים שמחפשים, כמעט אינם מגיעות לדף התוצאות השלישי. הם מקבלים את כל המידע ומבצעים אינטראקציה, כמעט רק עם 2 עמודי התוצאות הראשונים.

המסקנה המיידית היא שהאתר חייב להיות בעמודים הראשונים. אבל זה יותר מסובך, כי כמוך, יש עוד 100 אלף שגם הם רוצים. וכאן נכנסת לפעולה היכולות הייחודיות של חברת קידום אתרים מובילה. הם פשוט מקדמות את האתר שלך לעבר  העמודים הראשונים.
ראו גם: מה זה קידום אתרים?

נא להכיר: האלגוריתם והאינדקס

צורת הקידום הראשונה נעשית מול גוגל על ידי קניה בכסף של המקום. זהו ‘קידום ממומן’. כמו לקנות מודעה או פרסומת רק שזה נעשה באמצעות מערכת GOOGLE ADS. היתרונות ברורים: אין צורך להשקיע באתר שלך, אתה פשוט קונה את דרכו למעלה. החסרונות, גם ברורים: זה עולה כסף ובנוסף, הגולשים מבינים שזאת מודעה “נדחפת” ולא תוצאה אותנטית.  

הדרך השנייה להתקדם היא באמצעות ‘קידום אורגני’. בכל עמוד תוצאות, לצד האתרים שהגיעו לשם באמצעות הקידום הממומן, יש תוצאות שהגיעו לשם בזכות “יכולות” האתר ובשל הרלוונטיות שלו כתשובה לבקשות החיפוש. 

שיווק אונליין

רבים טועים לחשוב שכשהם לוחצים על בקשת חיפוש גוגל רצה ומחפשת בכל הרשת. אם זה היה כך, הינו מחכים לתוצאות זמן רב. למעשה, במשך כל הזמן, מתרוצצים “זחלים” האוספים מידע על האתרים ומכניסים אותם לאינדקס מיוחד של גוגל. מנוע החיפוש של גוגל לא מחליט אם אתה רלוונטי ומשמעותי לעמוד הראשון על סמך העיניים היפות שלך. הוא עושה זאת באמצעות שימוש באלגוריתם מיוחד שמתוכנת בו ומכיל למעלה מ-200 פרמטרים שונים, המשוקללים לכדי ציון הדירוג. 

איך בנוי הציון?

למעשה, לאף אחד אין תשובה מדויקת. האלגוריתם בנוי כאמור מלמעלה מ-200 משתנים שונים המובאים בחשבון. בנוסף, גוגל, כדי לשלוט בכלי, גם משנה לרוב את שיטות החישוב ואת הפרמטרים. יחד עם זאת, ישנם פרמטרים ברורים וידועים לכל וישנם עוד מספר לא מבוטל, אותם חברות קידום אתרים מובילות מכירות ויודעות להתנהל לגביהם, כדי שהשפעתם תגדל.

הפרמטרים המרכזיים:

נבחן חלק מהפרמטרים המרכזיים ע”י דוגמא. הגולש מבקש לקבל מידע. הוא יכול לרשום “גנן”, “כיסוח דשא” או “איך לשמור על הדשא בריא” והוא מקבל בתוך שניה תוצאות. חלק מהפרמטרים שהובילו לסדר של התוצאות יהיו:

רלוונטיות: אם חפשנו גנן, כמובן שלא נקבל תוצאות של שרברב. גם לא משהו קרוב, כמו אגרונום או חקלאי. לכן הגדרת הרלוונטיות באתר, חייבת להיות מדויקת למענה.

מילות החיפוש: ביכולתנו לקבוע אלו מילות חיפוש יהיו משמעותיות לאתר. למה זה חשוב? כי אנחנו לא מכירים את “ראש” הגולש ויכול להיות שאחד יחפש “כיסוח דשא”, האחר יחפש “איך מכסחים דשא” והאחר יחפש בכלל “חברה לכיסוח דשא”. יש מספר כלים שיכולים לעזור לנו “למצוא” את המילים הנכונות כמו GOOGLE KEYWORD PLANNER, ו-GOOGLE TRANDS ועוד. בעזרת אלו ואחרות, חברות קידום אתרים מובילות, יערכו מחקר מקיף ויבחנו, אלו מילים וערכים כדאי להבליט.

כתיבת תוכן

זמן שהייה וקהל. גוגל אוהבים להמליץ על אתר שיש בו תנועה רבה ואנשים שוהים בתוכו זמן רב. זה חשוב כי זהו סימן לכך שהאתר אמין, מעניין ורלוונטי. איך עושים זאת? ע”י סידורו וארגונו ופיתוחו כך שהוא יקנה חווית משתמש עבור הגולש שתשאיר אותו זמן רב. ישנם שיטות מקצועיות רבות לעשות זאת וחברת קידום אתרים מתמחה בכך.

תוכן:  דרך נוספת להאריך את השהיה של הקהל היא באמצעות אספקת תוכן מעניין באתר, כך שהוא נשאר לקרוא ולצפות בו. בדרך כלל התוכן יהיה קשור לשירות של האתר, למשל טיפים לטיפוח הדשא, מידע על מחלות נפוצות וכד’. כתיבת ותיחזוק תוכן באתר אינם משימות פשוטות ודורשות השקעה רבה.

קישורים. עוד משתנה המעיד על האתר שלנו כחזק, אמין ורלוונטי הוא כמות הממליצים שיש עליו. ככל שיש לאתר יותר ממליצים- ערכו עולה. ממליצים אלו יכולים להיות כתבות שמפנות אליו, אנשים בפורומים שממליצים עליו, הפניות מרשתות חברתיות ועוד דרכים. ההמלצות נעשות באמצעות קישורים. חברת קידום אתרים מובילה יודעת להגדיל את מספר הקישורים בשיטות רבות. לחלקן יש רשת אתרים משלהם, בהם הם יכולים לשתול קישורים לאתר שלך.

מחיר חברה לקידום אורגני לאתרים

אלו כאמור, רק הפרמטרים המרכזיים והגדולים. הם משמעותיים אבל יש עוד מאות אחרים. חברת קידום אתרים מובילה תדענה לשדרג עבורך גם פרמטרים מרכזיים וגם רבים אחרים, שבסופו של דבר משפיעים גם הם. כמה יעלה שירות כזה? המחיר נגזר מכמות העבודה שיש לבצע לפני, כדי להפוך את האתר לרלוונטי, כמות העבודה המבוצעת באופן שוטף, כדי לשמור על הרלוונטיות וכן בסוג השוק בו האתר נמצא והאם השוק מוצף במתחרים. 

מחיר ממוצע לקידום אתר ממוצע בשוק תחרותי קטן, יהיה החל מ- 1500 ₪ לחודש, החל  מ-2000 לשוק תחרותי בינוני וכ-4000 ₪ לשוק תחרותי מאוד.

ירדן דיגיטל‘ נמצאת בראש חברות קידום אתרים מובילות ויודעת איך להפוך את האתר שלך לחזק ולקדמו לעמודים הראשונים. כל זאת תוך למידה מעמיקה של האתר, יצירת תוכן אטרקטיבי ובמחיר נוח. 

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו